Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי ברכב החלפת הקודנית לקח שעתיים וחצי, כשברכב של ההורים, רכב זהה לשלי, זה לקח 5 דקות. למה? כי אצלי הסתירו את העלוקה כ"כ טוב שלקח הרבה זמן למצוא אותה. המתקין אמר שנדיר שיש מקומות יצירתיים לעלוקות. כמובן שהוא שם חדשה במקום באותו המיקום.

 

אגב, הוא לקח את התשלום שסוכם מראש ולא שקל מעבר לכך. אצל ההורים שלי התשלום היה 50 ש"ח (ניתוק בלבד, לא החלפת מערכת).

 

אם זה משנה, עמדתי כל הזמן ליד המתקין כך שזה אמיתי, והוא באמת התאמץ.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני נפלתי בקטע הזה ולא הבנתי למה הרכב לא רוצה להתניע, הייתי בטוח שזה מהקור וגם כי הקודנית עבדה מצויין (הייתי מכניס את הקוד ומקבל צליל אישור), אז הזמנתי גרר דרך הביטוח ובמקומו הגיע מכונאי, לקח לו 10 שניות להבין שהבעייה היא בקודן, אבל הוא לא הצליח לנטרל אותו כי הוא לא מצא את העלוקה, למזלי הוא לא מצא אותה כי נתקלתי בשירשור הזה וישר רצתי לקנות ספריי מגעים- שהוא כמובן פתר את הבעייה.

 

אני מתפלא שהמכונאי לא חשב לנקות את הקודן עם הספריי

פורסם
שעתיים עבודה אה?

פעם כשהקודנית הפסיקה להגיב כשהאוטו היה מול הבית, עזבתי את זה והזמנתי את ״שירות הדרכים״ שאני מקבל דרך הביטוח.

הבן אדם הגיע תוך פחות משעה וניתק את הקודנית תוך 5 דקות:shock:

 

5 דקות? שירותי דרכים?

 

אחי נתקע עם הקודן ברכב שלו, עכשיו יש לו ידיים שמאליות.

בדיוק עבר בנדוד, הביא חוטי חשמל מהרכב שלו, ועקף אותה תוך פחות מ5 דקות.

 

אצלי בהתקנה של הקודן, אמרתי למתקין לעשות נקודת עיקוף נסתרת, עכשיו תוך כמה שניות אני יכול לקצר את הקודן ולהניע.

פורסם

מישהו יכול להסביר איך מנתקים את הקודנית? איך זה עובד בכלל?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]


×
×
  • תוכן חדש...