Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מניח שלאף אחד אין כדור בדולח בשימוש אבל בכל זאת אשמח לעזרה בניבוי העתיד :-D

 

כרגע אני בן 21 ואני שוקל לקנות רכב מיני מהשנתיים האחרונות בסביבות ה70K,

אני מחפש רכב חסכוני אז כנראה סופר מיני ידנית.

 

מעניין אותי לדעת כמה בערך תהיה ההוצאה הכוללת לרכב למשך שנתיים ובכמה הוא צפוי להימכר בעוד שנתיים ואם אולי בכלל שווה לקחת רכב בליסינג פרטי בסביבות ה2.5K לחודש.

 

תודה

פורסם

קצת קשה לנבא סכומים כאלה מראש אחרת על אחד היה עושה זאת..

תכניס למשוואה צריכת דלק,טסט,טיפולים צפויים,טיפולים לא צפויים..ותנסה לראות בערך כמה יוצא.

ובקשר לאופציה השנייה להוציא רק על הרכב עצמו 2500 שקל בחודש זה הרבה אבל תלוי כמה אתה מרוויח בחודש..

פורסם

בוא נתחיל מלחשוב כמה בערך אתה עומד לנסוע בחודש (עבודה/לימודים/טיולים בצפון/חברה באילת). מפה אפשר יהיה להעריך בגסות את ההוצאות על דלק.

תחשוב איזה רכב אתה רוצה לקנות או לפחות איזה מאיזו קטגוריה (מיני זה הכי קטן, כמו קיה פיקנטו, סופר מיני זה יותר גדול, כמו קיה ריו) ואיזה מנוע וגיר יהיו לו.

עלויות ביטוח משוערות אתה יכול לבדוק בwobi.

טיפול וטסט יהיה בערך 1500-1600 ש"ח פעם בשנה (1000 טסט ו500-600 טיפול).

המשתנה הגדול הוא ירידת ערך, אפשר לשערך כמה הוא יהיה ע"י בדיקת מחירון של הרכב שאתה רוצה ולהשוות למחיר של רכב זהה בן שנתיים יותר, אבל זה גם מאוד גס.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לגבי כמה הוא צפוי להימכר,אתה יכול לקחת את הדגם שאתה רוצה לקנות,ולראות את המחירון שלו לאורך השנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עלויות ביטוח משוערות אתה יכול לבדוק בwobi.

 

אל תשכח שהוא נהג צעיר וחברות הביטוח "מתות" על צעירים שכאלה..רק בגיל 24 לצערנו המחיר חוזר לטווח השפוי\סביר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

זה גם תלוי באוטו,

 

לצורך העיניין קיה ריו שזה רכב שמסתבר שחברות הביטוח פשוט שונאות לבטח.

 

אני בלי עבר ביטוחי בעייתי ובן 24,

נתקלתי בחברות שפשוט אמרו "לא מבטחים", חברות שרצו איתורן(כן, על קיה ריו LX), חברות שהציעו לי ביטוח ב6,600 שקל(מקיף+חובה) וחשבו שהם מציעים לי את עסקת המאה.

 

אחרי המון הוצאת אוויר ועצבים ומעבר בין גורמים הצלחתי למצוא הצעה ב4,500 וחטפתי ישר וזה אחרי שיצאה לי הנשמה, אבל זה לצורך העיניין הוצאת ענק ברכב(ברוב הרכבים ובטוח באלה שאתה מבטח במקיף) ואני לדוגמא לא לקחתי אותה מספיק בחשבון.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

זה הגיוני,יש לך ביטוח,טסט,טיפול,דלק הגיוני לגמרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה יכול להשתמש באחד מהשירותים הבאים:

 

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

 

 

וברצינות:

אי אפשר לנבא בכמה יימכר הרכב. חד וחלק.

השוק הפכפך, מי היה מאמין שסובארו תתרסק בצורה כזו ולא תהיה יותר מלכת המכירות, כנ"ל מאזדה, מי היה מאמין שהקוריאניות ייכבשו את טבלת המכירות?.

כמו שזה קרה למאזדה וסובארו זה יכול לקרות לכל יצרן שמשווק בישראל.

 

מכונית זו לא השקעה כספית!.

פורסם

חפש מחשבון אחזקת רכב או משהו כזה ותקבל הרבה תוצאות = אחת מהן בטח תעזור לך

זכר אלפא שמחכה לנקבת האלפא שלו, רצוי אלפא ספיידר...

פורסם
זה הגיוני,יש לך ביטוח,טסט,טיפול,דלק הגיוני לגמרי.

לא לא, הכוונה רק לאחזקה וטיפולים- ביטוח, דלק וטסט הוא מחשב בנפרד

פורסם

טיפול בין500 ל1000 תלוי מה צריך לבצע, יכול הליות גם יותר אם צריך בלמים.

אחזקה כוללת בתוכה את הטיפול, טסט, ודלק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
טיפול בין500 ל1000 תלוי מה צריך לבצע, יכול הליות גם יותר אם צריך בלמים.

אחזקה כוללת בתוכה את הטיפול, טסט, ודלק.

מסכים עם מחירי הטיפולים, בגלל זה לא מבין איך באתר הזה הגיעו לכמה אלפים.

×
×
  • תוכן חדש...