Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אודה לכם על המלצה לצמיגים טובים.

היו לי דאנלופ, וזה שם שאני מכירה, אבל לא יודעת לגבי הטיב

אבל הציעו לי כל מיני שמות אחרים וגם "סיני" בלי שם ממש, וגם:

קונטי

קונטיננטל

פירלי

 

האם שווה להשקיע במישלין?

 

המידות שלי 185/60 R14

 

תודה

פורסם (נערך)

נראה שלגודייר יש במידה שלך דגם מוצלח במחיר סביר:

 

http://www.itire.co.il/catalog.php?id=1150

 

קונטי וקונטיננטל זו אותה חברה. מוכרת ואיכותית, כנ"ל גם פירלי (ומישלן כמובן)

 

הכל שאלה של תמחור, במחירו הגודייר זו קניה טובה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

Continental EcoContact 5 מניסיון אישי במידה הזו.

 

חבל מאוד שלא ציינת מהיכן את לשם המלצה על צמיגיות, התקציב הרצוי ודגם הרכב.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

מדובר ברכב מסוג פולו ואני מתל אביב

מצאתי מישלן ב340, שזה כמעט כמו הגודייר שהצעת (312).

יכולים לדרג לי את ההצעות בסדר יורד?

פורסם

איזה דגם המישלן? באופן עקרוני - לכל צמיג יש גם דגם, ועל כל דגם כזה כבר כתבו ביקורות, בחו"ל, ולפעמים גם בארץ. לא חושב שמישהו אחד יכול לדרג כי אין כמעט אנשים שהתנסו עם כמה רביעיות של הצמיגים האלה (מה גם שהדגמים מתחלפים כל הזמן)

 

כרגע, אם אני נדרש לדרג, אז על הנייר קשה לי להאמין שהמישלן יציג נתונים יותר טובים מהגודייר, שיש לו נתונים מצויינים.

 

בכל מקרה רצוי לברר גם את תאריך הייצור. רצוי כמה שיותר חדש, עדיף שלא יהיה מעל שנה.

פורסם

היי

הגודייר חדשים כנובן בהתחייבות,

יש דגם נוסף בקוד מהירות גבוה יותר H בטיפה פחות 298 ש"ח

http://www.itire.co.il/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=185&height=60&koter=14&weightCode=82&speedCode=H&x=65&y=26

 

רק לציין שלחברי הפורום יש 5% הנחה נוספים (בעזרת קוד קופון שישלח לפרטי)

 

בברכה,

ירון

פורסם

באתר יד2 וגם בitire אני רואה שיש כמה סוגים של גודייר, ואין לי כוונה לעשות מחקר גדול לפני הקניה.

האם לקנות אחד מהם או הזול מבינהם, כמובן עם תאריך מתחת לשנה, זה טוב?

פורסם

לא כ"כ משנה איזה תבחרי כי כל מה שהוצע כאן בסכומים האלה (סביב 300 לצמיג) בהחלט טובים הרבה יותר מכל סיני חסר שם.

בכלל זכית במידת צמיגים עם היצע מכובד בארץ.

פורסם
אין לי כוונה לעשות מחקר גדול לפני הקניה.

סך הכל מדובר על 4 חתיכות גומי שמהוות הקשר היחיד שלך לאספלט כשאת משייטת לך על 120 קמ"ש בכביש, נכון - אין מה להתעמק פה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

מכל האפשרויות שהציעו לך, הייתי קונה Goodyear efficient grip.

נכון שלא צריך לעשות דוקטורט, אבל בגלל שלא ברור לי מאיזו שנה הרכב, כדאי לוודא לגבי קוד מהירות. אם ברישיון הרכב רשום H , אסור להרכיב צמיגים בעלי קוד מהירות T.

זה תקף לרכבים משנת 2006 ומעלה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מכל האפשרויות שהציעו לך, הייתי קונה Goodyear efficient grip.

נכון שלא צריך לעשות דוקטורט, אבל בגלל שלא ברור לי מאיזו שנה הרכב, כדאי לוודא לגבי קוד מהירות. אם ברישיון הרכב רשום H , אסור להרכיב צמיגים בעלי קוד מהירות T.

זה תקף לרכבים משנת 2006 ומעלה.[/quote

 

צודקים כולכם,

רק אציין שהפולו משנת 2008 ולא רשום כלום עם T או H

×
×
  • תוכן חדש...