Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קורולה RUNX שנת 2003 ב Bora 2001 1.6 בנזין? (כ"ע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה השאלה? ברור שאין מה להחליף. לטעמי הבורה נחותה מה RUNX בכל פרמטר.

אם הקורולה שלך עושה 1:8 אז או שיש בעייה עם הרכב או שאתה צריך לשנות הרגלי נהיגה. לזמנה הקורולה הייתה בין ה 1,600-אוטומט מהיותר חסכוניות.

צריכה מדודה של 1:8 מעידה על רכב עייף שצריך טיפול / תקלה, נהג עם רגל כבדה על הגז או אופי נסיעות בזבזני.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תתחיל בתוסף. אח"כ מוסך. אא"כ אתה נוהג בצורה אגרסיבית ואז אין הרבה מה לעשות.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
מה השאלה? ברור שאין מה להחליף. לטעמי הבורה נחותה מה RUNX בכל פרמטר.

אל תגזים. כחדשה, הבורה הציעה את אחד מתאי הנוסעים הטובים ביותר לקבוצתה. נכון שהשנים אינן מיטיבות עמו, אבל מצד שני גם הטויוטה לא בדיוק חדשה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הקורולה והראן X בשנים האלה גם כן הציעו תא נוסעים מאוד נעים ביחס למתחרות, חומרים איכותיים והרכבה טובה, תנוחת ישיבה מעולה מניסיון.

מה שמחיק הוא שהוא מזדקן לא בחן, בדיוק כמו בבורה. בד תקרה שנושר, דלת תא בקנסולה שהמגנט שלה נדפק וציפויי ניקל שמתקלפים בפתח המיזוג.

 

אני חושב שהחלפה היא ללכת אחורה, הראן X רכב מוצלח וחסכוני יחסית.

פורסם

נסה לשנות את הרגלי הנהיגה שלך. או אתה משיג תוצאה של 1:8 עם הראנקס - צפה לצריכה גבוהה הרבה יותר עם הבורה. מעבר לכך הטיפולים יקרים יותר, האמינות לא משהו - ומדובר ברכב שלא מזדקן בכבוד ( ריפודים צונחים, חלונות חשמל שמפסיקים לעבוד, לחצן כיוון מראות שנשבר מהר, קילופים בפלסטיקים ועוד.

תישאר עם הטויוטה.

פורסם

אני אכתוב שיהיה ברור יותר, אל תגע בבורה אף פעם, כי זה אוטו רע מאוד, פוי.

 

שני חברים שלי מצאו את עצמם משום מה עם בורה וגילו שהיא בורה ללא תחתית,

 

מילא שפולקסוואגן לא מייצרים רכבים אמינים במיוחד אבל הבורה במיוחד במיוחד.

 

תישאר עם הטויוטה,

 

כלומר :

 

בורה - לא, פוי !

 

טויוטה - כן, בסדר

The first one to get angry loses

פורסם

הקורולה שלך נחשבת אמינה ואני מבין שהבעיה היחידה שלך איתה היא צריכת הדלק.

אני מניח שתוכל לשפר צריכה קיימת באמצעות הרגלי נסיעה+בדיקה מכנית.

 

החלפת הקורולה ברכב אחר תהיה כלכלית רק אם אתה עושה המון ק"מ ואז כבר מוטב דיזל.

פורסם

הבורה רכב נהדר. היה לי כזה 11 שנה עד שנגנב.

 

אחד הרכבים המוצלחים של vw בעשור הקודם.

 

במקביל - לדעתי החלפת הקורולה לבורה מטעמי חסכון - שטות מוחלטת

פורסם

ללכת על רכב ישן יותר, רכב בן 15 - כדי לחסוך, ועוד עם מחירי החלפים של פולקסווגן - לדעתי ממש לא רעיון טוב.

 

כמו שאמרו לפניי - צריכת הדלק שלך בקורולה מבציעה על בעיה מכנית, סגנון הנהיגה, או גם וגם.

פורסם
הבורה רכב נהדר. היה לי כזה 11 שנה עד שנגנב.

 

אחד הרכבים המוצלחים של vw בעשור הקודם.

 

במקביל - לדעתי החלפת הקורולה לבורה מטעמי חסכון - שטות מוחלטת

מסכים לחלוטין. ואת זה כותב מי שמחזיק בורה שנקנתה חדשה מהחנות לפני חמש עשרה שנה, מגרדת את ה 200K וכל פעם שאני עומד לפני החלפה ( וכבר היו כמה וכמה ארועים כאלו ) נסיעת המבחן בכל מיני מתחרות צעירות מחזירה אותי לבורה עם המסקנה שאין מה למהר. בחיסכון בצריכת דלק ( אצלי 2 ליטר אוטומטי ) אני מתקשה להאמין שהיא תהיה עדיפה על הטויוטה, כנראה להיפך.

×
×
  • תוכן חדש...