Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספייס סטאר 2014 CVT- סיכום שנה.


yulianx
שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב לא יציב , תזזיתי, זוויות גלגול פסיכיות ,אחיזה גרועה,בלמים גרועים - ממש סכנה לנהגים ממוצעים ומטה.

 

אין קשר לספייסטאר של יוליאן.

אולי זה נכון, אבל לרכב מדגם אחר.

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי עוד מספר נסיעות , אין לי מלה אחת טובה לומר על הרכב.

רק להרגיש עלבון עבור משרתי הקבע .

 

הרכב לא יציב , תזזיתי, זוויות גלגול פסיכיות ,אחיזה גרועה,בלמים גרועים - ממש סכנה לנהגים ממוצעים ומטה.

אני בכלל לא מדבר על התחושה הזולה שאת זה היה ניתן לבלוע.

 

רק מחדד את השאלה שלי מתחילת השרשור למה לרכוש רכב כזה נחות ומבאס במקום רכב איכותי בן 2-3 באותו מחיר? מה בדיוק החסכון כאן? ממש לא ברור לי ההגיון בזה, בטח כשהרוכש במקרה הזה הוא חובב רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניתי מספר פעמים, רציתי רכב חדש וחיסכוני,אותי הרכב לא מבאס ולכן אני אשאר איתו כמה שנים טובות.

לכן רכב יד 2 לא רלוונטי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לדעתי פות"ש לקח החלטה נבונה ומושכלת.

 

כמו בכל דבר בחיים, יש צדדים לכאן ולכאן, וכל מקרה לגופו.

 

במקרה שלו זה התאים לו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מחדד את השאלה שלי מתחילת השרשור למה לרכוש רכב כזה נחות ומבאס במקום רכב איכותי בן 2-3 באותו מחיר?

נסעת ברכב הנ"ל? או שקראת והחלטת שזה רכב "נחות ומבאס"?

אני נסעתי זמן קצר ברכב הנ"ל והתרשמתי לטובה.

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עקב השבתה מאונס של הסוניק הקבועה שלנו, שנשלחה לאשפוז לא קצר, קיבלתי ספייס סטאר כרכב חלופי, ולאחר שבוע מלא החלטתי לשתף אותכם ברשמי מהמכונית.

המכונית שקיבלתי הינה משנת 2013, ובשנתיים שהיא על הכביש הספיקה להיחבט בכל נקודה אפשרית; הפגוש הקדמי תפוס עם ברגי פח, האחורי התנתק מהתושבות שלו וכל הדלתות עברו פיסול יצירתי למדי.

המכונית היא מדגם INSTYLE הפשוט, אך למרות זאת האיבזור מכובד - 4 חלונות חשמל, מראות חשמליות ומערכת קול מקורית לא רעה, ולבטח עדיפה על המולטימדיות הסיניות ב 50$.

המושבים הקדמיים מפתיעים ברכותם, אך נעדרים כל תמיכה לגב התחתון, ולאחר שעת נסיעה גבי יצא דואב וכואב.

המושב האחורי, אם אפשר לקרוא לו כך, שטוח לחלוטין ונעדר כל תמיכה, וישיבה עליו מזכירה ישיבה בספסל בשדרה.

דווקא המרווח הפנימי מפתיע לטובה, בייחוד במושב האחורי, וגם תנוחת הנהיגה סבירה בהחלט.

כל פנים המכונית הוא על טהרת הפלסטיק הקשיח, כשההברקה היחידה, תרתי משמע, היא סביב פתחי האיוורור.

המזגן עושה מלאכתו נאמנה, ומיסתייע בחלונות האחוריים המושחרים, שמונעים מתא הנוסעים להפוך לחממה.

ואיך היא בתנועה ?

למרות שעל מד המרחק מופיע המספר 78,000 ק"מ, המכונית לא מרגישה בלוייה ועייפה, נהפוך הוא.

מנוע 3 הבוכנות מטרטר ומרעיש עולמות, אך מספק ביצועים נמרצים למדי, ואפילו מפתיעים משהו, מעמידה ועד למהירויות תלת סיפרתיות מכובדות.

התיבה הרציפה אינה החלטית, ולפני עצירה מורגש קפצוץ מעצבן, שרק העברה ל DS מונעת אותו.

נקודת האור העיקרית מהווה צריכת הדלק - למרות כל מאמצי, לא הצלחתי לרדת מ 13.5 ק"מ לליטר, וזה בנהיגה חזקה.

במוד נינוח יותר אפשר בקלות להגיע ל 18 ק"מ לליטר, ובנסיעה חוץ עירונית רגועה - 100 קמ"ש מושגים ב 2100 סל"ד - אפשר לראות גם 21 ק"מ לליטר.

התנהגות הכביש בינונית לחלוטין, לעומת זאת.

אחיזת הכביש סבירה לכל היותר, ההיגוי ארוך - 3.5 סיבובים מנעילה לנעילה - אין שום ריסון למתלים וזוויות הגלגול משעשעות.

יאמר לזכותה שגם בנהיגה די נמרצת, איבוד האחיזה הדרגתי וצפוי, אך מי שמחפש הנאות נהיגה, זו אינה הכתובת.

ההגה קל מידי בכל מצב, אבל לפחות בקוטר סיבוב מדהים ננוחם.

נוחות הנסיעה מפתיעה לטובה, בייחוד בנסיעה עירונית, והמכונית בולעת בקלילות שיבושים עירוניים, ואפילו במעבר מעל פסי האטה מורגשת הרכות הבסיסית.

התשלום מגיע בנסיעה חוץ עירונית, אז המכונית מתפזרת לגמרי, ונעה על כל צירי האורך והרוחב שלה, ללא שום ריסון, לא זוועה אבל נוח זה לא.

למרות כל החסרונות, אני די מחבב אותה; יש לה אופי צעיר, וקלילות וזריזות התנועה שלה מזכירה לי סופר מיני יפניות משנות ה 80'.

למרות היותה מכונית בסיסית, היא אינה מכונית עלובה ומדכאת, וזו בהחלט נקודה לזכותה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספסל אחורי בספייס אכן נורא,נסעתי עליו כרמיאל למעלות,פעם אחרונה שאני עושה כזה דבר,פשוט לא נוח.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2100 סל"ד ב100 קמ"ש, עבור רכב בסגמנט הזה? וואו.

האיבו שלנו על 3,300~ בערך, וזו אחת התכונות הכי מעצבנות שלה (החוסר בהילוך שישי).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי איך מוסרים רכב שכור בחו"ל לעומת רכב בארץ. בחו"ל רכב מבריק ונקי, אין מצב שתקבל רכב עם שריטות כאלה ושפשופים בכל מקום.

בארץ לקבל רכב שנראה כמו מזבלה נהיה סטנדרט. נו באמת, הלוח שעונים? זה מגעיל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אם אני אספר לך שעשיתי נסיעת מבחן בארץ לא מזמן,

יאמר לזכותו של המוכר שאמר שהרכב מלוכלך,אבל להיכנס לנסיעת מבחן על רכב מסריח מסיגריות מלוכלך בן שנתיים עם 40 אלף קילומטר ומצמדים מחליקים..ועוד מישהו שרוצה למכור לך רכב? זה היה שיא.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אתפלא. התחום המוטורי מאוד ירוד בארץ.

על רכבי המבחן שנהגתי עליהם דווקא לא היו הרבה ק"מ וגם היו נקיים לרוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מנוע 3 הבוכנות מטרטר ומרעיש עולמות, אך מספק ביצועים נמרצים למדי, ואפילו מפתיעים משהו, מעמידה ועד למהירויות תלת סיפרתיות מכובדות.

 

 

למרות כל החסרונות, אני די מחבב אותה; יש לה אופי צעיר, וקלילות וזריזות התנועה שלה מזכירה לי סופר מיני יפניות משנות ה 80'.

למרות היותה מכונית בסיסית, היא אינה מכונית עלובה ומדכאת, וזו בהחלט נקודה לזכותה.

חן הגדיר היטב, הרכב באמת מרגיש זריז

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ניסיתי לראשונה את כוכב החלל. לא, לא רכבתי על דני דנון, אלא נהגתי על הספייס סטאר שחמי רכש לפני זמן לא רב. בגדול - מסכים מאד עם המסקנות של חן. ביתר פירוט:

 

המכונית מרגישה די זולה בפנים (דיפונים, עיצוב), מה שיוצר ניגוד מאד משעשע עם האבזור היחסית טוב לקטגוריה - חיישני אורות וגשם, מולטימדיה עם מסך גדול וכו'. כמה דברים הם על גבול הקוריוז - ידיות פתיחת הדלתות הפנימיות מגומרות בכרום מלפנים, ושחורות בסגנות יפניות מלפני 20 שנה מאחור. המושבים הקדמיים רכים מאד, נוחים בהתחלה, אך לא אוחזים בכלל, מה שבטח לא יהיה נעים בכל נסיעה שמעל ל-5 דקות. המזגן (בקרת אקלים, כן כן) טוב מאד. לחובתה היעדר שעון חום, פאול רציני ב-CF :wink:

 

נוחות הנסיעה סבירה, בוודאי לא מהגרועות בקטגוריה, אך מכשולים כמו פסי האטה גוררים בחובם בעיטה מורגשת. ההתנהגות, איך נאמר, פרהיסטורית. זויות גלגול של אופנוע, רק הפוך. תת-היגוי מורגש בכל מהירות מעל למהירות שיעורי נהיגה בכל פניה או כיכר, הגה קל, כל הזמן, מדי. בוא נגיד שלא בגלל זה קונים אותה. אני לא חושב שההתנהגות מסוכנת, וגם יש ESP מן הסתם, אבל למי שרגיל למכוניות מודרניות (נניח, מרבע המאה האחרונה), גם אם לא ספורטיביות, זה קצת hairy. קצב הנסיעה אתה בכביש מפותל, מכל המכוניות בהן נהגתי, יהיה מהיר רק מהאלטו וגם זה בעיקר בגלל המנוע העדיף בהרבה, עליו בהמשך. מה שכן, כמו שציין חן - קוטר הסיבוב באמת מצוין, נותן פייט יפה גם לסוזוקי ג'ימני, שגם קצר יותר וגם מצויד במנוע אורכי.

 

ביצועי הרכב הם דווקא סיפור אחר ושונה מקצה לקצה - הספייס סטאר זריזה, מאיצה באורח נמרץ ומאד אהבתי את פעולת הגיר הרציף, שמסייע במיצוי יכולת המנוע. היא סוחבת בעליות, גם עם 4 אנשים (3 גברים ואשתי) באוטו בלי כל קושי, גם כשאשתי, הסולדת מלחיצות מוגזמות על הגז, נהגה. המנוע אכן מייצר שאון מאד לא נעים כשמאמצים אותו, אך אני לא יכול להתחבר לתלונה הנפוצה על רעידות. אני לא הרגשתי בהן, בכלל. אחי שנסע אתי טוען שברכב בן שנה (השייך לחבר טוב שלו) המצב היה גרוע בהרבה גם כשהוא היה חדש, כך שייתכן שמיצובישי הפנימו את התלונות והחליפו תושבות או עשו כל שינוי אחר בסגנון. מכל מקום, מבחינת תאוצות, מעמידה וביניים, גם ברכב עמוס, היא בהחלט טובה ומומלצת לא רק למי שמתגורר בגוש דן - פות"ש וודאי יכול לאשר זאת בפה מלא. צריכת דלק היא לא מדד ברכב בן 460 ק"מ, אבל מעדויות אנשים שמחזיקים ברכב הצריכה מעולה.

 

כמה קוריוזים נוספים - לחץ האוויר המומלץ הוא 39. נראה המון, אך כשיורדים מתחת ל-35 (חמי ניסה, חשב שיהיה יותר נוח. לא היה) ה-TPMS מתעורר, ורכות הדופן מורגשת ומשפיעה לרעה על ההתנהגות, שגם כך היא לא להיט. הג'ק מצוי המתחת למושב הנהג - אשכרה יש לו מקום ייעודי שם. בתא הגלגל הרזרבי נשמעו רעשים - האשם היה אוזן גרירה, שנראית כמו באט-פלאג של דינוזאורים, פשוט ענקית. הוכנסה לאחר כבוד לתיק של מפתח הגלגלים והרעשים פסקו.

 

בסופו של דבר הרכב הזה נקנה במטרה אחת - לקבל מקסימום אבזור ומינימום צריכת דלק ברכב אוטומטי חדש וזול (יחסית, כמובן). מי שיש לו שאיפות מוטוריות מינימליות לא ימצא בה את מבוקשו, אך כפלטפורמה לאבזור, מזגן ושתי דוושות במינימום דלק היא תפנה לרבים, ואכן מוכרת לא רע.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...