Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

 

מקווה שהכותרת בסדר אם לא מחילה

 

ניסאן טראנו 96 גיר רגיל בנזין

 

יש לי בעיית גמגום בסרק

אני מניע בבוקר הכל בסדר הרכב עובד בצורה יפה ועגולה

כנל גם אחרי עמידה ממושכת

אחרי נסיעה קצרה שהרכב מתחמם הוא מתחיל לגמגם בסרק

אם אני מפעיל מזגן אין קירטועים אין כלום

הוחלפו חוטי הצתה פלאגים משאבת דלק פילטר דלק

ובוצעה בדיקה לכיוון הצתה הכל תקין

 

המנוע לא מושך אוויר או מנפח והקמפרסיה טובה

מה לעשות כי זה מתחיל להציק

 

תודה וסליחה על החפירה יום טוב

פורסם

אמרת שכשהרכב קר אז אין גמגומים אז לכן סביר להניח

שבסך הכל צריך להעלות טיפה את הטורים של המנוע....

כי כאשר הרכב קר הוא אוטומטית מעלה את הטורים בדקות הראשונות

של העבודה אז המנוע נשמע בסדר אבל כשהוא מתחמם אז הטורים חוזרים

למצב נורמאלי ואז כניראה אצלך הם יורדים נמוך מידי....ולרכב קשה להחזיק....

הייתה לי בעיה זהה בפיג'ו 205....

פורסם
אמרת שכשהרכב קר אז אין גמגומים אז לכן סביר להניח

שבסך הכל צריך להעלות טיפה את הטורים של המנוע....

כי כאשר הרכב קר הוא אוטומטית מעלה את הטורים בדקות הראשונות

של העבודה אז המנוע נשמע בסדר אבל כשהוא מתחמם אז הטורים חוזרים

למצב נורמאלי ואז כניראה אצלך הם יורדים נמוך מידי....ולרכב קשה להחזיק....

הייתה לי בעיה זהה בפיג'ו 205....

 

 

אבל זה רק יעלים את הבעיה לא יפתור אותה ככה ניראה לי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום אחרי תקופה שלא נסעתי בדיונות

״קרעתי״ את האוטו בדיונות

ומה שקרה הוא שאם כל הבעיה שהייתה נוספה בעיה חדשה

הרכב גימגם חזק מאוד וענני עשן שחור יצאו מהאגזוז

 

מישהו כיוון לבדיקה? האם זה בעיה להחליף מזרקים לבד?

פורסם
אי אפשר לאבחן רכב עם תקלה כזו דרך פורום

גש למוסך

 

אני יגיד לך את האמת

כבר קשה לי לסמוך על המוסכים

אכלתי הרבה קש וביזבזתי הרבה כסף במוסכים שלא פתרו כלום

רק העלימו את הבעיה לזמן קצר

 

בגלל זה אני שואל פה אולי מישהו ניתקל בבעיה דומה

ויוכל לתת כיוון לפיתרון

פורסם

תשמע ..זה בדרך כלל משאבת הזרקה עושה בעיות כאלו והתיקון יכול להיות יקר אז רצוי שמוסך בעל ציוד וידע יאבחן את הרכב

פורסם
משאבת הזרקה זה משאבת הזרקה החלק שנותן סולר בלחץ למרססים

 

 

סבבה אצלי זה בנזין אז לא נראה לי שיש לי דבר כזה..

פורסם

בנזין אוקי

יכולות להיות הרבה בעיות לרוב זה צנרת ואקום לא תקינה או לא מחוברת נכון משיכות אויר או גם דליפה משסתומים

גם םה כדאי להגיע למשהו שמכיר את הכרכרות האלו

×
×
  • תוכן חדש...