Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. החוק בארץ אומר שאפשר להקליט שיחה בהסכמת צד אחד גם מבלי שצד ב' ידע על ההקלטה. לדוגמה: א' יכול להקליט שיחה שלו עם ב'(את שני הצדדים) אך אסור לא להקליט שיחה של ב' עם ג'.
  2. +1 משתמש בה כבר תקופה ויצא לי כבר להביא לה שימוש
  3. MosheRE

    ביטוח לרנו קליאו חדשה

    מסתבר שאם מורידים את כל הנהגים הצעירים ומשאירים רק את הראשי הביטוח יוצא 3375-4000.
  4. MosheRE

    ביטוח לרנו קליאו חדשה

    אני מאזור השפלה לצערי, אני מודע לעניין הנהג בן ה20(צעיר ולא חדש) אבל בכל זאת, זה הגיוני הבדלים של כמעט פי 2 מהמחיר בגלל הפרט הזה?
  5. שלום, ראיתי פה כבר כמה פוסטים על מחירים הביטוח של הרנו קליאו אבל גם אז הם לא היו כל כך גבוהים. הנתונים הם: 3 נהגים(20,24,48) דגם Collection הנהג הראשי ללא תביעות, שלילות וכדומה המחירים הם סביב ה2000-2500 חובה ו4000-4500 מקיף, מה שיוצא בערך 7000 לשנה בכל חברת ביטוח. גם ההצעות של רנו לא היו יותר טובות. המחירים האלה הגיוניים? מישהו עם נתונים דומים קיבל הצעות יותר טובות?
  6. במידה יש מבצע והפולו והקליאו עולות אותו דבר מה מומלץ?
  7. תודה על ההצעות אבל כרגע אין אפשרות לחכות. ולכן אני צריך עזרה עכשווית, תודה
  8. שלום, אנחנו מעוניינים לקנות סופרמיני חדשה בתקציב של עד 110 אלף. כרגע המחשבות הן על הפולו, קליאו, קורסה, I20, מאזדה 2 ופיאסטה. מה שחשוב זה צריכת דלק, נוחות ותמורה כללית למחיר. ראינו בנתיים את הפולו, קליאו והI20, פסלנו פחות או יותר את הI20 בגלל העיצוב הפנימי המיושן וממש התלהבנו מהקליאו בגלל העיצוב, צריכת דלק אך עדיין לא עשינו נסיעת מבחן אבל מהישיבה בסוכנות הרכב הרגיש מעט צפוף מאחור. השימוש של הרכב הוא בערך כ15 אלף קילומטר בשנה, לרב 2-3 נוסעים ברכב ומידי שבועיים 5 נוסעים.
  9. תודה רבה אני אזמין. חשבתי שהאמפר צריך להיות מדוייק
  10. הראש הוא כזה של 1.7MM: לא מצאתי שום דבר בסגנון, הדבר היחיד שמצאתי זה בהום סנטר וACE אחד שאפשר לשנות לו את המתח והאיש מכירות הזהיר אותי שזה לא יתאים וכנראה שהמכשיר יהרס
  11. שלום, יש לי מסגרת דיגיטלית(קנון) שקיבלתי מתנה בלי הספק כוח(כי הוא נאבד). המסגרת דורשת ספק של 5V ו1.5A, מסתבר שזה ממש נדיר למצוא. רציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אני כן יכול למצוא אולי מעבדה של קנון וגם אם 5V ו2A עובד או שזה יצור בעיות עם המכשיר? תודה.
  12. רציתי לדעת אם משהו השתנה ומה התוכנה המומלצת להקלטת שיחות כיום(בנוחות, שתקליט הכל באופן אוטומטי ועדיף חינם אבל גם אין בעיה להוריד APK)
  13. אז גם אני מביא את הדבר שבניתי בשבילך(זה בc# אז זה דורש net framework 4) זה עובד ככה: TextTools.exe כלומר: שם את הקובץ שמכיל מיילים שאתה רוצה למחוק שם את הקובץ של כל המיילים שם את המיקום לשמירת הקובץ החדש(יוצר חדש אם הקובץ לא קיים או מוסיף את השורות לקובץ אם הוא כן קיים) *זה מתעלם מאותיות גדולות(non-case-sensitive) *ביצירת הקובץ החדש הוא אינו שומר שורות ריקות שהיו בקובץ המקורי הורדה: http://www61.zippyshare.com/v/77978173/file.html
  14. זאת מתיחה, האתר הזה הוא פארודי http://gothamist.com/2013/12/04/people_think_the_onions_stop_and_ki.php
  15. MosheRE

    -TV-BOX בתקציב מוגבל

    הבנתי שMK זה יותר שם רנדומלי כזה(יש המון חברות שמשתמשות בMK).
  16. MosheRE

    -TV-BOX בתקציב מוגבל

    מקריאה באינטרנט נראה לי שאני אלך על ה MK908-ii שעולה 63$
  17. MosheRE

    -TV-BOX בתקציב מוגבל

    מתעלק על השרשור אני מחפש אחד גם בסביבות ה200-300 אבל לא צריך שיכלול עכבר ומקלדת, אלא רק שיהיה חיבור HDMI(אין לי כניסת USB בטלוויזיה) ושכל תפקידו פחות או יותר יהיה לנגן סרטים מכונן קשיח חיצוני(ב1080P בצורה חלקה) ואיך הMK802?
  18. לא מחייב. נכנסתי לאתר מהS2 שהוא בדוק מקורי והרזולוצייה שלו היא 480X800 והאתר מציג 320X534.
  19. תודה רבה. עובד ממש טוב רק שהמקלדת לא מקלידה בעברית אבל זה לא כזה משנה
  20. אתה יכול להוריד דברים מאתרי טורנט אחרים ואז לעשות עליהם SEED בטורנט ליץ'(רק תוודא שזה באמת אותם קבצים, הוצאה וכדומה כדי שלא תוריד אותו שוב).
  21. עצלנות כשאני רואה סרט
  22. איזה אפליקציה אתם מציעים לי כדי להשתמש באנדואיד כמקלדת ועכבר למחשב?
  23. עוד דברים שמעצבנים בתחבורה ציבורית: - אם אתה רואה שיש 70% פנוי אין צורך לשבת ליד מישהו(מידי פעם קורה לי שמישהו רואה שנוח לי יותר מידי באוטובוס ריק אז הוא חייב לשבת לידי). - לחיילים אין הרבה ברירה, תגיד תודה שהם עושים צבא במקום להתלונן שהם תופסים מקום של "בן אדם ששילם מכספו". - אם החלטת שאתה מביא איתך עדר ילדים, השתלט עליהם.
×
×
  • תוכן חדש...