אתה טועה, בסינגפור יש הרבה חובבי רכב, אצלהם יש A BENGS(או איך שלא כותבים, סוג של ערסים סינגפורים שהם נהנים לשפר את ההונדות TYPE R שלהם) וגם יש הרבה בעלי מכוניות עם אהבה למכוניות ולספורט מוטורי, בנוסף יש מסלול בסנפנג(מאלזיה) והוא נמצא לא ממש רחוק מהגבול הסינגפורי.
בסינגפור אפשר לראות ייצוג מאוד נכבד של מכוניות ספורט ויוקרה בכמויות.
אגב לפי מה שאני יודע המחיר הממוצע של רכב הוא פי 3 מארה"ב שהוא לא ממש רחוק מאיתנו, אבל שמה המשכורות הרבה יותר גבוהות.
שיטת המיסוי שהוזכרה נכונה, נכון שיש מס שהוא ל10 שנים(שהוא בשיטה מאוד מוזרה שלא שמעתי עליה בחיים: המדינה נותנת נגיד בחודש 2000 אשרות למכוניות אז אנשים מציעים מחירים וה2000 שהציעו את המחיר הגבוה ביותר מקבלים את הזכות לרכוש את האגרה במחיר שהאדם ה2000 הכי גבוה הציע) אבל אם אתה מוכר את המכונית בשנה ה3 לדוגמה אתה מקבל זיכוי כמעט מלא על הזמן שנשאר על תום האגרה.
לדעתי השיטה בסינגפור מאוד מצליחה, הם מדינה בגודל של תל אביב ושכנותיה הקרובות ואין בה פקקים, בנוסף גם התחבורה הציבורית שונה מאוד והרבה יותר יעילה.