MosheRE
-
הודעות
113 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי MosheRE
-
"הרצת מנוע" זה מיתוס או שלמבורגיני פוגעים ברכבים שלהם?
MosheRE פרסם הודעה בנושא של DreamT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני אשמח להסבר למה דווקא משתמשים בעבודת יד במכוניות כאלה, בפרק של בוגאטי ווירון הראו הכל ושמדביקים וכדומה ואני חושב שמכונה יכולה להיות הרבה יותר מדוייקת מבן אדם, אני מבין שעבודת יד עושה את זה יותר "יוקרתי" וכך גם זמני ההמתנה המטורפים. היתרון היחיד שמצאתי לשימוש בעבודת יד זה שיש תגובה אנושית כך שאם כן קוראת טעות העובד יכול לתקן במקום או להשליך את החלק אבל עם הטכנולוגיה של היום יש מכונות שעוקבות עם מצלמות וכך אפשר למנוע בעיות. -
"הרצת מנוע" זה מיתוס או שלמבורגיני פוגעים ברכבים שלהם?
MosheRE פרסם הודעה בנושא של DreamT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הם לא קורעים אותו לפחות לא לפי מה שאמרו, בתוכנית אמרו משהו בסגנון של "מכיוון שללמבורגיני אין מסלול הם משתמשים בכבישי ה...(לא זוכר איך קראו לעיר) ופועלים בשיתוף המשטרה". -
(אני חושב שה)דלק (של) פז (מהול מסיבות כאלו ואחרות. מה דעתכם?) [כ"ע]
MosheRE פרסם הודעה בנושא של liranbishop בתוך רכב כללי
יכולות להיות המון סיבות לכך שהדלק נגמר יותר לאט, כשאתה אומר שאתה נוסע יותר זה יותר בין-עירוני או יותר עירוני, אתה לוחץ פחות גז ומגיע לטורים נמוכים יותר, האם אתה נתקע פחות בפקקים, פחות מזגן וכו'. אני לא חושב שאפשר לקבוע שדלק מחברה כלשהיא מהול סתם ככה בגלל הרגשת בטן, אם זה מה שאתה מרגיש אז תחליף אתה אבל להוציא שם רע לחברה סתם ולקבוע לפי "הגעתי לבד למסקנה". אגב מחירים נמוכים יכולים לנבוע מהרבה סיבות ובגלל זה יש הפרש בין תחנות שונות של אותה חברה. -
מעניין תוך כמה זמן ניראה פרארי עם סימני דלתות עליה, שריטות של קנאים, פגוש עם "נשיקות" עליו, זה דברים שבאמת צריכים להדאיג ולא הכבישים הלא ספורטיבים שלנו או חוסר המסלול שלנו. עוד משהו שמעניין אותי שאף אחד לא אמר קודם(לא שזכור לי שקראתי פה) זה הביטוח לרכבים האלה, אני זוכר כשהבוגאטי יצאה ועשו עליה פרק בטופ גיר הם התקשרו לחברות ביטוח והתשובה שהם קיבלו הייתה "זה סוג של לנד רובר?", מעניין איזה חברות יבטחו מכוניות כאלה ועוד המחירים שיקחו.
-
אני חושב בדיוק ההפך, לדעתי עיצוב שמרני מביא לקוחות כי כשאתה עושה רכב "מיוחד" אתה בעצם מצמצם את קהל היעד של הרכב, בנוסף גם יש דברים שפחות אפקטיבים היום ולכן רואים פחות(אם בכלל) דברים שהיינו רואים יותר פעם ברכבים כמו ווילונות, פנסים מתקפלים, כרום מוגזם שהיה נפוץ במכוניות אמריקאיות ועוד. מה גם שלעשות משהו חדש זה סיכון גדול כי מושקע בזה כסף רב ומוניטין לחברה ולכן עדיף להשאר הרבה פעמים עם המוכר והטוב.
-
לפי הכתבה אמרו שהמחירים ינועו בין 800 אלף עד ל2 מליון ככה ש2 מליון זה המקסימום. עכשיו שאני חושב על זה יכול להיות שה458 לא למכירה בכלל ושהיא למוזיאון שאמור לקום שיהיו בו גם מכוניות עכשוויות.
-
להגנה על הצבע אבל גם פרארי עושים דברים כאלה לרכבים שבודקים אותם וכו', לדוגמא: http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00001-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00002-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00003-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00004-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00005-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00006-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00007-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00008-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00009-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00010-599.jpg http://www.ferraridreams.biz/wp-content/uploads/2010/02/image00011-599.jpg
-
1.5 אתה מתכוון יחס או מחיר? נקווה שהמכירות יהיו טובות ושזה ישפיע על פורשה וכל הספורט למינהם שאנחנו רגילים אליהן בארץ להוריד מחירים וכך נקבל את ההפרש שמוצאים בחול בין מזארטי ופרארי לבין פורשה פנמרה שבארץ עולה 900K ובארה"ב עולה 90000$
-
החישוב שאני עשיתי זה שמכונית תעלה בארץ פי 2.2 מאשר בארצות הברית וזה לפי המחיר של המזארטי שנמכרה כבר ב900K עכשיו מעניין כמה הפרארי יעלה.
-
שאלה לי אליכם: עכשיו שפרארי ומזארטי הקימו סוכנות וקיבלו תקינה יהיה אפשר להביא אותן ביבוא אישי?
-
זה ניראה הכל במקום אחד, איפה זה נמצא אם אפשר לדעת איפה זה נמצא?
-
אני דווקא אלך על אפשרות של ליסינג להחליף פרארי כל שלוש שנים. ולפי השמועות וכל מיני תצפיות מסתובבות פה בארץ כמה למבורג'יני ופרארי אני אף פעם לא ראיתי גם לא את הSLS, הדבר היחיד שראיתי זה R8
-
אני לא יודע איך זה עובד בדיוק אבל אני יודע שיש אפשרות לעשות ביטוח בו אתה מפעיל אותו למספר ימים אבל יש מספר הגבלות כמו X ימים בריציפות ואתה לא יכול לעשות כמה שאתה רוצה. אני לא יודע בדיוק פרטים על זה אבל אני יודע שזה קיים תנסה לברר אם זה מתאים לך
-
כן אבל הרבה אנשים לא עושים את זה, בדיוק כמו שלא כל בעל ג'יפ לוקח אותו לשטח בסוף שבוע כי זה כרוך בהוצאות וסיכון לרכב.
-
אני מאמין שאם תהיה הצלחה במכירות כניראה יבואו עוד יבואנים שישמחו למכור מכוניות במחיר של בית. אבל המחירים פה יהיו בשמיים אם בארצות הברית הGT עולה 118,900$ שזה 404 אלף שקל ולוקחים עליה 900 אלף אז למבורגיני מורצ'אלגו SV תעלה 3.3 מליון שקל. ובקשר לכבישים זה שטויות אנשים קונים מכוניות כאלה בעיקר בשביל להראות שהם יכולים, בהרבה מקומות שיש בהם סוכניות של מכוניות כאלה זה לא בגלל הכבישים המצויינים אלה בגלל שיש שם אנשים שיכולים להרשות לעצמם מכוניות כאלה
-
רישוי/נהלים להסעת ילדים
MosheRE פרסם הודעה בנושא של פיני חד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עשיתי תיאוריה לפני שנה וקצת,מה שאני זוכר לפי החוק אסור לך לקחת תשלום על נסיעה אלא אם קיבלת אישור מרשות הלא זוכר איזה. -
או יכול להיות שראיתי ופשוט לא ידעתי כי לא היה כתוב HYBRID בענק
-
שלום, עכשיו נסעתי בכביש 4 וראיתי סיוויק שכתוב עליה בצד בגדול "HYBRID" וזאת פעם ראשונה שאני רואה כזאת. היא מיובאת או פשוט הפסיקו להביא אותן?
-
אם זה GPS שעובד עם כרטיס זיכרון יש אפשרות להוריד את העדכונית בחינם מהאינטרנט("פיראטית").
-
יש 2 כניסות לסופרלנד זאת בדרך לים פונים שמאלה ואז באמת יש כביש עם סלילה חרא ורכבים שבאים ממול במהירות גבוה גם אבל הכניסה השניה שהיא מהתחנת דלק יש שם את הכיכר ואז עד הסוף דרך שקמה ושם יש כביש סלול והפרדה של שטח הפרדה(לא מוגבה אלה שטח עם קוים אלכסון שאסור לעבור עליהם) ויש מרחק גדול וישר מהרמזור האחרון עד לכיכר
-
זאת אומרת שאם אני רוצה לעשות טרייד אין על נגיד מאזדה אני פונה לדלק מוטורס ואם אני רוצה לעשות על טויוטה אני פונה ליוניון מוטורס, הבנתי נכון? ואיך זה הולך נגיד אני בא עם הרכב שלי לשם הם בודקים ונותנים לי הצעת מחיר? במקרה והשאלה הראשונה נכונה אז אני יכול לעשות טרייד אין נגיד מאזדה על טויוטה?
-
התעניינתי בנושא הטרייד אין ויש לי כמה שאלות: 1.כאשר מבצעים טרייד אין ממקום מוכר מקבלים רכב מטופל במצב טוב בלי בעיות או שבכל זאת צריך ללכת שיבדקו אותו במוסך לפני שמבצעים את העסקה? 2.האם בעסקת הטרייד אין מקבלים על הרכב החדש מחיר מחירון או בכמה אחוזים הם מורידים? 3.מקבלים איזה שהיא אחריות על הרכב? 4.האם הרכב הוא היה ברשות ליסינג או פרטי? ועוד שאלה שלא קשורה כבר לנושא ה"איך זה עובד" שהיא איזה מקומות מומלצים לביצוע עסקאות טרייד אין *אני לא יודע אם אני אבחר לעשות טרייד אין ואם כן גם אז מתי רציתי לדעת יותר על הנושא, ברשותי מאזדה לאנטיס GLX 2002 אם זה משנה בקשר למחירון וכו'
-
זה ידוע שבכל מיני ארצות משנים את השמות של הדגמים/צבעים לפי קהל היעד יש גם מקרים לפי מה שהבנתי מדוד שלי(שהוא חי הרבה שנים בכל מיני ארצות ועדיין גר בחול) שהוא ראה את זה שיש מקומות בהם יש מין שינוי במכוניות ויכול להיות מצב שיהיה נגיד שברולט פיאסטה
-
שאלה במקרה והם יחזרו לענות על שאלות: האם לאחר הכתבה הזאת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4072729,00.html אתם מתכוונים לבצע הוזלה במחירים או שלא יהיה שינוי וישארו כפי שהם?
-
http://www.saleen.com/vehicles/435s/ http://www.saleen.com/vehicles/S281/ http://www.saleen.com/vehicles/S302/
