Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרע בצמיג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור... עליתי על מדרכה(אוי לבושה) במהירות די גבוהה.

שוקל לתבוע את עיריית אשדוד על מדרכה בלתי נראית :lol:

 

התוצאה: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/11160355_980575701954436_1477983_n.jpg?oh=0265436f2c4a6b47b8b84778bfd2fff7&oe=55371EE8&__gda__=1429663308_00f62dcff525676c5a38f96af4e8072a

 

יש דרך לאטום את הקרע איכשהו או שלא צריך לדאוג מקרע כזה קטן?(רגל כבדה על הגז)

לא מתכוון להחליף את הצמיג אחרי 3 חודשים של שימוש.

 

תודה לעוזרים

פורסם

ממש לא חד משמעי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קשה לקבוע ע"פ התמונה. אם נראים חלקים משלד הצמיג אזי הצמיג פסול בוודאות.

נראה שגם פגעת ושברת חלק מהחישוק.

 

או שתעלה תמונה ברורה יותר לאור יום או שתיגש לבעל מקצוע.

ועד אז בדוק באופן תכוף לחץ אוויר, התפתחות סדקים בחישוק, התפתחות בליטה בצמיג באזור הפגיעה.

פורסם

החישוק בסדר לדעתי, החלק שאולי נראה לך שבור זה פלאש של המצלמה. תכף אעלה תמונות מזוויות שונות

פורסם
פורסם

הכי טוב לגשת לבעל מקצוע אמין שאתה מכיר.

 

בעבר היה לי משהו דומה רק יותר קטן - דווקא בכמה מקומות

אמרו שאין בעיה (גם טסט הרכב עבר) כאמור כל מקרה לגופו.

פורסם

עדיין קשה להבין מה עובי השכבה שהתקלפה.

במיוחד בגלל שזה צמיג טרי, זה לא חד משמעי.

אנשים לא יכולים לקחת אחריות על דבר כזה דרך האינטרנט.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

הבעיה שעוד לא יצא לי להכיר פנצרייה אמינה במיוחד, כל מי שביקרתי(ולא היו הרבה: 2 או 3) היה טמע בדרך כזו או אחרת.

המלצות באיזור אשדוד?

תודה רבה לכם חברה :)

עריכה אחרונה על ידי qst
פורסם

לא כולם רמאים, יש גם כמה ישרים והוגנים.

 

תעשה מה שאני עשיתי. ניגשתי ל 4 מקומות שחלקם לא הכרתי

ואת המסקנות כתבתי למעלה.

פורסם

מעבר למה שנכתב ע"י שי ויוגב ואני מסכים איתם,

בנוגע לצמיגיות, באתר של יבואן מישלין בארץ (קוגל) מופיע מפיץ אחד שלהם באשדוד - צמיגי אביב הלוי ברח' העבודה 1.

לא רחוק ממנו יש צמיגיה שעובדת עם יבואן גודייר אומנם, אבל אולי יש בכך להעיד על טיב השירות - צמיגי מנשקו ברח' הנחושת 33.

 

אין לי כמובן נסיון או קשר לצמיגיות האלו.

פורסם

לפי איך שזה נראה בתמונה לא הייתי מתרגש מהצמיג. מה שכן- אולי שווה לבדוק כיוון פרונט, במידה ומדובר בגלגל קדמי.

×
×
  • תוכן חדש...