Jump to content

MosheRE

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MosheRE

  1. גם אם היה מסלול רב בעלי הGTR לא היו מביאים אותה לשם.
  2. אי אפשר להשוות מחירים של הרכבים בארץ לאלו הנמכרים בחול מה שכן אפשר להגיד זה ש900 אלף לאוטו הזה ואולי אפילו "זול" ביחס למתחרים(שאין ממש כאלה) ולתמורה במחיר(בהשוואה למה שאפשר לקנות ב900 אלף).
  3. אנחנו עם מאזדה לאנטיס GLX 1.8 כבר 10-9 שנים ואף פעם לא היו תקלות רק מה שקרה השנה היה משהו עם המתלים שנזל המה שיש שם ומילוי הגז במזגן סה"כ 1400 שקל כולל עבודה והכל חוץ מזה לא קרה כלום באוטו(הצבע התקלף אבל זה אלוהים יודע למה כי זאת לא הלאנטיס היחידה בארץ אבל מה שקרה עם הצבע זה פשוט תעלומה ). *הרכב הוא יד ראשונה(אנחנו אלה שקנינו אותו מהחברה) ותמיד טופל במוסך מאזדה.
  4. הבעיה תוקנה מעצמה בחזור בנסיעה.
  5. שלום, מאתמול נדלקה לי מנורה אדומה של מפתח על גבי אוטו במאזדה לאנטיס שלוץי, מקיאה בפורום ראיתי שזה מהאימובילייזר וזה אמור להציג את זה שהמערכת תקינה ואז נעלם ואם לא נעלם האוטו לא אמור להתניע, אך מאתמול הנורה מהבהבת והאוטו נוסע רגיל. יש משהו לדאוג או להתעלם?
  6. האוסף שלו הצטמצם במקלארן F1 אחת(מקור: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-cambridgeshire-14414889).
  7. אמרתי שהוא לא קונסול בארץ ויש לו דרכון דיפלומטי והוא אכן אזרח במדינה שהוא נמצא אך ללא דרכון כדי לא לאבד את הדרכון הדיפלומטי, בנוסף הוא משלם על הקונסולייה מכספו וכן אין ממש הטבות חוץ מהכבוד והסטטוס. הוא נהיה קונסול של כבוד אחרי שהמדינה אותה הוא מייצג רצתה לסגור את הקונסולייה(אז הוא היה קונסול רגיל של המדינה) אז הוא הציע להמשיך לכהן בתור קונסול של כבוד והוא לא מקבל על זה כסף אלה ההפך(כפי שהזכרתי מקודם).
  8. זה תלוי בקונסוליה, במקרה אני מכיר קונסול של כבוד(לא של ישראל ולא בישראל) ובגלל שאין ממש תמיכה של המדינה אותה הוא מייצג מאז שסגרו את הקונסיליה הרשמית והיא הפכה להיות "של כבוד" אז הוא אפילו לא מקבל לוחית דיפלומטית(דרכון כן אבל לוחית לא).
  9. אני לא רואה בעיה זה לא שמאזדה וחברותיה הן בבעלות הממשלה היפאנית, הרי אתם לא מצפים ששגרירות יפן תאכל רק סושי כי זה מייצג את יפן או שהעובדים יגיעו עם קימונו לעבודה. אגב עכשיו חזרתי מרמת החייל וקיבלתי מושג מה זה "חסינות דיפלומטית" כשראיתי אודי A6 עם מספר CC חונה על אדום לבן כשהיא נמצאת משהו כמו 200 מטר מתחנת משטרה "מרחב ירקון", האם זה הפתרון למצוקת החניה בתל אביב?
  10. יש לי אותו על דיסק עם תרגום לטיוואנית. אז כן הדריפטים ממש טובים, הסרט אין לי מושג
  11. מקווה שמה שאמרת על זה שהתאכבת זה היה בציניות כי מה שראית ממש יפה ונדיר. ה-מקום לראות כל דבר נדיר זה בדובאי(נקווה לקצת שלום באזור שיתנו לנו להכנס)
  12. שלום, רציתי לדעת אם אני יכול ללמוד משהו על רכב רק מלהסתכל על הלוחית רישוי שלו לדוגמה: האם הוא יבוא אישי, שנתון וכו'
  13. MosheRE

    יש פרוטון בארץ?

    פרוטון מייצרת מכוניות שונות וזולות(הם גם הבעלים של לוטוס) אבל לא יצא לי לראות אף אחת חוץ מבמאלזיה ששם זה רכב נפוץ.
  14. נאמר ש800-900 אלף שקל
  15. גם אם זה תוך כדי עצירה ברמזור אדום?
  16. שאלה לי בנושא: יש לי במערכת חיבור AUX שאליו אני מחבר לרב את האייפוד טאץ' וכשאני שוכח אותו בבית או משהו אז אני מחבר את הטלפון, אני מקפיד להעביר שירים אך ורק כשאני ברמזור אדום ולא באמצע נסיעה. השאלה היא האם אני יכול לקבל דוח על זה?, ואם כן אז אם אני מראה לשוטר שזה אייפוד ואי אפשר להוציא שיחות או לסמס ממנו עדיין אני מקבל דוח?
  17. זה רק אני או כהדולר היה הרבה יותר גבוה באזור ה4+ והנפט היה הרבה יותר גבוה(גם באזור ה+100) שילמנו פחות?
  18. אף אחד לא רוצה להיות על הכביש עם מסוממים אבל לא על זה מדברת ההצעה, ההצעה מדברת על זה שבגלל שיש לו אישור לשימוש במאריחונה רפואית צריך לקחת לו את הרשיוו, זה כמו להגיד שבגלל שאתה רשאי לקנות אלכוהול צריך לבטל לך את הרשיון בלי קשר אם אתה נוהג תחת השפעה או לא.
  19. נמחק ציטוט מיותר הוא מקבל רובה מאותה סיבה שהוא בן 18, הוא עדיין צעיר, כניראה עוד לא הספיק להקים משפחה ונתון להשפעה אני לא מאמין שאם גיל הגיוס יהיה לדוגמא 30 יהיו הרבה אנשים שישמחו לשרת יחד עם הרובה והסיכונים הכלולים בזה. כמו כן אפשר להגיד מה ההגיון בלתת למישהו אחריות על רובה שבלחיצת הדק הוא יכול להרוג בן אדם אבל לא נותנים לו להסיע יותר מ2 אנשים באוטו.
  20. אולי יהיה עדיף להעלות את גיל האלכוהול(ושיאכף) כמו בארצות הברית ושיהיה פער בין גיל הרשיון לבין גיל השתיה וכך נמנע מעוד גורם גדול בתאונות וגם ימנע בעיות אחרות שנגרמות בגלל האלכוהות(דקירות בגלל סיגריות וכו').
  21. אני חושב שבמקום להעלות גיל צריך לחנך יותר טוב, כיום יש שיעורי תעבורה שהם לא ממש מלמדים משהו. אני יודע שיש בתי ספר בכתה יב' מביאים מישהו מבית לווישנשטין שמספר את הסיפור שלו וככה פועלת המדינה עם כל הקמפיינים שבמקום לחנך הם מזעזעים את הנוער(לא שזה עובד כי אתה חושב על זה ברגע שמדברים אבל בערב זה כבר לא מעניין). אני חושב שצריך להתחיל עם חינוך על תרבות נהיגה כבר בגיל 15 כיוון שבגיל 15.5 אפשר ללמוד על אופנוע ובגיל 16.5 ללמוד על רכב ככה שאם מתחילים ב15 יהיה כבר ידע, לדוגמא כשאת הכתה שלנו התחילו ללמד שיעורי תעבורה כבר הייתה לי תיאוריה והתחלתי ללמוד נהיגה כבר, בנוסף השיעורים היו לא רציניים מסבירים לך על מנות שתיה וכמה אחוז מותר בדם. הגיל לא ישנה כלום כי מה שקורה באלה שעושים שטויות בגיל 17 זה כי הם עכשיו קיבלו רשיון והם בהתלהבות של הרגע ואם יעלו אותו ל18 זה פשוט ידחה לגיל 18.
  22. ידוע שהמשטרה מאוד אנטית לכל השימוש במריחואנה רפואית וגם עורכת חיפושים ומעצרים למשתמשים(אני זוכר שהיו כתבות על כך). לדעתי מריחואנה וסמים קלים אמורים להיות חוקיים, המחקרים מראים שהמלחמה בסמים הקלים נכשלה ושעדיף לאשר אותם בחוק והם גם הרבה פחות מסוכנים מאלכוהול שהוא סם לכל דבר, סתם לדוגמא אף אחד מאז ומתמיד לא מת משימוש ישיר בקנביס ומוצריו והוא אפילו יותר "בריא" מסיגריות, בנוסף המדינה תוכל לשלשל לקופה עוד כספי מסים(אני כבר רואה את מרד הצרכנים הבא כאשר מס ה"גרין" יהיה 1200%). אך אני כן חושב שמי שהשתמש בסם תוך כדי נהיגה כן צריכים לשלול לו את הרשיון לתקופה מסויימת בדיוק כמו שעושים למי שנתפס תחת השפעת אלכוהול.
  23. לדעתי זה היה הפרק הכי חלש מתחילת העונה. פרוייקט הרכבת היה יותר מצחיק ממעניין
  24. זה שלא עושים את זה לא אומר שזה לא אפשרי, בדיוק כמו שתגיד "אין חברה שעושה למבורגיני בצורה אוטומטית" אבל זה אפשרי ,זה שזה לא נעשה זה מסיבות שעוד לא הצלחנו לגלות(לפחות לפי השרשור הזה).
  25. אם כך נעלם הצורך בעבודת יד כיוון שאפשר לתכנת את הרובוט שיעשה אותו דבר כמו בן אדם וברגע שהצלחת לעשות את זה תמיד תצא לך העבודה באיכות שקבעת ומהר יותר. אני חושב שמשתמשים בעבודת יד יותר כנסיון לייקר את המוצר ולהעלות את רמתו וכך גם לקבל אפשר לקבל את ה"מגע האישי" ברכב ושאתה יודע שמישהו באמת השקיע ברכב שלך ולא איזו מכונה, אם אני הייתי משלם 2 מליון שקל על רכב הייתי מעדיף שהוא יצא ממכונה שבדוק לא טעתה ושלא יקרה מצב שאיזה עובד שרב בלילה עם אשתו ובכי התינוק לא נתן לו לישון יגיע לעבודה עייף ויהרוס איזה שהוא חלק ברכב או לא יצא באותה רמה גבוהה של האוטו שיצא יומיים לפני כן מידי עובד מנוסה יותר או יותר רגוע.
×
×
  • תוכן חדש...