Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 2004 ES


nuri
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועים התייעצתי איתכם לגבי קניה רכב לנסר 2005,

אחרי שלא התלהבתם מהבחירה שלי לגבי מיציבושי,אז אני ירדתי מזה סופית.

 

היום ראיתי סיוויק שנה 04 יד ראשונה דגם ES עם 1700 ק"מ בלבד!!!!!

היא עם סאן רוף וגלגלי מגנזיום משהו יפיפייה.

דיברתי עם הבן אדם וסגרתי למחר בבוקר שאני קונה את הרכב שלו,

המחירון של הרכב הנ"ל הוא 115000K ואני חושב שמחר אני יוכל להוריד אותו בעוד 5-6אלף.

 

הסיפור של הרכב הוא רכב של ירושה שבן אדם השאיר למשפחה.

אני לוקח על הבוקר את האוטו לבדיקה כללית מקיפה על כל מקרה כי זה עדיין חשוד לא?

שבסוף אני לא יפול מאיזה נוכל מנייאק!

 

השאלה האם עשיתי עסקה טובה?

מה בכלל יש לכם לספר לי על הסיוויק בכלל.אני לא מכיר את האוטו אז חוות דעת שלכם מאוד יעזרו לי בעניין.

 

אני מזכיר לכם על הבוקר אני הולך לסגור עם הבן אדם.

אז אם יש לכם עוד משהו שכדאי לי לקחת בחשבון אנא דווחו לי במהרה :-)

 

מחכה לכם אנשים :-D ותודות מראש לעונים

 

nuri

פורסם

עם מדובר בסכום כזה, אז לדעתי תזמין רכב כזה חדש, יהיה לך טסט לשנתיים אחריות וטיפולים ו 0 דאגות וכאבי ראש.

זה רק עוד 15 אלף יותר, אבל זה משמעותי מאוד, ואין כמו רכב דנדש שרק יצא מהמפעל:-)

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

דיהוו גבר האוטו בקושי עשה 1700 ק"מ האוטו סה"כ על הכביש 4 חודשים שמתוחם חודשים לא נסעו בכלל.

ומה שכן אני קונה אותו ב109 שהמחירון שלו הוא 115 K

אני מכיר אנשים שהיו משלמים גם מעל המחירון.

ודרך אגב ההפרש בין מכונית חדשה הוא 27 K ולא כמו שאמרת.

אז זה סכום משמעותי לא?

 

בכל אופן מחכה לעוד חוות דעת ממכם

פורסם

סתם שאלה דייהו,בשביל מה לו לקנות את אותו רכב חדש מהחברה אם הוא ישלם יותר,האיבוד ערך שלו יהיה גדול יותר,ובכל מקרה גם עם הרכב שנת 04 הוא עדיין יקבל את האחריות וגם הטסט הוא לאותה תקופה ?

 

 

אני מציע לך לקחת את הרכב לבדיקה,במידה ותוצאות הבדיקה לא מגלות בעיות (לדוגמא שהרכב הוא הכלאה של 3 רכבים שונים וכו'.....:wink: ) לך על זה.

 

 

תבדוק רק את סיפור ה"רכב מירושה של הסבתא שנפטרה ומסרה לבן,אבל האוטו רשום על הבת כיוון שאבא במילואים" וכו', בדרך כלל הסיפורים האלה הם פתח לצרות.

 

לגבי הרכב עצמו,אחלה מכונית (כולם כאן יגידו יפנומטית טיפוסית),רכב די נוח,זריז יחסית לשאר המתחרות בקטגוריה אם כי עדיין אל תחייה בסרטים של מהיר ועצבני.

 

 

ושיהיה בהצלחה.

 

משהו ששכחתי לציין ועכשיו נזכרתי,קח בחשבון עלויות ביטוח יקרות יחסית בהונדה (רכב שנחשב לאהוד על גנבי המכוניות),ואל תתפלא למחירי ביטוח שנושקים לאיזור ה-8K ומעלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בשעה טובה רכשתי את האוטו שסיפרתי לכם עליו.

אתמול עשינו העברת בעלות והכל הלך חלק אבל....

בגלל שהאוטו היה ירושה שמישהו השאיר אחריו,היינו צריכים לעשות העברת בעלות

קודם כל לבן אדם שמורישים לו ואז על השם שלי,לכן הפסדתי עוד "יד" וכרגע אני יד שלישית

לרכב שנת 2004 ?!

תגידו אתם מכירים את המקרה הזה?שחייבים קודם להעביר את הרכב על שם היורש?

אין דרך לעקוף זאת?הפקידה אמרה שזאת הדרך היחידה ואין מה לעשות בנושא.אכן כך?

אבל מצד שני הבן אדם הוריד מהמחירון עוד אלפיים ש"ח,ובסוף יצא לי לקנות את הרכב ב107K

במקום K115 מחירון.אני מזכיר לכם הרכב שנת 2004 נקנה ביוני לפני 5 חודשים בחברה וכרגע הוא עם 1700 ק"מ,אז אני חושב לדעתי שעשיתי עסקה טובה לא?

 

אבל מאוד מטריד אותי נושא העברת בעלות,אולי נמצא את העזרה ממכם.

 

nuri

פורסם

תחדש על הרכב,אבל לדעתי הבעיה של ההעברת בעלות כבר לא צריכה להדאיג אותך האמת,כבר קנית את הרכב.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

כבר היו כל מיני סיפורים של "היה של דוד שלי" "ירושה משכן שלי".

 

שאנשים נפלו בפח, לא?

 

לכן הצתי לו לבדוק, כי זה לא משנה אם עשה 1700 קילומטר או 10000 קילומטר, תאונה יכולה להיות גם אחרי 5 קילומטר.

לי זה נישמי חשוד בכל אופן, מקווה שטועה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

ממליץ לך לנסות לקבל הוכחה כלשהי שקנית את הרכב כשהוא חדש לגמרי ורק כמה חודשים על הכביש ומירושה - כך יהיו לך פחות בעיות במכירה כי תוכל להראות לקונים למה אתה יד שלישית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה אכן החוק, וניתן תמיד יהיה לראות במחשבי משרד הרישוי שבוצעו שתי העברות בעלות בסמיכות אחת לשניה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברה לפני עברת הבעלות לקחתי כמובן את האוטו לבדיקה כללית לפני קניה.

לרכב לא היו שום פגיעות ושום בעיות,הרכב באמת חדש לחלוטין.

לגבי מסמכים אכן שמרתי אותם שמעידים על רכב שעבר בירושה.

רק להבא אנשים מי שעומד לקנות רכב שעבר בירושה צריך לקחת בחשבון שזה עולה לו

בעוד יד אחת,ואת זה אני לא ידעתי.

 

לבנתיים אני חושב על תוספות לרכב כגון כונס מנוע,חצאיות ,ספוילר ועוד כמה שטויות.

חוץ מאתר של SDC יש לכם עוד כיוונים למקומות שאפשר לרכוש בהם את הפריטים הנ"ל

ורצוי מקומות בסביבת אשדוד

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...