Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

אני חושב לקנות יונדאי איוניק (מתלבט בינה לקיה נירו) ובינתיים רואה ביד2 ששתי רמות האבזור נמכרות לאחר ששימשו כרכב נסיעת מבחן (בתיאור מוסיפים שהיה בנסיעות עם בוחן מורשה בלבד). ההנחה לא רעה (120 אלף לגרסת הסופרים לעומת מחירון 140 אלף) על קילומטראז של 3000-4000, כשהרכב רשום על שנת 2016.

 

ההנחה הלא מבוססת שלי היא שרכב נסיעת מבחן בקילומטראז כזה צריך להיות בסה''כ במצב

כמו חדש, הרי לא הורידו אותו לדרכי עפר וכו'. אני טועה?

 

אשמח לייעוצכם!

פורסם

גם 2016

גם יד2

גם נסיעות מבחן

 

בהנחה גדולה יותר, זו אפשרות מעניינת לאחר שראית גיליון טיפולים וקיבלת אולי הארכת

אחריות שתהיה מלאה מיום הרכישה על ידך

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הנחה גבוהה יותר לדעתי חיונית, קח בחשבון שהרכב כנראה לא עבר הרצה כהלכה..תפקידו של בוחן ב"בנסיעות עם בוחן מורשה בלבד" זה להגיד ללקוח "תלחץ! חזק! תרגיש את המנוע!! כן אל תתבייש תרגיש את הכוח" ולא "תקשיב, האוטו בהרצה והמנוע עוד קר, אם אפשר, בבבקשה תלחץ ממש בעדינות על הגז".

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

המחירון שלה כמשומשת במחירון אתר יד 2 הוא 108 אלף ₪ בלבד (יד פרטית רגילה). במחירון לוי יצחק המחירון אולי גבוה יותר, אבל אם ניקח ירידה של לפחות 10% בשנה הראשונה, המחירון יהיה 126 אלף ₪. כך שמה שהציעו לך לא מציאה בלשון המעטה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

יש לך יד 2 מליסינג 0 קמ כמעט באותו המחיר,

גם אני מצטרף למקהלה ההנחה צריכה להיות גבוהה משמעותית בשביל שהעיסקה תשתלם, בכל מקרה הרכב אכן עדיין חדש בהנחה והוא לא עבר תאונה.

פורסם

הפחתה של 10 אחוז מהמחירון זה יוצא יקר מאשר כזה שהיית קונה מאדם פרטי בשוק החופשי. הרכבים האלו נמכרים עשרות אחוזים מתחת למחירון.

×
×
  • תוכן חדש...