Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברדיו דיסק ששמת על 125HZ,תנסה בתור אופציה ראשונה לשים על 80,במגבר תשים את אופציית LPF על FLAT.

 

אם לא תהיה מרוצה תנסה תנסה את האופציה השניה.

ברדיו דיסק לבטל לגמרי את החיתוך (ה 125HZ) ל OFF,במגבר לשים על LPF ואת הכיוון שלו של FREQ להרים עד לנקודה הלבנה מתחת.

Scan Speak

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אוקיי הבנתי תודה .

שהרמתי את החיתוכים בפרונט במגבר עד הנק הלבנה כמו שהצעת השריקה שתיארתי שמגיעה מהקומפוננט התחדדה והטונים שלה עלו טיפה . לא משהו ששומעים בווליום גבוה אבל בנמוך שומעים את זה טוב וזה מציק . יש פתרון לדבר הזה ?

והורדתי חיתוך מהhu מ125 ל80 , lpf הועבר לפלאט , נשמע לי הרבה יותר טוב סופסוף יש מסאז' לנהג בבית הזה ;)

עריכה אחרונה על ידי V*I*P
פורסם

השריקה קבועה? או שהיא מתחזקת עם עליית הטורים?

 

ככל הנראה זה רעשי אלטרנטור(בפיונר זה דיי נפוץ),קודם כל לפי מה שראיתי ה RCA שלך זה סיני,תקן אם אני טועה...

במידה וכן הייתי ממליץ לך להחליף אותם למשהו יותר טוב כמו הרוקפורד RFI16,זולים ועושים את העבודה.

 

ישנה עוד אופצייה אם לא בא לך להחליף שום דבר היא זו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?211036-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A7%D7%AA-%D7%9B%D7%91%D7%9C-RCA-%D7%9C%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A8&highlight=%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99+%D7%90%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%95%D7%A8

 

לחבר מרוב שה RCA היו זולים גם זה לא עזר..:|

Scan Speak

פורסם

מתחזקת עם הטורים .

לגבי הRCA צדקת פשוט לא מצאתי מקום נורמלי פה בצפון לקנות ממנו כבלים אז השתמשתי במה שיש .

לקחתי לתשומת לבי להחליף אותם וזה יעשה בהקדם האפשרי

פורסם

היום בבוקר התפנתי לעבוד קצת על הרעשים מהקומפוננט .

קראתי את המדריך שדן הביא פה , ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב והלכתי לבצע .

כמובן שעל המזל שלי שום דבר לא יכול ללכת בסדר ב100% . אז לא רק שהרעשים לא נפתרו בכלל , עכשיו גם המגעים מהקרוס הימני לHU רופפים ומדי פעם יש רעשים של נוגע לא נוגע מהצד הימני קדמי . בסוף השבוע הבא אני אשב על המערכת כמה שעות טובות ואסדר את הכל כמו שצריך . בנתיים אני אביא לכם קצת תמונות של מה שעשיתי היום , אולי עשיתי משהו לא טוב ובגלל זה המעקף לא עובד אצלי ? אם מישהו רואה אשמח להערה ..

 

ככה התחלתי

3ga5.jpg

 

כלים שהשתמשתי בהם

r4n0.jpg

 

מתחילים לפרק את הפלסטיקים מסביב , בזהירות בעזרת מברג שטוח קטן

 

y4fe.jpg

 

מבריגים החוצה 4 ברגים שמהדקים את הרדיודיסק למקום והוא נשלף

cq5m.jpg

 

 

 

3x8s.jpg

 

 

8k22.jpg

 

h7xk.jpg

 

 

7jyi.jpg

פורסם

עוד עדכון

הבעיה שצצה בצד ימין של הקומפוננט רעשי נוגע לא נוגע הייתה נעוצה במעקף המעפן הזה שביצעתי .

איך שהסרתי אותו הכל חזר לקדמותו . עדיין מחפש מידע על הסאב שברשותי אם יש מומחה זיהוי בקהל .

תודה וחג שמח

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מערכת כבוייה רכב מונע הHU מציג שעה ותאריך .

לחיצה על הסאב . אין שום רעש .

מה אפשר לעשות הלאה ?

פורסם

נראה, נשמע כמו סליל שיצא ממרכוז - תפרק את הסאב מהתיבה שלו - תהיה זהיר עם הווליום, תבדוק אם הוא עדיין מחרחר בצורה כזו - אם כן, זה כנראה מגיע מסליל שנוגע במעטפת המגנט בזמן שהוא זז בגלל שהוא לא ממורכז כבר.

 

יכול גם להיות רעש מכאני מהספיידר או חוט מוביל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שנה טובה חברים !

הקפצה לקצת עדכונים + שאלות .

אז הצלחתי למצוא את הבעיה בסאב . מסתבר שחלק מהגומי החיצוני לא היה מחובר וכשהסאב דפק ורעד הגומי היה משוחרר והרעיש .

דבק מגע וייבוש ראוי עשו את העבודה .

בקרוב אמורים להגיע אלי כבלי RCA של רוקפורד שהוצעו פה איפשהו בשרשור וזאת על מנת להפסיק את רעש האלטרנטור מהקומפוננט .

 

לאחרונה אני חושב להחליף את יחידת הראש . כל הרכיבים עדיין נשארו פשוט אני רוצה גם שתהיה לי אפשרות לדיבורית בלוטות' .

חשבתי על PIONEER DVH-855AVBT ושמתי לב שיש אותה ב1250 שקל .

איך היא ? בעיקרון אני לא מחפש דאבל דין או מערכת לתחרויות . סה"כ צריך את מה שיש לי ב8350 ודיבורית בלוטות' .

 

תודה :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שבת שלום חברים .

למרות שעדיין לא קיבלתי תשובה לשאלתי אמשיך לשאול כאן .

לאחרונה החלפתי את הRCA של הקומפוננט הקדמי לרוקפורד RFI כפי שהמליץ דן והבעיה של השריקה עדיין לא נפתרה , אלא רק פחתה ( עדיין שומעים מין צקצוקים כאלה ופחות שריקה ) .

מה התקלה בעצם ? מה גורם לה ? איך אפשר לסדר ? האם הבעיה במגבר ? אני כבר לא יודעת מה לעשות ..

תודה :)


×
×
  • תוכן חדש...