Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקודנית באחת המכוניות כבר היתה מעצנת כבר ככה וגם השלטים - אז למרות שאפשר לנקות - החלפתי קודנית לסוג נורמלי וגם השלטים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לאחר יאוש ביום שישי החלפתי את הסיליקון (50 ש"ח) ויש שקט מהגזרה

עבור ביטול הקודנית הוא רצה 250 ש"ח ושעתיים עבודה לפחות (-:

 

שעתיים עבודה אה?

פעם כשהקודנית הפסיקה להגיב כשהאוטו היה מול הבית, עזבתי את זה והזמנתי את ״שירות הדרכים״ שאני מקבל דרך הביטוח.

הבן אדם הגיע תוך פחות משעה וניתק את הקודנית תוך 5 דקות:shock:

פורסם
מה עושה מי שתקוע ללא ספריי מגעים?

אבדוק בכל אופן.

 

אז הולך לקנות ספריי מגעים. מעבר לכך אם אין אפשרות, ניתן לפרק ולנגב בעדינות את לוח המקשים עצמו (לא את הסיליקון)

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אתמול לפני יומיים אשתי נתקעה עם הקודנית. ירדתי לרכב כשאני חמוש במברג שטוח, ספריי מגעים, מקלוני אזניים.

פתחתי את היחידה, הסרתי את המקשים, ריססתי הלוח המודפס וניקיתי בעזרת המקלונים (יצא הרבה שחור של גומי).

הקודנית כחדשה והאשה חדלה להציק וחזרה לתת לי את הכבוד לו ראוי זכר אלפה.

 

אותו סיפור קרה לי גם עם השלט של המזגן הביתי.

אפשר גם בלי ספרי מגעים במקום זה אפשר להתשמש באלכוהול או חומר חיטוי אחר, כנראה זה עובד על אותה טכנולוגיה של מקש גומי ולוח מגעים, כשהלוח נהיה מלוכלך זה יוצר קצר במגע וזה לא נלחץ.

רק לפתוח לנקות עם אלכוהול ולהחזיר. ושלא יעבדו עליכם 300 שקל.

פורסם
אז הולך לקנות ספריי מגעים. מעבר לכך אם אין אפשרות, ניתן לפרק ולנגב בעדינות את לוח המקשים עצמו (לא את הסיליקון)

 

שאני אומר תקוע אני מתכוון לכך שאין גישה לחנויות בכלל ואין תחבורה ציבורית(אריאל).

לחציה ממוקדת עם מברג פתרה את הבעיה זמנית.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

כל נוזל דטרגנטי שאינו מוליך יעשה את העבודה.

בלי קשר לכלום אני ממליץ להחזיק ספרי מגעים בבית, מאוד יעיל.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
אציטון נקי גם יעשה את העבודה במקום ספריי מגעים.

 

רק להזהר שלא יגע בפלסטיק של הקודנית או של האוטו... תוך רגע כל הפלסטיק נמס. עדיף להשתמש באלכוהול.

פורסם

אצלי גם כן לא עבד טוב ( פאסאט 2007 ), הבעיה הגדולה הייתה שהמקש הבעייתי היה דרוש פעמיים.

הכפתור עבד רק אם לוחצים עליו ממש ממש ממש חזק ( וגם זה לא מבטיח ).

היום החלפתי את הגומי בעלות של 70 ש"ח ( לא הכי זול, אבל אין מחיר לזה ).

פורסם

תופעה דיי מוכרת,קרה להוריי עם רכבם.

כמו עצת חברי הפורום,חיממתי את האיזור עם מצית ונפתרה הבעיה.

מאז(טפו טפו טפו) לא נתקלנו בבעיה שוב.

פורסם

נעקצתי בשבוע שעבר בקומבינת הקודן, לא קישרתי את זה למזג האוויר.

3 שעות עבודה לניתוק בשווי 350 ₪.

עכשיו אני מתנחם בכך שלא נפלתי קורבן לבד.

Gn'f'R

פורסם

גם אני לא הבנתי למה הקודנית שלי לא עבד טוב בימים האחרונים עם השלג והקור. חשבתי שהוא התקתקל. נאלצתי ללחוץ על הכפתורים עם המון כוח. הבוקר אמרתי אסע לחשמלאי רכב לטפל בזה, והופה הקודנית עובד מצויין...כנארה בשל הקור נהיה כל הבלאגן.

 

ולגבי ניתוק עשו לי את זה (באוטו אחר) במוסך בו אני מטופל, לקח בערך בחמש דקות וגם לא לקחו כסף ... (הבנתי שזה עולה גג 150 ש"ח.

פורסם
נעקצתי בשבוע שעבר בקומבינת הקודן, לא קישרתי את זה למזג האוויר.

3 שעות עבודה לניתוק בשווי 350 ₪.

עכשיו אני מתנחם בכך שלא נפלתי קורבן לבד.

תתנחם בזה שהקודנית עכשיו לא תציק לך,קודנית זה דבר מיותר ומציק שגורם רק לתקלות ואין בה תועלת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
עבור ביטול הקודנית הוא רצה 250 ש"ח ושעתיים עבודה לפחות

 

3 שעות עבודה לניתוק בשווי 350 ₪.

 

פשוט חוצפה - לא הגזימו בכלל.

היה חסר שיגידו יום שלם ורכב חלופי...


×
×
  • תוכן חדש...