Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 2 קווים ברשת פלאפון בחבילה ללא ההגבלה, ושניהם עולים לי 100 שקל בחודש כול אחד. שני המכשירים היו מצויידים בכרטיסי מיקרו סים, ועקב מעבר 2 המכשירים לאייפון 5 נסעתי לחברה להחליף את הסימים לנאנו סים.

 

כבר עשיתי את זה לפני כשנה בערך והחליפו לי סים ללא עלות.

 

אז מסתבר שדברים השתנו מאז והיום זה כבר עולה 198 שקל עבור 2 המכשירים(99 שקל לכול סים). אמרתי לעובד שאין סיכוי שאני משלם סכום כזה על חתיכת פלסטיק מסכנה כששנה לפני עשו לי את זה בחינם. הוא אמר שאין לו מה לעשות וזה המחיר.

יצאתי מהסניף והתקשרתי לשירות לקוחות, שם הבהרתי לנציגה את הסיפור, ושאלתי אותה האם פלאפון מוכנה להפסיד 2 מספרים בגלל כזאת שטות? היא אמרה לי שזה המחיר ואין לה מה לעשות בנידון.

 

אז שעה אחרי העברתי את 2 הקווים להוט מובייל, כאשר שום סים קארד לא עלה לי שקל.

 

אני לא מבין איך בעידן של היום, כשיש תחרות כול כך עזה בשוק הסלולר, חברה מרשה לעצמה להיות כזאת שחצנית ולהתנהג בכזאת יוהרה ללקוחות שלה.

פורסם

לחברות הגדולות (אפ"ס) עדיין יש בסיס לקוחות גדול מאוד.

 

וכנראה גם אם כל יום יעזבו עשרות\מאות לקוחות,לא ממש משתלם להם "לטרוח" בשבילך או כל אחד אחר.

 

לא מצאתי הסבר הגיוני אחר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

המזל הוא שהיום יש לך את האפשרות לעבור לחברה אחרת כמעט ובלי בעיות, פעם הם היו חצופים גם בהעברה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אט אט ובבטחון חברות הסלולר חוזרות לסורן. הן בונות על כך שלציבור הישראלי זכרון קצר וזה עובד לא רע.

היתרון (לבינתיים), כפי שכבר נכתב כאן, הוא שאתה יכול "לחתוך" בכל עת שתרצה ולהתנייד לחברה מתחרה מבלי להזדקק לנציג שימור לקוחות מעצבן שיעשה לך ריגשי.

פורסם

לא בדיוק נכון.

אורנג' ממשיכים להיות יקרים, אבל הפעילו את מותג 012 שנותן פייט רציני בשדה המחיר, וד"א - עם שירות מצויין (מהירות 28 מס"ש בהורדה).

פלאפון הכריזו אתמול על הורדת מחיר - חבילת unlimited עם 3 ג"ב לגלישה יורת מ-120 ל-80 ש"ח לחודש לחצי שנה. כנראה שהקאץ' דומה ל-012 - שירות בצ'אט בלבד ולא טלפוני.

סלקום - איני עוקב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ברשותי 2 קווים ברשת פלאפון בחבילה ללא ההגבלה, ושניהם עולים לי 100 שקל בחודש כול אחד. שני המכשירים היו מצויידים בכרטיסי מיקרו סים, ועקב מעבר 2 המכשירים לאייפון 5 נסעתי לחברה להחליף את הסימים לנאנו סים.

 

כבר עשיתי את זה לפני כשנה בערך והחליפו לי סים ללא עלות.

 

אז מסתבר שדברים השתנו מאז והיום זה כבר עולה 198 שקל עבור 2 המכשירים(99 שקל לכול סים). אמרתי לעובד שאין סיכוי שאני משלם סכום כזה על חתיכת פלסטיק מסכנה כששנה לפני עשו לי את זה בחינם. הוא אמר שאין לו מה לעשות וזה המחיר.

יצאתי מהסניף והתקשרתי לשירות לקוחות, שם הבהרתי לנציגה את הסיפור, ושאלתי אותה האם פלאפון מוכנה להפסיד 2 מספרים בגלל כזאת שטות? היא אמרה לי שזה המחיר ואין לה מה לעשות בנידון.

 

אז שעה אחרי העברתי את 2 הקווים להוט מובייל, כאשר שום סים קארד לא עלה לי שקל.

 

אני לא מבין איך בעידן של היום, כשיש תחרות כול כך עזה בשוק הסלולר, חברה מרשה לעצמה להיות כזאת שחצנית ולהתנהג בכזאת יוהרה ללקוחות שלה.

אל תדאג, מרב הסיכויים שהם עוד יתקשרו אליך וינסו ללקק...

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכול להיות (סתם השערה לא מבוססת) שאוראנג' כבר נואשו מהלקוח הפרטי ועכשיו מבססים את עצמם ללקוחות עסקיים.

לקוח עיסקי גדול עושה מכרז לקווים הכלליים של החיוב (מרכזיות, שיחות לחו"ל וכולי), מן הסתם לא ממש אכפת לו כמה עולות פעולות איזוטריות לכאורה.

אחר כך אחרי שהמכרז בכיס, עוד לא נולדה הפקידה שבשביל 100 שקל שאפילו לא יוצאים מהכיס שלה תנייד את כל החברה לחברה אחרת...

פורסם

אין לי מושג מה קורה באגף העסקי. באגף הפרטי אורנג' עשו דבר פשוט מאוד: השאירו את אורנג' כמותג פרימיום עם הטבות (איזה מועדון לקוחות שספק אם מצדיק את העלות חודשית הכפולה) ומותג מוזל (012) שפונה ללקוחות הרגישים למחיר - קרי מירב הלקוחות הפרטיים. העניין הוא שיש לא מעט אנשים שלא מסוגלים לעכל את השינוי שחל בעולם התקשורת בשנה וחצי האחרונות, ונשארים בתוכניות אלה ואחרות בחברות האפ"ס. נראה שפלאפון הולכת בעקבותיה עם "פלאפון דיגיטל", אם כי התמחיר ב-012 יותר אטרקטיבי.

מצאתי את הפרסום של פלאפון היום בצהריים, בדיוק לאחר שעת סגירת המוקדים. אני מתכוון לברר את האופציה לעבור לתוכנית זו בשבוע הבא, לאחר שאוודא שלא אפסיד את הסים הכפול למכשיר הקבוע ברכב של אשתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני שלשום ניידתי לאוראנג' את הקוים העסקיים אחרי שסלקים אבדו את הצפון לחלוטין (בהתחלה חשבתי כבר לנייד רק שני קוים ליופון ולהשאיר שלושה בסלקום אבל אחרי שסירבו לתת שירות למכשיר שלי ועוד ענו לעובד שלי בגסות החלטתי לנייד את כילם). הסיבה שדווקא לאוראנג' היא מענה מהיר, נציג אנושי (עם טלפון ישיא צנציג שמטפל בי ולא מוקד כללי) ומחירים תחרותיים מאוד ולא לשלושה חודשים (למשל 35 אגורות לדקה בחו"ל לכל יעד ולא רק למספרים ישראלים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...