Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. אפשר הסבר במילים פשוטות על שלילה על תנאי? זה רק אם אני עושה את אותה עבירה בדיוק או איך זה עובד כי כל מה שמצאתי זה הסברים משפטיים
  2. עדכון: קיבלתי 21 יום שלילה, 600 שקל קנס ו60 יום שלילה על תנאי למשך שנתיים.
  3. הם תיקנו את הבעיה, אמרו שהבעיה הייתה הרצועות של המנוע ושולמו 550 שקל.
  4. הרכב כרגע לא אצלי אלא באחסנה אצל שלמה סיקסט(שגררו את הרכב) ומחר הוא יגררו אותו למוסך ונדע מה יש(אני אעדכן).
  5. אני בור בכל העניין הטכני ברכבים אז אני לא יודע אם הדברים קשורים או לא ולכן אני שואל את השאלה.
  6. אז הנה הסיפור: מחר האוטו יגרר למוסך כי זה קרה בשישי ואי אפשר היה לגרור אותו כבר אז למוסך ונראה מה הם יגידו אבל רציתי להתייעץ איתכם מה אתם חושבים שהיא הבעיה וכמה לדעתכם יעלה לתקן את הנזק?
  7. היו לי הרבה התערבויות אבל בלי תמורה, סתם משיעמום.
  8. מכיוון שאני חייל וגם אין לי כסף או הרבה זמן להיות עם הרשיון אז אני לא אקח עורך דין אבל אתה לא חושב שאני צריך להגיד שום דבר מהדברים שכתבתי? רק להגיד אני מצטער ולא היו לי בעיות קודמות ולקוות לטוב?
  9. זה היה בסופרלנד בראשון לציון ביציאה מהתחנת דלק יש פניה בצומת T כאשר הפניה שמאלה לכיוון הכיכר שמול הסופרלנד ופניתי שמאלה, לא עצרתי עצירה מוחלטת(זה תמרור משלוש ולא עצור) אלא הייתי במהירות של כ20 קמש בדקתי(או כך לפחות חשבתי) שאין אף אחד משמאל וימין והמשכתי בפניה ולאחר מכן שמעתי "נהג עצור בצד" שאלו אותי על מה אני חושב שעצרו אותי ואמרתי שאני לא יודע(כי באמת לא הבחנתי בהם והרי מי מבחין בשוטר וממשיך בעבירה) ואמרו לי שלא נתתי להם זכות קדימה ושהם הם כמעט נכנסו בי.
  10. שלום, קיבלתי זימון למשפט על אי מתן זכות קדימה. אני נהג חדש(נגמר לי במאי), בנוסף אני חייל גוב("מרוויח" 352 שקל בחודש) וזאת עבירה הראשונה שלי(אין לי אפילו עבירות חניה) מה צפוי לי במשפט מבחינת קנס, שלילה ובאיזה כיוון ללכת? אם אני אגיד במשפט שלא הבחנתי כי הייתי לחוץ כי אמא שלי הייתה לחוצה שאני מחוץ לבית(וזה נכון) בגלל האזעקות(ואכן הייתה אזעקה עכשיו וגם נשמע הבום משם) זה יעזור?
  11. ביום חמישי כשהייתה האזעקה הראשונה בתל אביב הייתי בבסיס השלישות ברמת גן(ברחוב בן גוריון) והאזעקה נשמעה חזק.
  12. החומרה של המכשיר ממש חלשה ואחרי כמה זמן זה ימאס כשהוא יתקע, אפילו משחקים יהיה סיפור להריץ על המכשיר הזה.
  13. MosheRE

    תוכנה לניהול אוסף?

    אקסל עם שימוש בטבלאות, כללים וחישובים יהיה לדעתי הכי נוח והכי קל.
  14. תלוי באיך תגיע(כי אני לא יודע באיזה תחנות האוטובוס יעצור לפני שהוא יגיע) אבל לא ארוכה כי מהרכבת אז זה כבר בקו ישר עד לפניה של טיב טעם.
  15. אתה עוד בן 15 אז תחכה קצת וגם אתה תתחיל, אין בעיה בלשתות כל עוד אתה בשליטה ולא נהיה סמרטוט. כשהייתי בטירונות היה רק אחד במחלקה(40 חיילים) שאמר שהוא לא שתה בחיים.
  16. אם תפליץ לידי אז אתה תהיה גס רוח ואני אעבור מקום אבל מה שקורה ביום כיפור זה שאני מפליץ ואתם אומרים לי לעבור מקום ושאני לא אפליץ בפומבי. אני לא יודע איפה אתה גר שקיימת כל כך הרבה סובלנות אבל אם אני אנהג ברכב בכיפור יכול להיות מאוד שאני אפגע.
  17. אולי כי אתה נאטם מפניה אבל היא קיימת ואף אחד לא יכול להכחיש את זה.
  18. זה שיש דברים שמונעים ממך לעשות(שגם זה לא מוצדק) זה לא אומר שלך יש זכות למנוע מאחרים, לפי הדמוקרטיה לא צריכים למנוע ממך לעשות שום דבר. איך בדיוק זה שאני אנהג בכבישי הארץ ביום כיפור פוגע בך? איך זה שאני רוצה לאכול חזיר פוגע בך?(חוק החזיר), איך זה שאני רוצה רוצה לאכול חמץ בפסח פוגע בך?(חוק החמץ). דרך אגב אחד העקרונות הדמוקרטיה הוא חופש דת וחופש מדת ובארץ יש הפרה של עקרון זה(חוקים כמו שפירטתי מקודם וגם אין הפשרות להתחתן/להתגרש באופן אזרחי).
  19. זה לא הקטע של קשה, זה הקטע של "אסור". יש הרבה דברים שאפשר להמנע מהם ל25 שעות אבל למה שיחייבו אותך להימנע מהם?
  20. אתה תצטרך לחכות הרבה כי אני לא חושב שיש לו שירות לקוחות משהו אם הצורה שבה הוא מתייחס ללקוחות שלו. נראה לי צריך לפתוח בZAP מדור אלים שבו אתה יכול להשוות בין האלים השונים ולקחת את זה שמתאים לך http://www.youtube.com/watch?v=ejFDw4yz56o
  21. אני גם לא מבין את זה כי הרי הם עושים את זה כדי ל"רצות" את האל אבל אותו אל הוא זה שרוצה במותם כביכול כי הם עוברים על האיסורים שדינם מוות אבל אני מזמן כבר וויתרתי על להסביר לאנשים על הדת, הם צריכים לגלות את הדרך בעצמם כי אי אפשר לדבר בהגיון כשמגיעים לדת כי אין הגיון בדת.
  22. אני מכיר הרבה אנשים שלא שומרים כשרות והרבה דברים ביהדות אך צמים. לדעתי, הצום נהיה סוג של מסורת ויש אנשים שלא רואים בעין יפה אנשים שלא צמים וכיאלו הצום זה הדבר הכי בסיסי ביהדות. אני אישית חושב שמה שקורה במדינה ביום כיפור זאת הכפייה הדתית הכי גדולה שיש.
×
×
  • תוכן חדש...