Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך להסיע כלב גדול ברכב פרטי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הדרך המומלצת להסיע כלב ברכב?

יש חוק כלשהו לגבי הסעת כלבים (חגורת בטיחות? מושב אחורי? )

איך להגן על המושבים מפני לכלוך של הכלב (אני מכיר כלב שנוהג לחרבן מפחד כל פעם שמכניסים אותו לרכב)

פורסם
מה הדרך המומלצת להסיע כלב ברכב?

יש חוק כלשהו לגבי הסעת כלבים (חגורת בטיחות? מושב אחורי? )

איך להגן על המושבים מפני לכלוך של הכלב (אני מכיר כלב שנוהג לחרבן מפחד כל פעם שמכניסים אותו לרכב)

 

לגבי החוק היבש בישראל, כלב הוא "מטען". אין צורך בחגורת בטיחות, ואפשר למקמו היכן שתרצה ברכב.

במדינות אחרות באירופה, יש חוק המתייחס ספציפית לכלבים.

 

רובם המוחלט מניחים את הכלב פשוט במושב, הקדמי או האחורי.

חגורה רגילה לא מתאימה לכלבים. יש חגורות ואביזרים מיוחדים לנושא.

פורסם

יש לי האצ', אז אני משכיב את המושב האחורי ומכסה בשמיכה.

אפשר גם להסיר את המדף האחורי ולשים בתא המטען, אם הכלב רגוע ככה.

PA110601.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא צריך חוק בשביל להבין שכל מטען חייב להיות מעוגן, אחרת, במקרה של תאונה הוא עלול להרוג את היושבים מקדימה.

על אחת כמה וכמה כלב ששוקל 10-20 ק"ג.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
הדרך הבטוחה ביותר ליושבי הרכב ולכלב היא חגורת בטיחות יעודית שמתחברת להתקן איזופיקס כמו זאת:

 

היכן קונים דבר כזה?

יש גם המלצה לכיסוי יעיל לכלב גדול?

פורסם

אם מדובר בנסיעות קבועות, כדאי לרכוש כיסוי ייעודי:

http://www.amazon.com/Best-Sellers-Pet-Supplies-Dog-Car-Seat-Covers/zgbs/pet-supplies/3024184011

 

אני השתמשתי בסדין ישן לנסיעות אקראיות לוטרינר. זה לא עזר למנוע מכמות גדולה של שערות להגיע לכל פינה ברכב (אין מה לעשות נגד הנשירה של גולדן רטריבר/לברדור)

פורסם

האמת שגם אני לא משקיע בחגורת בטיחות (וחבל..)

אם לא שמים חגורת בטיחות הכי כדאי לשים את הכלב בתא המטען.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם נוסעים לבד או שהמושב שליד הנהג פנוי, אז כלב בינוני (אצלי 28 ק"ג) נכנס בול בריצפה שלו, והוא תפוס היטב בין המושב לקיק פאנל, ללא טלטולים בבלימות, האצות וסיבובים, אופציה אחרת כלוב ייעודי, זה אחד החסרונות במרכב סדאן, לעומת ההאץ'/סטיישן/מונובוקס הפרקטיים

פורסם
אם נוסעים לבד או שהמושב שליד הנהג פנוי, אז כלב בינוני (אצלי 28 ק"ג) נכנס בול בריצפה שלו, והוא תפוס היטב בין המושב לקיק פאנל, ללא טלטולים בבלימות, האצות וסיבובים

 

הוא נכנס "בול ברצפה" כל עוד אין תאונה. ברגע שיש, אז הוא מתעופף בדיוק כמו כל חפץ לא מעוגן ברכב.

 

לי יש רתמה שמתחברת למנעול של חגורת הבטיחות (יש לה שתי צורות עיגון, אחת מאפשרת יותר חופש, השניה פחות). הרתמה יושבת על החזה והחלק הקדמי שיכול לזאת בעומש במקרה של ריסון פתאומי.

היא נקנתה בחנות חיות ביהודה המכבי בזמנו, ונתלקתי באחרים שרכשו באינטרנט.

אצלי הכלב היושבת במושב האחורי, על סדין שעשיתי בו חור כדי להעביר את חגורת בטיחות. זה לא מונע מכל השערות לעבור לריפוד, אבל בהחלט עוזר.

פורסם
היכן קונים דבר כזה?

יש גם המלצה לכיסוי יעיל לכלב גדול?

אני קניתי את שלי בחנות חיות באירופה. אני מניח שזה נמכר גם כאן או ברשת. זה מוצר די נפוץ במקומות שיש בהם מודעות בסיסית לבטיחות בדרכים.

פורסם
יש לי האצ', אז אני משכיב את המושב האחורי ומכסה בשמיכה.

אפשר גם להסיר את המדף האחורי ולשים בתא המטען, אם הכלב רגוע ככה.

 

שמיכה מומלץ ביותר! יום שלם שאבתי את הרכב כשקניתי ממישהי ששמה את הכלב שלי בלי שמיכה

×
×
  • תוכן חדש...