Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. MosheRE

    תעודת זהות ביומטרית

    יש לי שאלה בעניין, האם כל הפרטים הביומטרים שלקחו ממני בצבא חשופים לשאר הרשויות(משטרה, משרד הפנים וכדומה) או שזה נשאר אצל הצבא ואז מה השימוש בהם חוץ מזיהוי בן אדם במקרה של פציעה/מוות?
  2. לדעתי לא צריך להעניש מכמה סיבות, עונש או מאסר בא לעשות 3 דברים: הרחקה מהסביבה - אין סכנה שהאב יתחיל פתאום להכניס אנשים לרכבים ולשכוח אותם. שיקום - אני לא מאמין שיש צורך בזה כי זה לא שהאב מועד לעשות את זה שוב, אם כבר אז לעשות קורס חובה לכל ההורים המתחילים. ענישה - אני מאמין שבאמת האב נענש מספיק ע"י זה שהוא יחיה בידיעה שהוא הרג את הילד שלו.
  3. אני לא מגיע לגדלים של ה10/20/30/40 ה3/6/9/12 הם בצורה כזאת: כמו בצד ימין אז זה לא יכול להשתחרר
  4. אני משתמש בה גם וגם(אני לא מבין בהבדלים בין מכונת תספורת לבין קיצוץ). אם תרצה אני אצלם לך איך היא והדרגות נראות
  5. לי יש ואני ממליץ על הER508 אפשר לשטוף במים וזה ממש טוב לי כי אני אוהב להסתפר במקלחת והאחרונה שלי התחלדה יש לה 9(10 אם אתה סופר בלי ראש לגמרי) 3/6/9/10/12/20/30/40 ועוד אחד שהוא ממש קצר, משהו בין 0 ל 3 אני משתמש בה כבר בערך שנה וחצי
  6. בסוף נגלה שזה האקר סעודי ולהנהלה אין קשר.
  7. ממה שאני יודע אז DMZ הוא רכיב שהוא אמור להיות זה שמקשר בצורה בטוחה בין הרשת הפנימים(LAN) לרשת האינטרנט(WAN) כך שנגיד יש את הFW הפנימי ואז DMZ אתה > פיירוול > DMZ כדי ליצור עוד יותר הגנה ולהיות רכיב יחיד שנמצא מחוץ לFW
  8. ניסיתם לבדוק מה יש באבולעפיה? בדרך כלל טעים שם
  9. זה לא עובד לפי כוח בעולם כי לפי ההגיון הזה אז לא יהיה סוף למלחמות עד שמדינה אחת תשלוט באופן טוטאלי על כל העולם. הדרך הנכונה(לפחות לפי דעתי) היא לאפשר לכולם לחיות בחופש ולעזור במה שאפשר כי כשלאחד יש המון ולשכן יש קצת זה יוצר קנאה וכעס שאחרי זה גורמים לסכסוכים וכשלשכן שלך טוב אז גם לך טוב, הבעיה זה שבעזה חרא ואין להם מה להפסיד אז הם מוכנים לעשות כל דבר.
  10. MosheRE

    IGO Primo חינם לאנדרויד

    עובד לי בדפיי אפילו שלא רשום(הורדתי מתוסף שמאפשר להוריד APK מהפליי סטור). אני מצרף לינק לAPK http://www72.zippyshare.com/v/512059/file.html
  11. אהבתי, סט ממש חזק יש לך אולי את השירים בנפרד? כמובן שלא אכפת לי סלוגן בתחילת כל שיר רק שתהיה דרך להעביר בינהם
  12. הצבא אמור לספק לך כל דבר שאתה צריך, אל תקנה שום דבר ואם תסתובב עם נעליים שלא מתאימות לך אז יכולים לעשות לך בעיות. בתור אחד שגם יש לו בעיות גב ורגליים אז הפתרון היחיד בשבילי היה פטור נעליים(כמובן שניסיתי גם את המדרסים של הצבא) אבל אתה צריך בעיות שעונות על הקריטריונים(בשביל קבוע, זמני זה פחות בעיה) אם אתה מחליט ללכת על פטור אז תבקש מהרופא ביחידה שלך פטור זמני עד שתקבע תור אצל אורתופד ואחרי זה אתה צריך מישהו מוסמך שיאשר את הפטור הקבוע שזה יכול לקחת המון זמן, לי לקח 7 חודשים מאז הבקום עד לפטור הקבוע אבל בתקופה הזאת נעלתי את הנעליים הצבאיות רק ב3 ימים הראשונים של הטירונות.
  13. אם התמונות בתוך הטלפון אז אתה יכול להראות במאפיינים מתי הקובץ נוצר ובצירוף של הקבלה בתאריך מאוחר יותר זה לא יעזור?
  14. חשבתי על דבר הרבה יותר זול(אפשר להכין עם כל ה"מצרכים הביתיים") ופשוט אבל דורש קצת ידע בתכנות(לא הרבה, זה משהו שאפשר ללמוד לעשות לבד בכמה שעות). ליצור סקריפט(אפשר לעשות בPERL שהיא מאוד נוחה שלא כמו שפות עילית אין צורך להגדיר משתנים והכל מאוד פשוט) משהו שיראה ככה: ואז לתת לסקריפט לרוץ ברקע ואם אתה מכבה ומדליק את המחשב בכל יום אז אתה יכול לעשות בTASK SCHEDULER שבכל הדלקה התהליך יפתח ואז אתה יכול להשתמש בסתם דיסק קשיח חיצוני או אפילו עדיפות להתקן מסוג FLASH(כי אין בו חלקים זזים אז הוא יותר עמיד) אתה גם יכול להשתמש בסקריפט בשביל להעביר לכונן מרוחק. *אם אתה מחליט שזאת הדרך שאתה רוצה ואתה מסתבך עם התכנות עצמו של הסקריפט אז אני אעשה לך אותו בזמני הפנוי(לא שיש הרבה כזה כי אני רכוש צה"ל).
  15. קיבלתי שלילה לפני כשבועיים והיא עומדת להגמר(ב29 לחודש אני יכול להוציא את הרשיון מחדש), אבל יש לי בעיה: אני חייל ואני יוצא רק בחמשושים וגם אז אני מגיע הביתה לכל הפחות ב3(וגם אז זה רק בחמישי) אז רציתי לשאול אם יש למישהו מושג אם יש דרך לקבל את הרשיון בצורה שלא דורשת להגיע למשרד הרישוי? כיוון שכל משרדי הרישוי שראיתי במרחק נגיש נסגר עד 13:00 ובנוסף רציתי לשאול אם אני נוהג בלי שהנפקתי רשיון לאחר השלילה אז האם העבירה היא כמו נהיגה בלי רשיון("שכחתי בבית") ואם בודקים במסוף אז הכל תקין או שזה כיאלו אני נוהג עדיין תחת שלילה / לא הוצאתי רשיון אף פעם? תודה.
  16. אתה אבל לא קונה את המחשב, חשמל, מודם על מנת הטורנטים אלא אתה קונה מחשב והטורנטים זה חינם ואתה לא משלם על התוכן. כשאתה מתחיל לשלם על התוכן עצמו ולא על הדברים העיקפיים אז זה מאבד מהעניין של השיתוף ואילו בטורנטים זה P2P כלומר אתה משתף תוכן ואתה מקבל בתמורה לזה תוכן. אני אומר שאם כבר לשלם למישהו תמורת התוכן אז כבר לשלם ליוצרים.
  17. לא, נסגרה ההרשמה. אפשר רק דרך הזמנה.
  18. כמו שכתבתי באשכול באוף טופיק הנה הפתרון שפתר לי את הבעיה
  19. 1.לפתוח חלון CMD(ע"י WINKEY + R ואז CMD) 2.בתוך הCMD לעשות את הפקודה ipconfig /flushdns 3.ללכת לראוטר ולכבות אותו 4.כעבוד כמה שניות להדליק 5.לעשות ריסטארט למחשב אני לא יודע אם כל הדברים נחוצים אבל זה מה שאני עשיתי וזה עבד.
  20. גם לי הייתה בעיה מה שעשיתי זה: 1.ניקוי הקש של הDNS(לפתוח חלון CMD ולעשות IPCONFIG /FLUSHDNS) 2.כיבוי והדלקה של הראוטר 3.ריסטארט למחשב 4.להנות חזרה מהפורום
  21. אתה לא שולט בזה, כל עוד הוא פתוח אז הוא מוכן לשיתוף כל מה שנשאר זה אנשים שירצו להוריד את הקובץ.
  22. לא, אתה פשוט מוריד מהאתר את הקובץ ומפעיל(בתוך הקובץ יש הכל מובנה, בגלל זה אסור לך לתת את הקובץ למישהו אחר בגלל שאז זה גם על הרטיו שלך וגם אסור ש2 אנשים ישתמשו באותו חשבון).
  23. כי התוכנה מעדכנת את האתר(על ידי מזהה יחודי לכל משתמש) כל כמה זמן בכמה הורדת, העלת, האם הוא משותף כרגע וכדומה. תקראו כולם את החוקים בFAQ שלא תקבו באן כי ההרשמה לא נפתחת לעיתים קרובות.
  24. בטורנטליץ' הודיעו שלרגל יומולדת 8 אז הם פותחים את ההרשמה אז כל מי שרצה הזמנה יש לכם פתרון תכנסו ל:http://torrentleech.org/user/account/signup ובקוד הזמנה תרשמו BITGAMER
  25. אמרו לי שכנראה אני אקבל עוד שנתיים נהג חדש אבל אני מקווה שלא.
×
×
  • תוכן חדש...