Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני מעוניין מאד לעשות טיפול 10.000 לבד. לא בישביל לחסוך כסף.. ראיתי כמה סירטונים ביוטיוב..

 

יש לי ראצ"ט ובקסות לא הכי איכותיים. השאלה כמה זה קריטי..

יש לי כמה שאלות..

 

1. אך אני מעמיד את הרכב על בוקים? הם יורדים כ"כ נמוך שאפשר לעלות את האוטו כמו ג"ק?

 

2. באיזה כלי להשתמש להוציא את בורג ריקון השמן?

 

3. אך לפרק את הפלאגים? באיזה כיון?.. ואך אני סוגר אותם בחזרה?

 

הבנתי שאני הצטרך לקנות בוקים,מפתח פילטר שמן,ופילטר אוויר.

 

תודה רבה לעוזרים

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

פורסם

כדי להרים את הרכב על בוקים, יש צורך קודם להרים אותו על ג'ק, לאחר מכן מכניסים את הבוק ומניחים עליו את הרכב.

 

לפלאגים תבריג ימני סטנדרטי, פתיחה וסגירה כמו כל בורג שהכרת (סגירה עם כיוון השעון, פתיחה נגד כיוון השעון). תצטרך בשבילם בוקסה עמוקה או בוקסה ייעודית לפלאגים. יש 3 מידות נפוצות, תברר מה המידה שברכב שלך.

 

אם אתה מאיזור הדרום, מוזמן לעשות יחד איתי בתור פעם ראשונה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לפי השאלות שלך אפשר להבין שאתה לא מנוסה, אל תעשה טיפול לבד.

קודם כל תלך למישהו שיודע מה הוא עושה וידריך אותך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אוקיי השמח מאד להגיע אלייך. (איפה שלא תהיה) אני ממש רוצה ללמוד לטפל לבד :) תודה רבה

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

פורסם

אולי לא שמת לב, אבל הגיבו לך שני משתמשים שונים בעלי אותו סמלון.

אני גר בבאר שבע, רועי גר בירושלים.

מהיכן אתה?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...