Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתור אחד שלא היה חולה בצינון קרוב ל 3-4 שנים, השנה נדבקתי פעמיים בדלקת גרון (הפעם השניה מתחילה השבוע)

מצד אחד תשבו בבית תקבלו את הכסף פחות יום וחצי עבודה לפי חוק, נכון זה מעצבן כי מהצד השני אנחנו גם לא בוחרים להיות חולים ולהפסיד יום וחצי כסף.

ומנקודת מבט נוספת, יש את הקטע של לחץ בעבודה, יש כאלה שבאמת זה משפיע עליהם כמו אצלי לדוגמא, יום אחד שאני לא נמצא כאן וכמות העבודה שלי צומחת כפליים.

Opel Adam S 2017

פורסם

אז מה למדנו מכל השרשור הנ"ל?

 

עדיף לא להיות שכירים! :)

 

חייב להיות בוס אחראי, שישלח את האנשים החולים הביתה. מוטיבציה/שעמום/פחד מלהפסיד כסף וכדומה...לא צריך לעניין את הבוס. בריאות שאר העובדים צריכה להיות חשובה לו יותר, כיוון שבטווח הקצת יותר ארוך, שאר העובדים יידבקו ויהיה לו פחות כוח אדם באופן רציני.

פורסם

במקום שבו אני עובד משלמים על מחלות החל מהיום הראשון מלא וגם מעדיפים שלא תבוא יום-יומיים מאשר תדביק מלא עובדים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם כבר על מחלות דיברנו.

איך עובדת חופשת מחלה במשרת סטודנט?

נניח שאני אמורה לעבוד בשבוע מסויים: ראשון, רביעי ומוצ"ש אבל יש לי אישור מחלה ראשון-שישי וצברתי מספיק ימי מחלה מתחילת העבודה שלי.

על איזה ימים ישלמו לי בפועל?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

במקום העבודה הקודם שלי קיבלנו הרצאה ממנהל בכיר על כך שגם כשחולים אפשר לעשות מאמץ ולהגיע לעבודה, ונתן דוגמה אישית.

 

ממש תרבות מפגרת אבל ללא ספק הפאן הכלכלי מכריע ולהפסיד יום-יום חצי תשלום זה קריטי.

פורסם
הכי גרוע זה בטיסה, אפילו חלון אי אפשר לפתוח. עד שאתה מגיע למדינת היעד, הווירוס כבר מקנן בך יפה יפה.

בגלל זה ככה מתחיל כמעט כל סרט בסגנון "וירוס הרג/הפך לזומבים את כל האנשים בעולם חוץ מכמה שמסתבר שהם חסינים".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי שתי בוסים על הראש, האחד (זה שעובד איתי באותה המחלקה) ברגע שאני מודיע לו שאני חולה אין לו בעיה עם זה שאני נעדר מהעבודה עקב מחלה,אולם הבוס השני הוא בגישה שצריך לבוא חולים לעבודה. אני לא עובד לפי פרמיות או בונוסים ולכן המשכורות היא כמו שהיא רק אם יש ימי מחלה אז מורידים בהתאם.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

חברים, יש לצאת מנקודת מבט ראשונית שאף אחד לא רוצה לבוא חולה לעבודה.

 

אנשים חולים באים לעבודה מסיבות של כורח הנסיבות.

 

הדוגמא הראשונה היא מקומות עבודה או מנטליות בחברה שגם כשחולים יש להגיע לעבודה.

 

הדוגמא השניה יותר מורכבת ולצערי אני מכיר אותה אישית:

 

א. עם היום וחצי הראשונים לא מקבלים תשלום ברוב המקומות- מה שגורם לאנשים להגיע חולים כי הם לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על הכנסה של יום וחצי עבודה.

ב. חוסר בימי חופש\מחלה- בואו נעשה חישוב פשוט:

נגיד שאתה אב לשני ילדים במסגרת החינוך, לכל ילד 45 ימי חופש מוצהרים שבהם הוא בבית ולא במסגרת החינוכית, וזה לא כולל ימים שהם חולים.

לך יש 10.8 ימי חופש בשנה, לצורך העניין נגיד שאתה ואשתך עובדים מעל 3 שנים באותו מקום עבודה, אז לכל אחד יש 12 ימי חופש.

סה"כ, 24 ימי חופשה לחלוקה על שמירת הילדים לעומת 45 ימי חופשה מהמסגרת החינוכית שבהם הילד בבית.

עכשיו יש להכניס למשוואה שכל אחד מהילדים חולה ליומיים פעם בחודשיים, הופ- הינה עוד 24 ימים בשנה שבהם אחד מההורים צריך להיות בבית.

סה"כ- 69 יום בשנה שיש צורך להישאר בבית ולשמור על הילדים.

ואני מדבר על מנטליות של עבדים, ללא הפריבילגיה לשמור ימי חופשה לצורך חופשה אמיתית.

 

 

פלא שהורה לוקח את הריזיקה להדביק קולגות בעבודה ומתענה חולה במקום להישאר בבית ולהבריא?

פורסם

טוב אז העובדת הגיעה היום,ומשיחה קלילה הבנתי שיש לה דלקת ריאות. מדהים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

ד"א אצלי למרות ההטבות הקיימות (שכר מלא מיום מחלה ראשון, אין צורך באישור רופא עד יומיים מחלה רצופים) - בכל זאת קרה שהייתי חולה ובאתי לעבודה, לא כי אני רוצה אלא כי הייתה גירסה, עם התחייבות ללקוח על תאריך, ואין מישהו אחר שיכול לעשות את זה בחברה.

 

הטוב הוא שאני לבד בחדר ככה שאני לא הדבקתי אף אחד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...