Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם זה לא בדיוק חדש, כי זה מ-2012, אבל לוקח זמן לדברים להגיע לארץ.

 

2 תקנות חדשות ומאוד מעניינות באירופה.

 

1) כל רכב חייב להיות מצוייד בסט נורות לד ו/או נורות רגילות אשר יהיו דלוקות במשך כל היום, ללא קשר לתאורת הרכב הרגילה.

כל הרכבים שמגיעים היום לארץ, כפי שניתן לראות, מצויידים בלדים חזקים אשר דולקים, כל עוד נהג הרכב לא מדליק את אורות הדרך הרגילות.

 

2) כל רכב חייב להיות מצוייד בחיישן לחץ אוויר כזה שמציין את כמות לחץ האוויר בגלגל או כזה שלא מציג את כמות לחץ האוויר, אך מתריע כאשר יש חוסר בלחץ אוויר.

לא אכנס לדקויות כיצד ומה ההבדל בעבודה של שניהם, אבל זה נפלא.

 

הבעיה שיש לי עם התקנה של האורות, הרבה פעמים הלד הוא חזק ונהגים חושבים שהם נוסעים עם אורות דולקים והם לא, ואז גם הנורות מאחורה לא דלוקים וזה...די...יוצא שכרו בהפסדו.

אני חושב שצריכים לחייב את תקנת הלדים האלה, בחיישן אורות מצורף.

 

ותקנת הצמיגים, נפלאה, רעיון מעולה, תקנה מעולה!

פרנקופיל מושבע!

פורסם

המחמירים ידליקו פנסי ערפל בנוסף.

אגב, ה DRL נחשבים להדלקת אורות בנסיעה בין עירונית בתקופת החורף, או שלא די בכך ויש להדליק אורות דרך?

M-TECH E46

פורסם
המחמירים ידליקו פנסי ערפל בנוסף.

אגב, ה DRL נחשבים להדלקת אורות בנסיעה בין עירונית בתקופת החורף, או שלא די בכך ויש להדליק אורות דרך?

 

הרמת העיקרון אתה "הדלקת" אורות.

החיסרון, כמו שכתבתי, אורות הרכב האחוריים, לא דלוקים במצב DRL.

אבל אם אתה שואל אותי, עדיף DRL על כלום...

פרנקופיל מושבע!

פורסם
המחמירים ידליקו פנסי ערפל בנוסף.

אגב, ה DRL נחשבים להדלקת אורות בנסיעה בין עירונית בתקופת החורף, או שלא די בכך ויש להדליק אורות דרך?

אסור להחמיר ולהדליק אורות ערפל, אורות אלה כשמם כן הם, כאשר יש ערפל.

אורות DRL לבדן (בזמן תאורה או בזמן שבו נקבע שיש להדליק אורות על פני כל היום בדרכים בין עירוניות) לא מספיקות מכיון שהאורות מאחורה לא דולקים.

פורסם

בציניות כמובן.

מכת מדינה בארצנו לנסוע עם פנסי ערפל במקום אור דרך .

 

חבל שלא מחמירים עם הענישה, ולא שכואב לי לראות אנשים נוסעים עם פסי ערפל, כמו שהם נוסעים ללא תאורה סבירה ומתאימה לתנאי הדרך.

M-TECH E46

פורסם

אגב אם אני מזמין drl בעוצמה סבירה מאייבי (משהו 10w ב 30 דולר) מתקין אותו ברכב ונוסע איתו בשעות היום\לילה כאשר מואר באיזור אני יכול לחטוף דוח? לגבי אורות אחוריין מה החוקה בקשר להכנסת פס תאורה לתוך האורות האחוריים ככה שיהיו כביכול דלוקים תמיד?

פורסם

אסור לך להתקין שום אביזר תאורה לא מקורי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אצלי בI10 הDRL מקדימה זה שני נורות רוורס חלשות, לא מאמין שיש מישהו שירגיש שזה מספיק או אפילו ידמיין שהוא הדליק אורות..

פורסם

תתפלא, הרחובות מוארים מאד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בציניות כמובן.

מכת מדינה בארצנו לנסוע עם פנסי ערפל במקום אור דרך .

 

חבל שלא מחמירים עם הענישה, ולא שכואב לי לראות אנשים נוסעים עם פסי ערפל, כמו שהם נוסעים ללא תאורה סבירה ומתאימה לתנאי הדרך.

 

אורות הDRL בלאון שלי הן למעשה נורות הערפל, גם בפיקנטו זה ככה וגם באוקטביה אם אני לא טועה.

מה שכן נורות הDRL אצלי נכבות כשהקסנונים נדלקים

 
 

 

 
 
פורסם

אאל"ט אחד המנהלים כתב בעבר שבקונצרן VAG יש נורות אחרות בבית המנורה של הנורות ערפל שמשמשות כ-DRL.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אצלי ביטי, יש את 2 העיגולים באמצע.

הם מחולקים, החלק התחתון שהוא 4\3 מין העיגול, הוא מנורות ערפל.

החלק העליון, הוא תאורת DRL, נורות לא חזקות אך מספקות ליום.

מעבר לכך, יש לי חיישן אורות ולכן בערב או מעבר במנהרה או מתי שצריך..האורות נדלקים באופן אוטו'.

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...