Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. אני לא משתמש בשימוש אישי בoutlook אבל יש לי קצת נסיון איתו כי אני עובד איתו קצת בצבא ואולי תוכל ליצור כללים שיעזרו לך לתפעל אותו באופן יותר טוב.
  2. מוריד תודה רבה
  3. http://limelinx.com/ תודה שאתה לא מוותר
  4. הנה עוד אתר(יש לך upload without an account) http://slingfile.com/ תודה.
  5. מנסיון רב שנים ככופר אז אני אומר בוודאות שהתוכן זמין(אלה אם שינו את הכללים השנה).
  6. למה זה מוצדק? הייתי מבין את ההצדקה אם מישהו היה צריך לעבוד בשבילך בשביל שתצפה אבל זה שיש יום אבל זה לא אומר שאתה צריך לכפות אותו על אנשים(אתה הרי לא יכול להגיד לבן אדם איך הוא צריך להתאבל ואם בכלל) ואני חושב שזאת כפייה לא פחות מאשר לחסום ביום כיפור.
  7. כן, זה אפשרי.
  8. יש התקדמות?
  9. 1.סיפורי התנ"ך הם לא עובדות 2.זאת הייתה תקופה שונה הביקורת היא לא כלפי מוחמד אם הוא היה רודף נשים, פדופיל או רוצח. הביקורת היא כלפי איך שהציבור המוסלמי מתנהג אחרי פרסום הסרט.
  10. אבל זה לא שהם עושים את זה בגלל הסרט, הם עשו את זה הרבה לפני בגלל קריקטורות, סרטים, ספרים ואנשים שהביעו דעה שונה משלהם. הנה דוגמה לשוני התרבותי: בצרפת ועוד מדינות אירופה החליטו לאסור על לבישת בורקה בציבור - המוסלמים פתחו בהפגנות, מאיימים על חייהם של האחראים והאוכפים של החוק וזרקו בקבוקי תבערה לתחנות משטרה שהעזו לעצור נשים שעברו על החוק. בגרמניה הוחלט שמילת תינוקות אסורה - היהודים מנסים לפעול בדרכים דיפלומטיות על מנת לשנות ואפילו המיעוט הקיצוני שביהודים לא עשה מה שהרבה מהמוסלמים העזו לעשות.
  11. http://demo.ovh.net אתר מצוין שלא צריך להירשם אליו והמהירות הורדה שלו מצוינת.
  12. אני ממליץ על הנגן PlayerPro, זה נגן טוב מאוד שגם מאפשר ניגון מתוך תיקיות שזה ממש שימושי למי שמסדר את המוזיקה לפי תיקיות ועוד הרבה פיצ'רים נחמדים.
  13. לדעתי אתה מגזים. באמת נראה לך בסדר שבן אדם יאבד את מקום עבודתו או ייענש במקום העבודה בגלל שחיכית 10 דקות? נכון שזה מעצבן אבל קורה.
  14. אם מדברים על מסוכן הייתי אומר שסוזוקי יאבוסה יותר מסוכן, 0-100 ב2.6(כנראה שצריך להחזיק ממש חזק כדי לא לעוף) עם מנוע 1.340 שמספק 200 כוח סוס(נפח/הספק שווה לבוגאטי), עוד דוגמא היא שיש את הרכב שריצ'ארד האמונד נסע ב480 קמ"ש ואני לא זוכר אם היה לו חליפת לחץ.
  15. לא אלה אם היא מונכת באופן אנכי והיא מאיצה לגובה . אני מעדיף אותה עם גג והיא בדיוק כמו גרסאת הסופר ספורט(רק בלי גג)
  16. שלי מודבק עם דבק דו צדדי ויש לו סקוץ' שמודבק בחלקו העליון מאחורה(הוא בנוי ב2 חלקים, חלק ראשון - שם המורה ומספר וחלק שני-נהג חדש) אבל הדבק של הסקוץ' רתח בשמש הארץ ישראלית וזה נשאר למטה תמיד(שלי זה חוסך את ההורדה כל פעם של זה) ואף פעם לא עצרו את האוטו על השלט ואמא שלי נעצרה פעם אחת ולא אמרו לה על זה כלום.
  17. ובכך שונים היהודים מכל אדם אחר? כל עורך דין מחפש כסף ופרסום זאת הפרנסה שלהם, בתחום כזה אתה עולה ברמה כלל שאתה מקבל יותר פרסום, בנוסף אני גם חושב שלכל אדם מגיע הגנה משפטית לא משנה מה הוא עשה.
  18. KLEBER DYNAXER HP3 אני אבדוק היום לחץ אוויר בגלגלים. נקווה שהעניין לא יחזור על עצמו.
  19. אתמול בשעה 10 הכביש היה רטוב וירד קצת גשם, נכנסתי לכיכר במהירות נמוכה בחצי השני של הכיכר האוטו החליק לי ופנה שמאלה בלי שליטה(עד שעצרתי עצירה מוחלטת כדי לא להתקע בכיכר עצמו). אחרי זה בפניה ימינה הייתי במהירות של לא יותר מ15 קמש וגם אז האוטו החליק והתחיל לפנות יותר מידי לימין והצלחתי לתקן(אחרי משחק עם ההגה ימינה שמאלה, שגם אז אני לא יודע אם זאת הייתה ההתנהלות הנכונה). עכשיו השאלה שלי היא האם זה נורמלי או צריך לבדוק את הרכב?(הרכב הוא מאזדה לאנטיס 2002 והצמיגים הקידמיים בני כשנה והאחוריים כשנתיים)
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4162653,00.html מעניין לפי מה YNET קובעים אם זאת הייתה טיסה או לא, אני מאמין שבYNET חושבים שזה לפי הגיל של הנהג או לפי איזה קריטריון משונה. כל פעם יש כותרת מפוצצת עם הערה מגוחחת שתצדיק את הלחיצה על הלינק.
  21. MosheRE

    Need for Speed - The Run

    דווקא אפשר לבצע שינויים קוסמטים(על ידי לחיצה על מקש הX בתחנת דלק ויש כמה קיטים לבחירה). השליטה הרבה יותר מציאותית מהNFS הקודמים וגם מבחר מכוניות מרשים ביותר, הצ'אלנג סירייס נחמד ביותר כיוון שזה לא חוכמה לעקוף את היריבים(המשחק בנוי שאתה תנצח ושיהיה יריבים לידך לא משנה מה, את זה הבנתי אחרי שהפעלתי טריינר והגעתי ל600 קמש ובכל זאת לא הייתי לבד במשחק) האתגר זה להגיע בזמן קצוב למטרה, גם היה נחמד סוף סוף לחזור להתחרות בכבישים ועם המשטרה ולא במסלולים כפי שהיה בכמה NFS קודמים. לדעתי משחק טוב בתור משחק נחמד ולא בתור משחק מירוצים אמיתי, בשביל זה יש את הDIRT ואת GT האגדי(למה הם לא הוציאו למחשב?!)
  22. האמת שאני הייתי מנסה להפטר מהבן אדם, אני לא צריך שבן אדם שאני לא מכיר ואני לא באמת יודע מה הוא רוצה מחזיק ברכב או להיות אחראי לו.
  23. MosheRE

    נהגים בלי לב

    רק אני או שאסור להביע דעות שונות יותר בפורום. אם מישהו מביע דעה לטובת יונדאי אז הוא איש יחסי ציבור, אם מישהו נגד שיפור מכוניות הוא סמוי ואם מישהו אומר שבעל הכלב לא היה בסדר אז הוא הפוגע?
  24. אתה טועה, בסינגפור יש הרבה חובבי רכב, אצלהם יש A BENGS(או איך שלא כותבים, סוג של ערסים סינגפורים שהם נהנים לשפר את ההונדות TYPE R שלהם) וגם יש הרבה בעלי מכוניות עם אהבה למכוניות ולספורט מוטורי, בנוסף יש מסלול בסנפנג(מאלזיה) והוא נמצא לא ממש רחוק מהגבול הסינגפורי. בסינגפור אפשר לראות ייצוג מאוד נכבד של מכוניות ספורט ויוקרה בכמויות. אגב לפי מה שאני יודע המחיר הממוצע של רכב הוא פי 3 מארה"ב שהוא לא ממש רחוק מאיתנו, אבל שמה המשכורות הרבה יותר גבוהות. שיטת המיסוי שהוזכרה נכונה, נכון שיש מס שהוא ל10 שנים(שהוא בשיטה מאוד מוזרה שלא שמעתי עליה בחיים: המדינה נותנת נגיד בחודש 2000 אשרות למכוניות אז אנשים מציעים מחירים וה2000 שהציעו את המחיר הגבוה ביותר מקבלים את הזכות לרכוש את האגרה במחיר שהאדם ה2000 הכי גבוה הציע) אבל אם אתה מוכר את המכונית בשנה ה3 לדוגמה אתה מקבל זיכוי כמעט מלא על הזמן שנשאר על תום האגרה. לדעתי השיטה בסינגפור מאוד מצליחה, הם מדינה בגודל של תל אביב ושכנותיה הקרובות ואין בה פקקים, בנוסף גם התחבורה הציבורית שונה מאוד והרבה יותר יעילה.
  25. אכן הבן אדם ביצע עבירה אבל השוטר לא היה יכול לדעת את זה, פעם הבאה שמישהו יאיץ(למהירות המותרת) על מנת לעקוף מישהו או סתם כי הוא רוצה להגיע למהירות המותרת מהר יאשימו אותו במירוץ ואם אין שם אף אחד אז יאשימו אותו בעשיית דראג?
×
×
  • תוכן חדש...