Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

אני לא מבין את התופעה הזאת של אנשים שמגיעים חולים לעבודה,אני לא מדבר על סתם כאב בטן או משהו בקטנה. חולים עם חום, וירוסים משתעלים ומדביקים את שאר העובדים. החורף הזה הייתי חולה בין 5-7 פעמים מהדבקויות בעבודה. הכרוניקה פשוטה מאוד: תמיד זה מתחיל בעובדת שחולה לעיתים קרובות,אחר"כ עובר לשלושה עובדים לידה, ואז אלי. אני לרוב לוקח חופשת מחלה עקב השבתה טוטלית של הגוף אבל הם? מגיעים לעבודה ולא משנה באיזה מצב צבירה עובדים לאט עד סוף היום וכך גם יום למחרת. היום בבוקר נוכחתי לדעת ששוב העובדת הגיעה חולה לעבודה עם וירוס ושיעול טורדני.

שרשור פריקת עצבים ותסכול על זה שאני צריך לסבול בגלל טפשות אחרים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה חיי בישראל. כאן יותר חשוב להראות בעבודה מאשר לעבוד. זאת מנטליות צה"לית מפגרת שעיקרה להראות כדי שיחשבו שאתה עושה משהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לגמרי, טמטום גדול, אני לא סובל את זה.

 

בסופו של דבר זה פוגע גם במקום העבודה וגם בעובד.

 

כולם רוצים לחשוב שאי אפשר בלעדיהם יום יומיים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מדיניות אי תשלום עבור יום וחצי גם היא מעודדת עבודה יחד עם חולי. אנשים נשארים בבית רק אם הם חצי מתים ומרגישים שהם יעדרו שבוע+

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

רק לעבודה?

שולחים את הילדים לגן אחרי מנה של נורופן, וחצי גן חולה, ההורים יושבים בבית, נדבקים מהילדים ובאים חולים לעבודה.

ככה מפזרים מגפה וחוזר חלילה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

vlad, זה נשמע נורא מכיר את זה באופן אישי מאחיין שלי שהיה כל שני וחמישי חולה. היות ובעבודה אצלי העובדים די מבוגרים חשבתי שהתופעה הזאת לא קיימת.

זה כבר מתיש להיות חולה כל כך הרבה פעמים ועד שאני כבר הבראתי מוירוס שפקד אותי שבוע עם אנטיביוטיקות יש מצב שזה עוד עלול לחזור. (לא בסדר גודל של מה שהיה)

וכמובן היום וחצי ללא תשלום זה קייס לא קטן.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

מה היית עושה אם היית עובד בבית חולים?

קח חיסון נגד שפעת בתחילת העונה ושכח מזה כמה חודשים. גם אם תחלה זה יהיה קל ולא ישבית אותך, מניסיון!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

השנה החיסון נגד שפעת היה יעיל באחוזים נמוכים מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם אני נדבקתי לפחות פעמיים בחורף הזה מהעבודה. אנחנו היינו 6 בחדר אחד ללא חלון (אחראי תחזוקה שבר את ידית החלון...טמבל).

משתעלים, נזלת, פשוט גועל נפש.

 

אני כן בא לעבודה אם יש לי קצת כאב ראש, צוואר תפוס וכאלה, אבל לא כשאני חצי גוסס עם חום. יש גבול.

 

פשוט יש אנשים שיכולים להתחרפן מלהיות בבית לבד ומעדיפים חברה בעבודה. זה לאו דווקא כדי באמת לעבוד.

בספק אם התועלת שלהם לעבודה היא גבוהה במצב כזה.

פורסם

במקומות עבודה קודמים שלי , גם אם אתה שוכב על אלונקה , היו מציקים שתגיע לעבודה , העיקר שתעשה עבודה (גם אם תדביק חצי מהצוות) , במקום העבודה הנוכחי, שהגעתי טיפה חולה לעבודה בתוך חצי שעה מצאתי את עצמי נשלח חזרה לבית להחלמה, הסיבה: אין סיבה שאדביק אנשים נוספים אם אני חולה, אמרו במפורש, לך תנוח , תוציא מחלה, כמה שיידרש , תחלים תחזור.

 

יש צדיקים בסדום מסתבר (:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

זו לא אשמת העובדים, זו אשמת המערכת שמעודדת אותך להגיע לעבודה חולה - בעיקר כשיש לך ילדים: אם אתה חולה פעמיים בחודש רק ליומיים כל פעם, איבדת 3 ימי שכר + פרמיות בחלק ממקומות העבודה (אצל זוגתי לדוגמה, מי שלא עובד חודש מלא לא מקבל פרמיות) + אם הילדים היו חולים עוד פעמיים באותו חודש כבר ירדה לך המשכורת בצורה משמעותית.

פורסם

ומה עם זה באוטובוסים?

בחורף חטפתי שפעת פעמיים בגלל שכול אחד משתעל בצורה חריפה באוטובוס.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
במקומות עבודה קודמים שלי , גם אם אתה שוכב על אלונקה , היו מציקים שתגיע לעבודה , העיקר שתעשה עבודה (גם אם תדביק חצי מהצוות) , במקום העבודה הנוכחי, שהגעתי טיפה חולה לעבודה בתוך חצי שעה מצאתי את עצמי נשלח חזרה לבית להחלמה, הסיבה: אין סיבה שאדביק אנשים נוספים אם אני חולה, אמרו במפורש, לך תנוח , תוציא מחלה, כמה שיידרש , תחלים תחזור.

 

יש צדיקים בסדום מסתבר (:

הלוואי והיו יותר :(

אצלנו באים אנשים חולים ומדביקים חופשי אחרים.

צריך חוק כמו כמה מדינות באירופה שלא מגיעים לעבודה אם חולים!

קובי

:-)

פורסם
ומה עם זה באוטובוסים?

בחורף חטפתי שפעת פעמיים בגלל שכול אחד משתעל בצורה חריפה באוטובוס.

הכי גרוע זה בטיסה, אפילו חלון אי אפשר לפתוח. עד שאתה מגיע למדינת היעד, הווירוס כבר מקנן בך יפה יפה.

פורסם
מדיניות אי תשלום עבור יום וחצי גם היא מעודדת עבודה יחד עם חולי. אנשים נשארים בבית רק אם הם חצי מתים ומרגישים שהם יעדרו שבוע+

 

+1 זה.

 

ומי שעיקר השכר שלו מורכב מבונוסים (מי שעובר במכירות יודע על מה מדובר) כואב לו כפליים.

לא יגיע, לא יקבל בסיס, לא יקבל בונוסים, לא יגיע ליעדים, יקבל משכורת חרבאנה.

אחרי זה לך תסביר לפקיד בבנק למה בגלל שיעול אתה במינוס.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...