שלום, יש לי מאזדה לאנטיס GLX ויש לי מרימי שמשות, הבעיה היא שבחלון שמאלי(ליד הנהג) אינו עולה כאשר נועלים את הרכב, אך הסאן רוף נסגר וגם החלונות שלא הוזכרו.
זה משהו שאני יכול לתקן בעצמי או לבדוק אם יש משהו שחוסם בלי שאצטרך לקחת את האוטו למוסך?
*הבעיה קיימת המון זמן אך רק עכשיו נגמר לי המלווה ואני מתחיל לשים לב לדברים.