Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שבת שלום חברים .

למרות שעדיין לא קיבלתי תשובה לשאלתי אמשיך לשאול כאן .

לאחרונה החלפתי את הRCA של הקומפוננט הקדמי לרוקפורד RFI כפי שהמליץ דן והבעיה של השריקה עדיין לא נפתרה , אלא רק פחתה ( עדיין שומעים מין צקצוקים כאלה ופחות שריקה ) .

מה התקלה בעצם ? מה גורם לה ? איך אפשר לסדר ? האם הבעיה במגבר ? אני כבר לא יודעת מה לעשות ..

תודה :)

 

הבעייה שיש לך נקראת יללת אלטרנטור, זה לרוב נובע מכבל מינוס (אדמה) שלא מחובר למשטח מוליך בריא (צבע לא משופשף עד הסוף וכו')

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לאחרונה אני חושב להחליף את יחידת הראש . כל הרכיבים עדיין נשארו פשוט אני רוצה גם שתהיה לי אפשרות לדיבורית בלוטות' .

חשבתי על PIONEER DVH-855AVBT ושמתי לב שיש אותה ב1250 שקל .

איך היא ? בעיקרון אני לא מחפש דאבל דין או מערכת לתחרויות . סה"כ צריך את מה שיש לי ב8350 ודיבורית בלוטות' .תודה :)

 

בשביל מה את הדגם הזה? הוא "סתם" קורא גם DVD.

ברף המחיר הזה אפשר לקנות Clarion 703A או Pioneer DEH-X9550BT לדוגמה.

פורסם

טורבולאנס אני כמעט בטוח שזו יללת אלטרנטור מכיוון שבכלל לא טרחתי לשפשף את הצבע כאשר התקנתי את המגבר ויצרתי לו הארקה . איך אפשר לשפשף את זה ?

טום , הדרישות שלי מהמערכת היא שתהיה שליטה על אייפוד \ אייפון , דיבורית בלוטות' עם A2DP , שלט כמובן ו 3 יציאות RCA לשדרוג עתידי . בנוסף גם שיהיו את האפשרויות שיש לי כרגע כמו שליטה על חיתוכים וכו' , איקיולייזר ועוד .

זאת הסיבה שחשבתי על היחידה הזו . בפיוניר שהצעת לא ראיתי כניסת USB לשליטה על האייפוד , וגם היחידה עצמה נראית פשוטה .. הקלאריון לעומת זאת נראית מצויין ! אבל אני לא בטוח בה בכלל ..

פורסם

כנס למפרטים באתרי החברות ולא באתרים הישראליים, שלא לדבר על הורדת חוברת הוראות ומעבר על כל הפונקציות הקיימות.

 

לפיוניר יש 2 כניסות USB מאחור פשוט.

 

אתה יכול לבדוק תאימות לטלפון פה:

http://www.pioneer.com.au/au/landing/products/smartphone-compatibility.html

http://www.pioneer.eu/eur/landing/products/smartphone-compatibility.html

 

מה החשש שלך כלפי הקלריון?

פורסם
טורבולאנס אני כמעט בטוח שזו יללת אלטרנטור מכיוון שבכלל לא טרחתי לשפשף את הצבע כאשר התקנתי את המגבר ויצרתי לו הארקה . איך אפשר לשפשף את זה ?

טום , הדרישות שלי מהמערכת היא שתהיה שליטה על אייפוד \ אייפון , דיבורית בלוטות' עם A2DP , שלט כמובן ו 3 יציאות RCA לשדרוג עתידי . בנוסף גם שיהיו את האפשרויות שיש לי כרגע כמו שליטה על חיתוכים וכו' , איקיולייזר ועוד .

זאת הסיבה שחשבתי על היחידה הזו . בפיוניר שהצעת לא ראיתי כניסת USB לשליטה על האייפוד , וגם היחידה עצמה נראית פשוטה .. הקלאריון לעומת זאת נראית מצויין ! אבל אני לא בטוח בה בכלל ..

 

בכללי אתה צריך מקום ללא צבע וכו'. תשייף את האזור טוב טוב עם נייר זכוכית ואז תחבר אליו את המינוס. סרטון להמחשה -

 

פורסם

דן , לבקשתך :

 

[video=youtube;6j_sy4GL-9I]https://www.youtube.com/watch?v=6j_sy4GL-9I&list=UUWWyDK7Mlmg7jPXo3oadRCQ

 

טום , אין חשש כלפי הקלאריון . המערכת נראית איכותית , אך הייתי רוצה לדעת מה היא שווה בהשוואה למה שיש לי עכשיו ובהשוואה לפיוניר אותו רציתי לקנות .

האם היא נחשבת איכותית ?

 

טורבולאנס , ניסיתי לעשות בדיוק מה שהוא עשה בסרטון . הרעשים עדיין קיימים . אני אחליף את כבל ההארקה בחדש ואקדח אותו שוב עם בורג נורמלי ואדווח שוב .

 

תודה רבה ושבוע טוב חברים :)

פורסם

אכן זה רעשי אלטרנטור,ניסית כשהרדיו בחוץ רק לחבר אליו כבלי RCA ולשמוע אם הרעש עדיין קיים?

 

יכול להיות שהרעש מגיע מאיזושהי צמה מאחורה שקשורה לחשמל וזה מקבל זרם ממנו לרעשים.

 

תנסה להוציא כמה שאתה יכול את הרדיו מהפלסטיק ולהפעיל שירים ותעדכן.

Scan Speak

פורסם

קודם אני אבדוק את הרעיון של כבל ההארקה ואם זה לא יפתר אבדוק את הנושא שהצעת .

אומנם לפרק את העסק שם לוקח בדיוק 2 - 3 דקות במקרה הרע אבל סחבק עצלן .

יש חשיבות לאיזה כבל הארקה לקנות ? יש חברה \ פירמה מומלצת ?

פורסם
טום , אין חשש כלפי הקלאריון . המערכת נראית איכותית , אך הייתי רוצה לדעת מה היא שווה בהשוואה למה שיש לי עכשיו ובהשוואה לפיוניר אותו רציתי לקנות .

האם היא נחשבת איכותית ?

 

לא נכנסתי יותר מדי לתוך המפרטים, אבל הדברים שבלטו לי לעין הם יציאות 5V בקלריון לעומת 4V בפיוניר והיכולת ל-Time Alignment בקלריון.

קלריון בפני עצמה נחשבת חברה איכותית בהחלט.

אני חושב שברף המחיר הזה, זו אפשרות טובה ואישית, אני מעדיף אותה על פני פיוניר.

אולי ל-Audio King או למשתמשים אחרים יש מה להוסיף בענין.

 

אגב, בנוגע לבעיה שלך - ה-RCA עוברים בצד המנוגד לכבלי המתח ברכב?

פורסם

הייתי מציע לך לנסות לעשות סדר בחוטים מאחורה להרחיק כמה שאפשר את הפלוס מהrca.

ולעשות מינוס חדש או להוסיף עליו עוד חוט לקלאריון.

זה רוב הפעמים פותר בתנאי שהמינוס של המגבר ראוי.

פורסם

יוסי תודה . בימים הקרובים אתקין כבל מינוס חדש ואסדר את הבלגן בחוטים מאחורה . תודה רבה על העצות חברים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הי חברים .

לאחרונה המגבר (JBL GTO-1004) החל להראות סימני עייפות (פעם עובד פעם לא עובד וגם שהוא עובד זה לכמה שניות בודדות ) . הלכתי לבדוק ב2 סדנאות פשוטות , פעם אחת החליפו לי את הפיוז על כבל הפלוס ובפעם השניה המתקין טען שיש בעיה ביציאות של המגבר כי הוא מקבל חשמל ( נבדק בעזרת נורת ביקורת ) אך לא דולק .

עכשיו ההתלבטות שלי היא האם לקנות מגבר חדש או לתקן את זה ? מוכן להשקיע 1200 מקס' במגבר 4 ערוצים באותה רמה או טיפה מעל . הציוד שיש כרגע ברכב - HU פיוניר

8350SD , קומפוננט פיוניר

TSD1720C וסאב רוקפורד P1 בגישור כמובן עם מגבר הJBL GTO1004 ששבק חיים בצורה זמנית .


×
×
  • תוכן חדש...