Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. מישהו נתקל במבצע שווה על ראוטר טוב?
  2. בסטארטאפ שאני עובד בו מחפשים מפתחים וDevOps. הסטארטאפ הוא בתחום הLog analytics מה שאומר שהלקוחות הם גם אנשי מחשבים בעצם ולכן הרמה המקצועית מאוד גבוה(אני יכול להעיד על כך בתחום הDevOps). אם מישהו מעוניין בעוד פרטים מוזמן לפנות בפרטי
  3. אני מכיר ומשתמש לפעמים בTubeMate
  4. בסוף הדרמתי לחנות המפעל של בגיר(קריית גת), יש שם היצע גדול ומוכרת אדיבה שעזרה לי. קניתי ב550 + עניבה(יש גם חליפות ב350 אבל העדפתי סגנון אחר)
  5. בעקרון הכי זול שמצאתי זה ז'קט בH&M ב350 ואני מחפש פחות מזה. רחוק לי, אני אשמח אם היה משהו כזה באזורי.
  6. שלום, לאחר שהחיפוש בקניון לא הניבו פרי אני נזקק לאנשי הפורום. אני צריך לקנות חליפה באזור ראשון עד בני ברק, לא צריך משהו מאוד מיוחד. אני מחפש בעיקר זול כי אני לא יודע כמה פעמים יצא לי ללבוש אותה. תודה
  7. מחפשים אצלנו(Jive Software): IOS Developer Senior SW Developer / TL Java Developer (FullStack) Senior Java Developer Sr.Software Engineer - Auto Software Engineer - Backend יש הרבה תקנים ותמיד מחפשים עובדים אז מוזמנים לשלוח אלי קו"ח, אם יש לכם שאלות על החברה או תפקידים אתם מוזמנים לשאול וגם יש כתבות בGeekTime.
  8. בדקתי את זה עכשיו על הווינדוס(הבעיה לא הייתה קשורה למערכת הפעלה, הקוד עובד על כל מערכות ההפעלה) וראיתי שיש בעיה קטנה אבל אני לא יכול לערוך את ההודעה המקורית. איפה שיש: dups.append(a_dict[key]) תשנה ל: dups.append(a_dict[key] + b_dict[key]) וכך זה אמור להציג את כל הקבצים הכפולים
  9. כתבתי לך משהו זריז בפייתון שעושה את זה(אם אין לך פייתון אז תצטרך להוריד, https://www.python.org/downloads/release/python-2711/ ) נניח ואתה שומר את זה בתור files.py אז תשתמש בזה ככה: כלומר שם הקובץ ואז תיקייה ראשונה (רווח) תיקייה שניה [color=#000080][font=Menlo][b]import [/b][/font][/color][color=#000000][font=Menlo]os[/font][/color][color=#CC7832][font=Menlo], [/font][/color][color=#000000][font=Menlo]sys[/font][/color] [color=#000080][b]from [/b][/color]hashlib [color=#000080][b]import [/b][/color]md5 [color=#000080][b]from [/b][/color]collections [color=#000080][b]import [/b][/color]defaultdict [color=#000080][b]def [/b][/color]md5_dict(path): md5_dict = defaultdict([color=#000080]list[/color]) [color=#000080][b]for [/b][/color]root[color=#cc7832], [/color]subfolders[color=#cc7832], [/color]files [color=#000080][b]in [/b][/color]os.walk(path): [color=#000080][b]for [/b][/color]file [color=#000080][b]in [/b][/color]files: full_path = os.path.join(root[color=#cc7832],[/color]file) md5_dict[md5([color=#000080]open[/color](full_path[color=#cc7832],[/color][color=#008000][b]'rb'[/b][/color]).read()).hexdigest()].append(full_path) [color=#000080][b]return [/b][/color]md5_dict [color=#000080][b]def [/b][/color]logic(a_dict[color=#cc7832], [/color]b_dict): only_a = [] only_b = [] dups = [] [color=#000080][b]for [/b][/color]key [color=#000080][b]in [/b][/color]a_dict: [color=#000080][b]if not [/b][/color]b_dict.has_key(key): only_a.append(a_dict[key]) [color=#000080][b]for [/b][/color]key [color=#000080][b]in [/b][/color]a_dict: [color=#000080][b]if [/b][/color]b_dict.has_key(key): dups.append(a_dict[key]) [color=#000080][b]for [/b][/color]key [color=#000080][b]in [/b][/color]b_dict: [color=#000080][b]if not [/b][/color]a_dict.has_key(key): only_b.append(b_dict[key]) [color=#000080][b]return [/b][/color]only_a[color=#cc7832], [/color]only_b[color=#cc7832], [/color]dups first_dict = md5_dict(sys.argv[[color=#0000ff]1[/color]]) sec_dict = md5_dict(sys.argv[[color=#0000ff]2[/color]]) files = logic(first_dict[color=#cc7832], [/color]sec_dict) [color=#000080][b]print [/b][/color][color=#008000][b]'files that exists only in ' [/b][/color]+ sys.argv[[color=#0000ff]1[/color]] [color=#000080][b]for [/b][/color]file [color=#000080][b]in [/b][/color]files[[color=#0000ff]0[/color]]: [color=#000080][b]print [/b][/color]file [color=#000080][b]print [/b][/color][color=#008000][b]'files that exists only in ' [/b][/color]+ sys.argv[[color=#0000ff]2[/color]] [color=#000080][b]for [/b][/color]file [color=#000080][b]in [/b][/color]files[[color=#0000ff]1[/color]]: [color=#000080][b]print [/b][/color]file [color=#000080][b]print [/b][/color][color=#008000][b]'those are the duplicate files:' [/b][/color][color=#000080][b]for [/b][/color]file [color=#000080][b]in [/b][/color]files[[color=#0000ff]2[/color]]: [color=#000080][b]print [/b][/color]file
  10. גם חיפשתי וקראתי בהרבה מקורות ובסוף הלכתי על הPanasonic TCM125, עדיין לא קיבלתי אותן אבל שבוע הבא כבר יצא לי להשתמש בהן ואני אוכל להעביר חוות דעת.
  11. MosheRE

    השכרת רכב ל4 חודשים

    אז ב100% כל עוד אני נוהג ברכב שלו ויש לו ביטוח והכל זה חוקי גם אם אני אשלם לו בסוף התקופה?
  12. MosheRE

    השכרת רכב ל4 חודשים

    עזרה? מכיוון שהתקשרתי לחברות והבנתי שהעלות היא סביב ה2500-3000 יותר מעניין אותי העניין החוקי של השכרת הרכב מחבר
  13. שלום, רציתי לשאול אם מישהו מכם מכיר דרך ועלות של השכרת רכב לתקופה של 4 חודשים בארץ(הכי קטן, זול ולא משנה כלום כל עוד הוא נוסע). עוד רעיון שעלה זה שיש לי חבר שיש לו רכב שהוא רוצה למכור לאחר שהוא קנה חדש, האם אני יכול להשכיר אותו ממנו(כלומר לשלם לו אפילו אחרי התקופה שאני לא אצטרך את הרכב שלו יותר), זה לא נשמע לי יותר מדי חוקי במיוחד אחרי מה שקרה עם UBER בארץ אבל אני רוצה לדעת האם זה כן או האם יש דרך לגרום לזה להיות חוקית(מה שאני חושש ממנו זה מקרה של תאונה והתנערות של חברת הביטוח אף על פי שיש ביטוח לכל נהג).
  14. אשמח גם להצטרף להמלצה(לוא דווקא אותו שעון אלא אתר שמתמחה ברפליקות)
  15. אין לי העדפה בין ידני לאוטומט, התכוונתי לC1/108 בעקרון ה C1/108 זה רכב מומלץ וטוב? ועוד שאלה היא האם היא לא מרגישה איטית מדי ולא סוחבת בכביש מהיר או בעקיפות?
  16. שלום, אני מתחיל לעבוד עוד מעט במקום שהמשרד כרגע מרוחק 35 קילומטר(הלוך חזור) אך עתיד לעבור בתחילת השנה הבאה ל45 קילומטר. אני בן 21 לכן אני לא צריך אוטו גדול או אפילו 4/5 דלתות אם זה משנה, מה שאני כן מחפש זה ככה: מחיר בסביבות ה60-70K(חדש מהחברה, גמיש להצעות במבחינת הרכב) כמה שיותר אבזור פנימי ופיצ'רים(לדוגמה חיישני רוורס, מערכת מולטימדיה, בקרת שיוט אם אפשרי) צריכת דלק וביטוח מקיף זול כמה שאפשר מראה חיצוני בנתיים חשבתי על הC1 או הפיקנטו ספורט, אשמח לעצות. תודה
  17. אני יכול לסדר את עניין קופת החולים תוך כדי השירות או ביום השחרור עצמו? לא יהיה לי הרבה זמן אחרי שאני משתחרר והם בדרך סוגרים בשעות מוקדמות ביום ולא בערב
  18. שלום, אני משתחרר עוד שבוע ואני ישר מתחיל לעבוד. אין לי האמת למי לפנות אז החלטתי לפנות לעזרת ההמונים בקבלת הסברים למה לדאוג: א. איך עובדים פתאום עם קופת חולים ואיך נרשמים? ב. אילו דרישות ואילו תנאים לצפות מהבנק כשמרוויחים בתחום כמו הייטק? ג. קרן פנסיה? ד. קרן השתלמות? ה. ימי חופש בעבודה?(אני מקבל עליהם משכורת או איך בדיוק זה עובד) בכללי אשמח שתפרטו כל מה שעליי לדעת וכנראה שאני לא יודע וגם למה אני כבר יכול לדאוג מעכשיו כשאני חייל ויש לי יותר זמן מאשר כשאני אתחיל לעבוד. תודה
  19. שאלה לאנשי השעונים: יש איזה שהוא חיקוי או משהו בסגנון של הDevon Tread 1, אני ממש רוצה לקנות משהו כזה אבל אין לי את ה25K דולר לקנות כזה
  20. שלום, אני מניח שלאף אחד אין כדור בדולח בשימוש אבל בכל זאת אשמח לעזרה בניבוי העתיד כרגע אני בן 21 ואני שוקל לקנות רכב מיני מהשנתיים האחרונות בסביבות ה70K, אני מחפש רכב חסכוני אז כנראה סופר מיני ידנית. מעניין אותי לדעת כמה בערך תהיה ההוצאה הכוללת לרכב למשך שנתיים ובכמה הוא צפוי להימכר בעוד שנתיים ואם אולי בכלל שווה לקחת רכב בליסינג פרטי בסביבות ה2.5K לחודש. תודה
  21. אני חושב שזה סתם לעשות סוג של brute force על הלוטו.
  22. שלום, אני לקראת שחרור מיחידה טכנו מודיעינית גדולה עם נסיון רב בסיסטם, סקריפטים ועוד. מחפש משרות DevOps, אם למישהו יש איך לעזור אשמח לשלוח קו"ח בה"פ. תודה
  23. דרך אגב, למה זה 590 ולא 440? 110 דולר זה יותר 440
  24. אמאזון שולחים לארץ?
  25. גם מחפש המלצה לאוזניות, באזור ה300. מעוניין באוזניות "קשת, רציתי את הath m50 אבל הן יקרות ואני לא רואה מבצע. כרגע יש בבאג את הSkullCandy HESH 2 בגירסאת BlueTooth שיש עליהן המלצות טובות במחיר של 280, מה אתם אומרים? *לא חשוב לי כל כך אם הן אלחוטיות או לא אבל אני כן מעדיף שהכבל יוכל להתנתק, כיוון שמנסיון זה החלק שמתקלקל וככה אפשר להחליף בלי לקנות חדשות. *גודל לא כל כך משנה אבל שיהיו ניידות(בערך עד הגודל של הm50) *אני שומע הרבה סגנונות אבל חשוב לי לשמוע את הבאס כשאני שומע היפ הופ והאוס.
×
×
  • תוכן חדש...