Jump to content

rami.v

  • הודעות

    685
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של rami.v

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

3

מוניטין

  1. אלו דברים של בלאי הגיוני וסביר לחלוטין דבר אחד לא סביר פה זה המחיר!!! בהתחשב שזה רכב דיי מיושן ,גש למוסך רגיל נורמלי העלות אמורה לרדת לפחות מחצי בהצלחה
  2. אהלן בתור מנהל עבודה לשעבר בumi זה מחלה נפוצה באמליבו הזאת אכן זאת בעיה מגע בבית פיוזים, ואם יותר נדייק רגל מינוס בריליי של הסטרטר לא מקבלת מגע שהעסק חם בחברה כמובן הפיתרון המצוי ההגיוני והיקר החלפת בית פיוזים (סיפור לא זול) אני לעצמי ולעוד עשרות רבות שעזרתי, מצאתי פיתרון פשוט מאד, חיבור כבל מינוס קבוע לרגל המדוברת בריליי של הסטרטר והתקלה נפתרת באופן סופי הייתי מסביר ורושם לך בדיוק איך לעשות את זה, אבל מכיוון שאני לא מכיר אותך ויודע את רמת הבנתך ברכב וחשמל, אני לא אסכן אותך גש לחשמלאי רכב ותבקש ממנו לעשות זאת, זה עבודה של דקה בעלות של אפס כסף בהצלחה
  3. רק לי נמשע מחיר מופקע ומופרך?! לדעתי כך הצעת מחיר ממוסך רגיל ולא מהיבואן למנוע מפירוק או יבוא.. לא יודע אם תגיע לחצי מהמחיר הזה בהצלחה
  4. יש לי בדיוק משהו כזה, השתמשתי בו פעמים בדדות, אני ימכור לך מחוסר שימוש במחיר טוב.. דבר איתי בפרטי
  5. אתמול בגשם השוטף שהפתיע נכנס כנראה הרבה מים לבית פיוזים שהיה ללא מכסה, החשמל התחיל להשתגע, נדלקו האורות לבד ועוד כל מיני דברים משונים וההזעקה התחילה לצפצף .. תכלס בבוקר המצבר היה גמור, שמתי כבלים יש חשמל הכל עובד אבל אין סטרטר! ייבשתי הכל לא עזר כלום. הבאתי בית פיוזים אחר ובפירוק של הישן הבנתי כנראה את מקור הבעיה, עקב הקצר השרף שם משהו וזה התוצאה מה עושים? זה שקע שמחובר לצמה הראשית של כל הרכב אשמח לרעיונות תודה מראש
  6. אהלן קשה לאבחן דבר כזה כך מרחוק אבל לפי התאור, יש מחלה בדגם הזה של ממיר קטלתי שנסתם ונותן הרגשה של בלימת מנוע בזמן לחיצה על הגז, אז יש סיכוי שזה הסיפור בהצלחה
  7. דעתי האישית לא לוותר בשום אופן, בדיוק בשביל זה שילמת על מנוע קומפלט ולא על שיפוצים למיניהם כידוע שהאחריות כוללת גם את העבודה של הפירוק וההרכבה, שלא יספרו לך סיפורים.. או שיחזיר את מלוא הסכום או שיחליף מנוע קומפלט בהצלחה
  8. באמת מאכזב.. אבל לדעתי זה לא אשמת המוסך.. הגדלת ראש וקנית חלקים מבחוץ בזול, הם הקטינו ראש והחליפו מה שהבאת ואין ראייה מהנוזל קירור, כי זה משהו הכרחי להניע את הרכב ולשחרר אותך נסה לפנות לטוב ליבם של המורשה אם הוא קיים, אולי יוזילו לך בעבודה של פירוק והרכבה שוב בהצלחה
  9. לא הבנתי מאיפה הגעת למסקנה שיש בעיה דווקא בממיר וכבר אתה רץ לחפש תוספים מה שאתה מתאר יכול לנבוע משלל סיבות, כמו הצתה הזרקה חיישנים או חיווט רופף גש לאיש מקצוע אמין שיבדוק ואולי במחיר של התוסף תסדר את הבעיה וסע בראש שקט בהצלחה רמי
  10. קודם כל אם הרעש לא היה לפני החלפת הגיר הרעש לא תקין שנית מנסיון אין רעש של זמזום סתם בלחיצה על הבלם ברכב הזה בצע בדיקה פתח מכסה מנוע ותן למישהו לשבת ולגרום לזמזום הזה ושים יד על המשאבת abs ותראה אם מגיע משם קרה לי כבר ברכבי וואג סיפור כזה שנבע בד"כ מקצר כל שהוא ואפילו פעם מחיישן מאפ תקול שיצר קצר והדליק סתם את משאבת הabs ושיגע את כל הרכב בהצלחה רמי
  11. בעיית גיר הידוע לשמצה.. החלפתי הרבה כאלה בהצלחה
  12. ממיר קטלתי זה כיוון אבל בדוק קודם גם חיישן הנקישות הידוע לשימצה, צריך להרחיק אותו קצת ע"י הוספת שייבה או קשירה שלו עם אזיקון צמוד לסעפת יניקה בכמה סובארו שטיפלתי זה טיפל מיידית בבעית הסחיבה בהצלחה רמי
  13. בהזדמנות ג'ק עגלה מאסיבי עם 2 ידיות הארכה גדולות בדיוק כמו שמחזיקים הפנצ'ריות עקב חוסר מקום אני מוכר אותו ב400 ש"ח (עלה לי באזור ה1000 והשתמשתי בו מס פעמים בודדות בפרטי
  14. כל הכבוד רק כך הם מבינים חברות הליסינג והשכרה ששוחטות את ענף שוק הרכב ביד שנייה בתור מנהל עבודה לשעבר בumi הטורבו הזה מוחלף בכמויות לא הגיוניות.. שים לב טוב לאיכות השמן וקצר את מרווח ההחלפה שלו בהצלחה רמי
  15. אם אתה בטוח שיש כבל ולא משאבה ,אז בהחלט זה עניין של כיוון.. ניסוי וטעייה עד למצב שנור לך ויש הפרדה טובה בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...