Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תקנה טמבון מפירוק למאזדה 3, אולי תמצא את הצבע הזה ואם לא אז צביעה לטמבון זה עולה 300 שקל.

מקסימום הנזק לאוטו שלך זה 1000 ש"ח.

 

זו גם אפשרות טובה, המחירים של טמבון מפירוק 500-700 ש"ח .

אבדוק זאת , תודה רבה.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

למה אתה מחזיק רכב כזה כחייל שאין לו הורים שיכולים לממן את הרכב? אתה כחייל יש לך נסיעות חינם! ואתה אמור להסתדר. ואם גבר רכב, למה לא לקנות משהו זול וידני ולעשות ביטוח צד ג בלבד?

פורסם

טוב חברים אז קיבלתי את התמונות של הנזק, אני לא רואה נזק של ממש אבל תביעו את הדעה שלכם .

 

73577737.jpg

 

28954416.jpg

 

74554054.jpg

 

80445446.jpg

 

מה אתם אומרים?

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
הוא נתן לך הערכת מחיר?

ל'

 

לא,רק ביום ראשון אני אדע, אנחנו הולכים לפחח ביחד .

 

 

לשאלה שלי, הנזק אצלו לא נראה לי רציני - מה אתם אומרים, פספסתי משהו? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

5 וחצי אלפש״ח לפאקינג טומבון של מאזדה בת 8 ??

אני לא מאמין! תתחיל לחפש מפירוקיות יש כמו זבל, אפילו לא באותו צבע העיקר שהמצב שלו יהיה סביר.

כמו שכבר כתב מישהו מעליי, זה כסף שלא יחזור אליך בעת המכירה וחבל להשקיע אותו.

ב 6 הקודמת (צורה חדשה) שלי הייתי צריך לקנות חתיכת פלסטיק ארוכה שרצה מתחת לדלתות כמו מדרכה רק פאנל כזה, בחברה רצו 6.5k ש״ח קניתי מפירוקיה ב 2000 בצבע כסף וצבעתי לשחור.

בכל מקרהשיהיה בהצלחה, אני יודע שזה מבאס ההוצאות הלא מתוכננות האלה. העיקר שאתה בסדר.

פורסם

up - מחר אני הולך לפחח מה הנזק הנראה מהתמונה אצלו??

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

1000 שקל לתיקון הוולסטר, וזה בהגזמה פה ברמות שקשה לתאר, זה סתם להכין אותך למקרה הגרוע ביותר.

מהתמונות נראה שיש לו טיפה גירודי צבע, אולי החלפה של המחזיר אור והחיישן רוורס הימני אם הוא קיבל מכה

בתאכלס, תיקון כמו שלו לא צריך לעבור את ה300 שקל לפי דעתי

פורסם

יש פה את הפנס שלו שנשבר + צביעה ותיקונים קלים לטמבון, זה לא אמור להיות יקר מדי.

שמע, זה ישמע דפוק ואני בדרך כלל לא מאמין בזה, אבל כאילו יש לך מזל גרוע עם הרכב. אם זה כל העניינים ששרטו לך אותו ועכשיו הדפיקה הזאת. :|

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

איך אתם זורקים את הסכומים האלה? פירוק וצביעה של כל הפגוש זה בערך 1000 ש"ח. על זה צריך עוד להוסיף מחזיר אור במקרה הטוב או פנס ערפל במקרה הרע.

פורסם
1000 שקל לתיקון הוולסטר, וזה בהגזמה פה ברמות שקשה לתאר, זה סתם להכין אותך למקרה הגרוע ביותר.

מהתמונות נראה שיש לו טיפה גירודי צבע, אולי החלפה של המחזיר אור והחיישן רוורס הימני אם הוא קיבל מכה

בתאכלס, תיקון כמו שלו לא צריך לעבור את ה300 שקל לפי דעתי

 

יכול לצאת גם הרבה יותר. שמע, אל תיבהל מהסכומים, פשוט בחשבון גס התחושה שלי היא שכן תרצה לערב את הביטוח.

 

עכשיו אחרי שתסיים את העניינים הכספיים והעניינים עם הפחח, ואחרי שתסיים להתבאס מהם, אני מניח שבטח כבר עשית חשבון נפש, אבל:

 

זאת תאונה במהירות גבוהה מאוד, מאוד גבוהה להילוך רוורס, ובטח שהיית צריך להקשיב לחיישנים. תאונות בהחלט יכולות לקרות לכל אחד בכל זמן, אבל זאת תאונה שהיתה יכולה להימנע/ להיות קלה יותר אני חושב. ועצם זה שמדובר ברכוש בלבד זה מעולה כאמור, אבל יכל להיפגע גם אדם באותה המידה, כך צריך להתייחס אל התאונה, ולהסיק את המסקנות!

פורסם

תאמינו לי המזל שלי בזבל, לא תאמינו אבל הורידו לי את המראה באמצע נסיעה.

ועוד הבחור ברח.

 

אני מיואש.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

תשמע חבר, אני לא רוצה להיות המטיף השכונתי.

אבל אם אני לא טועה אמרו לך אינספור פעמים ואולי גם אני רשמתי פעם או פעמיים.

 

אם אתה מחזיק רכב על הקשקש מה שנקרא, במצב שבו כול בעיה/תקלה הכי קטנה מפילה אותך לתהום כלכלי אתה פשוט לא אמור להחזיק רכב - על אחת כמה וכמה כשאתה חייל, ועוד יותר כשאין לך גב כלכלי תומך.

 

פעם אחת טמבון, עכשיו מראה, מחר יכול ללכת גם רדיאטור או כול דבר - חס וחלילה כן אבל תבין שזה אופציונלי, ואתה רואה את זה בעצמך.

 

תעשה טובה לעצמך, תמכור את הרכב, ותראה איך אתה נושם לרווחה פתאום, כי כרגע לפי איך שזה נראה, לפי הכתיבה הלחוצה/מיואשת שלך שעולה מכול הודעה שאתה כותב, לפי הלחץ שלך לקבל "הערכת מחיר" מחברי הפורום דרך האינטרנט, העיקר שיהיה לך תקווה קלושה להאחז בה - אתה לא במצב להחזיק רכב, ומה גם שזה משפיע עליך נפשית ולא רק כלכלית ( וזה הגיוני כי אלו נושאים קשורים)

 

ואם בכול זאת תחליט להמשיך להחזיק את הרכב בעקשנות יתרה - תבדוק בפירוקיות לגבי המראה, בטוח תמצא אחת במחיר יחסית זול.

וקח את זה יחסית בקלות, אין מה לעשות, זה קורה. גם לי קרה שהורדתי מראה לרכב ביומיים הראשונים שנהגתי בתור ילד, אני אומנם עצרתי, ביקשתי סליחה, נתתי לבחור את כול הפרטים שלי כולל טלפון והכול - אגב: בסוף הוא התקשר ואמר שהוא החליף את המראה ב100 שקלים ולא נורא, הוא סולח ומוותר לי. (זה משהו שלא שוכחים)


×
×
  • תוכן חדש...