Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך להסיע כלב גדול ברכב פרטי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שאתה מסיים עם עניין הבטיחות.

 

תשים דגש על עניין הניקיון וההיגינה.

אם לכלב נושר הרבה שיער, אני מניסיון הייתי מוותר על הנסיעות איתו (השערות מגיעות למקומות הזויים, ברכב הקודם פשוט התייאשתי יום אחד ופשוט לקחת אותו למכון שטיפה ושאיבה, אומנם של הבנדודים אבל ב50 שח הם הבריקו את הרכב!).

 

חוץ מהנשירה, יוצא להם לפעמים זרע, והוא בילתי ניתן להורדה מהמושב (עד כמה שאני יודע).

עוד דבר זה שהם יכולים לקרוע את הריפוד (זה לא קרה לי, אבל יכול לקרות).

פתרון לזה, ללכת לקנות את הריפוד הכי זול שיש לספסל האחורי ומתחתיו לשים סמרטוטי רצפה (מיקרו פייבר).

 

כבעל כלב, לא הייתי קונה רכב ממישהו שהיה מסיע כלב באופן קבוע.

פורסם

עושים הרבה רעש מכלום.

 

ניתן לקנות כיסוי למושבים האחוריים, שמכסה גם את המקום של הרגליים, כך שהכלב מסוגל לשבת רק על המושבים.

 

אחרי שמוציאים את הכלב מהמכונית, עוברים עם מברשת קטנה ומנקים - זה הכל.

 

כיסויים בארץ, עולים כמה מאות בודדים של שקלים. אני הזמנתי מחו"ל, אחד בשישים ש"ח והוא עושה את העבודה מצויין. מה עוד, שאף אחד לא יושב במושבים מאחור ולכן הכיסוי נשאר שם באופן קבוע.

פורסם
אחרי שאתה מסיים עם עניין הבטיחות.

כבעל כלב, לא הייתי קונה רכב ממישהו שהיה מסיע כלב באופן קבוע.

 

הגזמת ממש. לי יש כלב גדול וכל מה שנשאר ממנו במושב האחורי יורד בדקה עם שואב אבק / גליל נייר דבק.

פורסם

תסיע אותו בתקופות נשירה עם חלונות פתוחים, ככה כמה פעמים, והשערות יגיעו למקומות שאתה לא תחשוב עליהם בכלל.

יש לי לברדור מעורב זאב, בתקופות הנשירה אני כל יום מטאטא מהבית גוש פרווה.

פורסם
אחרי שאתה מסיים עם עניין הבטיחות.

 

תשים דגש על עניין הניקיון וההיגינה.

אם לכלב נושר הרבה שיער, אני מניסיון הייתי מוותר על הנסיעות איתו (השערות מגיעות למקומות הזויים, ברכב הקודם פשוט התייאשתי יום אחד ופשוט לקחת אותו למכון שטיפה ושאיבה, אומנם של הבנדודים אבל ב50 שח הם הבריקו את הרכב!).

 

חוץ מהנשירה, יוצא להם לפעמים זרע, והוא בילתי ניתן להורדה מהמושב (עד כמה שאני יודע).

עוד דבר זה שהם יכולים לקרוע את הריפוד (זה לא קרה לי, אבל יכול לקרות).

פתרון לזה, ללכת לקנות את הריפוד הכי זול שיש לספסל האחורי ומתחתיו לשים סמרטוטי רצפה (מיקרו פייבר).

 

כבעל כלב, לא הייתי קונה רכב ממישהו שהיה מסיע כלב באופן קבוע.

השנקל שלי, בנוסף לכסוי ובעיקר בזמני נשירה הכלב עובר שאיבה בשואב האבק הביתי לפני שהוא נכנס לאוטו. הוא אפילו נהנה מזה.

פורסם

רציני?

 

לא ניסיתי על הכלב שלי, כי כשאני שואב את הבית הוא פשוט מתחיל לנבוח ולנשוך את השואב, אז אני מוציא אותו. (הרעש כנראה מפחיד אותו).

לא חושב שהוא יתן לי לשאוב אותו.

פורסם

אנשים נוטים לחשוב, שהחתול הוא אויבו הגדול של הכלב, כשהאמת היא שהאויב מספר 1 שלו, הוא שואב האבק.

 

להרגיל כלב לשואב אבק, זו חתיכת עבודה. במיוחד לגרום לכלב להיות רגוע ליד שואב אבק פועל. זה בהחלט אפשרי, אבל לא קל.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אני מוביל את כלבת הזאב וכלבת ההאסקי שלי במושב האחורי שמכוסה ביריעה , ניתן להשיג כמעט בכל חנות ציוד לבעלי חיים.

יש לי גם רצועת קשירה שמתחברת לעוגן חגורת הבטיחות ומצד שני לריתמה (לא לקולר) של הכלבה. הרצועה קצרה ומחייבת את הכלבה לרבוץ על המושב.

הנה דוגמא

 

http://www.inter-pet.co.il/rec/716-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91--%D7%97%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA--%D7%A8%D7%AA%D7%9E

 

 

יש לי יריעות כאלה בכל כלי הרכב המשפחתיים מכיוון שאלו שימושיות גם כשמובילים דברים על המושב האחורי. חוסך הרבה כאב ראש.

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...