שלום,
אנחנו מעוניינים לקנות סופרמיני חדשה בתקציב של עד 110 אלף.
כרגע המחשבות הן על הפולו, קליאו, קורסה, I20, מאזדה 2 ופיאסטה.
מה שחשוב זה צריכת דלק, נוחות ותמורה כללית למחיר.
ראינו בנתיים את הפולו, קליאו והI20,
פסלנו פחות או יותר את הI20 בגלל העיצוב הפנימי המיושן וממש התלהבנו מהקליאו בגלל העיצוב, צריכת דלק אך עדיין לא עשינו נסיעת מבחן אבל מהישיבה בסוכנות הרכב הרגיש מעט צפוף מאחור.
השימוש של הרכב הוא בערך כ15 אלף קילומטר בשנה, לרב 2-3 נוסעים ברכב ומידי שבועיים 5 נוסעים.