Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. יש אחד באזור נס ציונה.
  2. MosheRE

    hyundai eon ה I10 הבאה

    היא נראית ממש דומה לפיקנטו.
  3. בנס ציונה יש תמרור עצור ואחרי מטר בדיוק יש עוד תמרור עצור. אין תשובה הגיונית לכל מה שמוצאים בכבישים
  4. MosheRE

    Nissan GTR או Porsche GT3?

    אני אישית הייתי מעדיף את הGTR עם הביצועים המעולים שלו בהרבה בחינות, אבל מהשרשור הקודם הבנתי שאת מחפשת פרארי כלומר "פוזה" והיוקרה שבמותג עצמו ואולי ניסן לא תוכן לספק את זה.
  5. MosheRE

    World greatest Drag Race

    אכן הGTR מספקת תמורה רבה למחיר, תזכרו שגם במסלול היא הייתה מהירה מאוד. מעניין מה הייתה התוצאה אם במקום הלוטוס, קיימן ו1M היו בוגאטי וירון, קוניאגסג ופגאני והאם זה היה משנה את התמונה בהרבה.
  6. MosheRE

    Maserati Kubang "is italian for SUV"

    עם שיווק ומחיר נכון אני מאמין שנראה די הרבה על כבישי הארץ ואולי יחליפו את כל הX6 Q7 והקאיינים
  7. לי גם יש 1800 לאנטיס 323 וגם אצלי הצריכה ככה בעיקר כשזה בעיר, הכי טוב שלי אי פעם היה 10.8 וזה היה כשהרב היה בין עירוני
  8. רק עכשיו הבנתי שאתם מדברים על הבחורה, סליחה שהייתי תמים.
  9. אני אישית לא הבנתי את המצחיק פה, זה כמו שאני אביא את התמונה הזאת http://www.sportscarcup.com/cars/lamborghini-murcielago-lp640.jpg ואגיד "יש לה למבו סטייל דורס".
  10. MosheRE

    מחירי התאוריה

    עולה 44 שקל ונרשמים באינטרנט
  11. למה הממשלה עשתה את זה לא הבנתי הם באמת ציפו שחברות הדלק יספגו את העליה על עצמן או שזה היה איזה שהוא ספין שבו הם מסירים את האחריות על העלה עליהם ומעבירים את כעס האזרחים לעבר חברות הדלק(או מושג שתפס תאוצה עכשיו "הטייקונים"). אני לא מבין מה המאבק עושה הם רק מדברים זה לא שהם עושים מעשים יש עכשיו 405 אלף אנשים בחוץ מוחאים וזה כוח עצום זה 7% מכל התושבים בארץ ובכל זאת אין שינוי כי הם רק מדברים, אם היו מעבירים את כל הכוח הזה על החרמות ולא על אנשים פרטיים(שוב זה מגיע, "הטייקונים") אלה על הממשלה זה היה משנה משהו.
  12. היום יצא לי לתדלק, תמיד אני מתדלק בפז בסופר לנד בראשון לציון כיוון ששם הכי זול(בחודש שעבר המחיר היה 7.00) ותמיד המקום היה הכי זול אבל כשהיום באתי לתדלק ראיתי שהמחיר זינק ל7.27 כך שלמעשה בגלל החלטת הממשלה להעלות את המחיר ב6 אגורות המחיר בעצם העלתה את המחיר ללקוח ב27 אגורות. למישהו יצא לתדלק ביומיים האחרונים וראה מצב דומה בתחנות אחרות?, האם זה מה שניראה החל מעכשיו בגלל הפגיעה ברווח החברות?
  13. לדעתי מה שמוזר בארץ זה שהרב המוחלט לומדים נהיגה על ידני אבל לא נוהג על ידני.
  14. הרי זה היה ברור שבגלל המחאה קיבלנו רק חודש של מחיר הכרות ולא יותר. לדעתי דווקא הדבר הנכון לעשות זה להפוך את כל המחאה למפלגה פוליטית סוציאליסטית וגם אם הם לא יעמדו בראש לפחות יהיו כמה שרים או לפחות ח"כים שיהיה אכפת להם מהעם. *כמובן שאני לא רוצה לראות את דפני ליף הזאת עומדת בראשות הממשלה, אני מתכוון לאנשים המוכשים באמת שנמצאים שם ולא אלה שעומדים בראש המחאה כי הם הראשונים שעשו לייק.
  15. http://www.mako.co.il/cars-cars-news/local/Article-adcc402ca800231006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153
  16. MosheRE

    KLEBER DYNAXER HP3

    אתמול עברתי את ה150K אז עוד מעט יהיה טיפול אז כניראה שיבדקו הכל או שאני טועה?
  17. MosheRE

    KLEBER DYNAXER HP3

    צמיגים בלבד. בדקתי לחץ והם בדיוק כמו תמיד וכפי שהיצרן ממליץ(32). אם זה משנה אז הצמיגים האחוריים נשארו כפי שהם כיוון שלא הייתה איתם בעיה.
  18. MosheRE

    KLEBER DYNAXER HP3

    והשינוי שאני מרגיש בבלמים הוא נורמלי?
  19. שלום, היום החלפתי את 2 הצמיגים הקדמיים במאזדה לאנטיס אחרי שבאחד מהם היה חור וגם היו ישנים. קניתי 2 צמיגי KLEBER DYNAXER HP3 ורציתי לשאול איך הם והאם היו שווים את המחיר(370 לאחד)? בנוסף שמתי לב שעכשיו צריך יותר כוח על הברקס כדי לקבל את העצירה מאשר קודם, האם זה אמור להיות ככה ולמה זה נגמר?
  20. כך גם בספארק.
  21. MosheRE

    Ken Block Gymkhana 4

    הרבה אפקטים, אהבתי יותר את 2(רק אני הלכתי לשחק בDIRT 3 אחרי הסרטון?).
  22. אני כן ראיתי חברת הבטחה שחשה משטרה. לפני כמה זמן ראיתי רכב של חברת הבטחה שהיה צבוע בדיוק כמו רכב משטרה(לא זוכר עם או בלי צ'קלקלה) ורק כאשר עקפה אותי והסתכלתי על הצד שלה היה כתוב חברת הבטחה X אך בהתחלה הייתי בטוח שזה רכב משטרה מהאופן שבו היה צבוע
  23. יש הבדל בין AWD ל4WD ל4X4 או שאלה מילים נרדפות?
  24. שלום, יש לי מאזדה לאנטיס GLX ויש לי מרימי שמשות, הבעיה היא שבחלון שמאלי(ליד הנהג) אינו עולה כאשר נועלים את הרכב, אך הסאן רוף נסגר וגם החלונות שלא הוזכרו. זה משהו שאני יכול לתקן בעצמי או לבדוק אם יש משהו שחוסם בלי שאצטרך לקחת את האוטו למוסך? *הבעיה קיימת המון זמן אך רק עכשיו נגמר לי המלווה ואני מתחיל לשים לב לדברים.
×
×
  • תוכן חדש...