Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלאון שלי דלקה עד לא מזמן הנורה של אור המעבר כאורות יום אבל כיביתי אותה, בחורף אני מדליק אורות קבוע גם ככה, בקיץ בהתאם לצורך. אצלי מדובר בפנסים רגילים ולא קסנון. לא יצא לי לראות לאון עם קסנון שבהן פנסי הערפל משמשים כ-DRL.

 

באוקטביה החדשה יש מנורת DRL בפנס הראשי ולא הפנס הערפל, זה היה ככה בסופרב.

בהרבה רכבים לא מדובר בנורות לד בניגוד למה שנכתב בפוסט הראשון, פשוט מנורה בחלק הקדמי של הרכב שדולקת תמיד.

פורסם
אאל"ט משרד התחבורה הישראלי אימץ את התקינה האירופאית, זה אומר שגם כאן זה יהיה מחייב?

עוד חזון למועד.

ראה מראה הצופה אל חזית הרכב במשאיות מעל 10 ט' ואוטובוסים אשר כבר מ-2010 מחוייבים באירופה בהתקנה זו ואצלינו אין כל חובה כזו עדיין(היא קיימת בפועל בחלק מהם).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

לעתים התקינה הישראלית מקדימה את האירופית, לעתים מפגרת אחריה. בסופו של דבר מיישרת קו.

 

אולי יותר מדוייק לומר שתקנים אירופיים מסויימים הפכו מחייבים בישראל לפני שהפכו מחייבים בכלל אירופה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי הDRL לצערי זו תופעה רחבה שהרבה נהגים שוכחים להדליק אורות, ויוצא מצב שמקדימה יש להם תאורת לד ומאחורה כלום.

אכן צריך להגביר מודעות\למנוע איכשהו.

(החשכה של התאורה בפאנל מיזוג ולוח שעונים או פתרונות אחרים)

 

לגבי הלחץ אוויר בגלגלים, בגלל שזה דבר חשוב מאוד, מיותר לדעתי לשים חיישן שאנשים עם הזמן יפתחו בו תלות ויום אחד הוא יתקלקל ואז ינהגו עם צמיגים ללא לחץ תקין.

הפתרון לזה הוא הגברת מודעות ושילוט בתחנות דלק.

ככה שכל תדלוק יבדקו לחץ אוויר עם המכונה, בדיוק 2 דקות שמצילות חיים.

פורסם

הבעיה שבדרך כלל מגיעים לתדלוק עם צמיגים חמים, לא מצב אופטימלי לבדיקת לחץ אויר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן ממלאים, לא ממלאים.

צמיג לא תקין, כן צמיג תקין.

 

החיישן יגרום למספר דברים, וזה בתקווה שאנשים יבינו מה זה הנורה בלוח שעונים:

א. אם לחץ אוויר המתבקש הוא 33 (לדוגמא), אז כאשר לחץ האוויר יהיה על 25, הנורה ברכב תידלק וזה יתריע לנהג.

ב. אם יש פנצ'ר, נדלקת נורית, עדיף מאשר מצב שבו הנהג נוסע עם צמיג בלחץ אוויר של 10PSI ולא מודע לכך.

ג. הרבה אנשים יראו את הנורה, נדלקת בלוח השעונים, יגשו לצמיגאי הסמוך אליהם.

בתקווה שאותו צמיגאי אדם הגון ולא עובד ב"צמיגי אוזון" בראשון לציון, אז הוא בעצמו, יתריע בפני הנהג על הצורך בהחלפת הצמיג.

 

ובכלל...החיישן הזה, עדיף על כלום.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
הבעיה שבדרך כלל מגיעים לתדלוק עם צמיגים חמים, לא מצב אופטימלי לבדיקת לחץ אויר.

עדיף מכלום.

אני אישית מוסיף כ10 אחוז כאשר הצמיגים חמים.

פורסם

יש לך סימוכין לערך שבחרת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...