Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

יש בעיה בקישורים לעליאקספרס - כולם מובילים לדף הבית ולא למוצרים

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

השרשור קצת דעך אז אעדכן קצת בחידושים שלי בתקופה האחרונה:

 

s-l1600.jpg

מיכל אישי למילוי בושם, משתמש ב2 כאלה ותמיד יש עלי 2 בשמים נבחרים בתיק בהישג יד. קישור

 

s-l1600.jpg

לבעלי אייפון 6, מתאם פיצי שתמיד בכיס חולצת עבודה שאם במידה ונתקעתי בלי מטען, מאפשר לי לחבר כל מטען של מיקרו USB. קישור

 

s-l500.jpg

לא אהבתי טימברלנד כי לא אהבתי מגפיים, אבל עקב המלצות החלטתי לנסות אז במקום לקנות ישר נעל מקורית ב500 שקל אמרתי לעצמי נקנה חיקוי זול שתואם למראה ונראה בכלל אם זה יושב טוב ומתאים לי, ואמרתי לעצמי אם מתאים אקנה את המקורית כשזאת תיקרע, אהבתי מאוד והיא מחזיקה לי כבר 7 חודשים. קישור

 

s-l1600.jpg

אין מה להסביר הרבה, אחת הקניות הנוחות והשימושיות שלי השנה. קישור

 

s-l1600.jpg

ג'יסטיק למערכת אנדרואיד, משמש אותי למשחקים במיניקס X8-H-PLUS שלי כבר חצי שנה כמעט כל יום. קישור

 

s-l1600.jpg

אנטנה לעידן+, טובה למי שהאנטנה הפשוטה שמגיעה עם העידן פלוס מצליחה לתפוס קליטה אך מקרטעת לפעמים, זה מסדר את זה. למי שאין קליטה בכלל ממליץ לקנות מהום סנטר אנטנה אקטיבית. קישור

 

s-l1600.jpg

מדהים! פנס שאני עובד איתו מעל שנה (מכונאי), עוצמה מדהימה, נטען מUSB, נפל לי לפיילט שמן, נסע עליו האמר בטעות והוא עדיין חיי ובועט. קישור ובנוסף למי שרוצה רולר על מנת להלביש אותו על מכנסי העבודה: קישור

 

s-l500.jpg

מעיל שהזמנתי לעצמי, יפה ומחמם! קישור

 

s-l1600.jpg

חומר לשמשה שדוחה מים, כתוב שזה תופס לחצי שנה אבל בפועל זה מספיק לחודשיים בערך, אני חושב מספיק לחורף הישראלי, באמת עובד. קישור

 

s-l500.jpg

קליבר דיגיטלי אמין ומקצועי, בשימוש כחצי שנה. קישור

 

 

!BwGNjUwCGk-$(KGrHqUOKicEwRUSFuCqBMHc15qZkw--_12.jpg

עטי פיילוט 0.4 למי שמרבה להשתמש, במקום המחיר שחיטה בארץ. קישור

 

s-l500.jpg

מיני ציידנית, משמש אותי בקיץ לנסיעות לים, יכול להכיל יותר מ10 פחיות בירה והכי חשוב - באמת שומר אותן קרות וצלולות. קישור

 

s-l1600.jpg

קיט עבודה לתיקון סמארפונים - הספיק להחליף מסכים לאייפון 6, אלג'י ג'י 3, שיאומי רדמי נוט 3.. ערכה מעולה! קישור

 

s-l500.jpg

חליפה שהוזמנה עבורי כשהייתי מלווה בחתונה של חבר, הייתה מטרה של חליפה חד פעמית לאירוע חד פעמי אבל בטוח שהיא לא תיהיה כזאת. קישור

 

s-l1600.jpg

מערבב אוטומטי למרקים\רטבים וכו, מיועד להכנות שדורשות עירבוב איטי. קישור

 

s-l500.jpg

מעמד מדהים לרכב! הוואקום חזק באופן חריג ובעל אפשרות לסובב את הטלפון. קישור

פורסם

קניתי קונטרולר כזה לפני יותר משנה. עבד פעם אחת בבלוטות' ומאז מוכן לעבוד רק בכבל, מה שנוגד את המטרה שלשמה הוזמן. מאז הוא זרוק במגירה ללא שימוש.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

s-l1600.jpg

כפפות עבודה, משתמש בהן קבוע יום יום, מצליח לעשות איתן הכל, עוברות כביסה ונשחקות לאט, תמורה נהדרת למחיר. קישור

 

s-l1600.jpg

מיני אנטנה למכשירי אנדרואיד, הוזמן עבור טאבלט של LG ועדיין לא הגיע, אעדכן למי שמעוניין לדעת איך עובד. קישור

 

s-l500.jpg

מנורה לפתח מנעול לדלת כניסה, טוב למי שאין תנאי תאורה בכניסה לבית, נדלק אוטומטית כשיש חושך וכשמתקרים למנורה. קישור

 

s-l1600.jpg

כלי לריכוז בישולים בשמן עמוק, מכניסים לסיר שמן ובמקום להוציא את התוכן עם מלקחיים פשוט שולפים את הרשת. קישור

 

s-l1600.jpg

מערכת לרכב, מיועד למי שמחפש סה"כ מוזיקה מתנגנת בזול, תומך בUSB ובלוטוט', ניתן גם לבצע שיחות. קישור

 

s-l1600.jpg

מיני כבל לטלפון שיהיה במחזיק מפתחות למקלה חירום. קישור

 

s-l1600.jpg

מתאם יואסבי לכל סוגי כרטיסי הזיכרון - תמיד טוב שיש אחד כזה. קישור

 

s-l1600.jpg

מתלה ל12 זוגות נעליים, טוב לתלייה על דלת ארון או על כל דלת\מקום אחר שתבחרו. קישור

 

s-l1600.jpg

חלוק לאישה, ישנה אפשרות לרקימת אותיות או חלוק ללא כיתוב ביותר זול. 100% כותנה ועבה מאוד, על איכות דומה בארץ רצו ממני 350 שקל, משלוח מהיר דרך DHL. קישור

 

s-l1600.jpg

ג'קט עור\דמוי עור מדהים! איכותי, מרגיש איכותי נראה ככה ויפה לא פחות. קישור

 

s-l1600.jpg

סט מגבות מטבח 100%. קישור

 

 

s-l1600.jpg

רצועה מגנטית לתפיסת דברים מתכתיים בזמן העבודה, מאוד נח! קיימת רצועה איכותית וחזקה יותר בכ60 שקל. קישור

 

s-l1600.jpg

בקבוקון אלומיניום עמיד במים למחזיק מפתחות לשמירת תרופות, מוצר חובה לסובל ממיגרנות כמוני. קישור (הקישור ל10 יח')

 

s-l1600.jpg

אוסף ממתקים מיוחדים מיפן, הזמנתי ממש היום ומחכה שיגיע :). קישור

פורסם
קניתי קונטרולר כזה לפני יותר משנה. עבד פעם אחת בבלוטות' ומאז מוכן לעבוד רק בכבל, מה שנוגד את המטרה שלשמה הוזמן. מאז הוא זרוק במגירה ללא שימוש.

 

מה ז"א רק עם כבל? יש לו אפשרות עבודה עם כבל בכלל? ומוזר.. אני משחק איתו יום יום כמעט.. וכשאני משחק זה מסתכם לפחות בשעתיים, כשאני סוגר שבת זה מסתכם בכ10 שעות משחק לפחות (מביא את הסטרימר איתי לבסיס). בכל מקרה יש רגעים בודדים שהשלט מתנתק לי מהקונסולה (אחרי קופה ארוכה בלי שימוש בדרך כלל) ועל מנת להצליח לחבר אותו מחדש אני צריך למחוק את ההתקן מהסטרימר ולחפש אותו מחדש, תנסה אולי יעזור.

פורסם
השרשור קצת דעך אז אעדכן קצת בחידושים שלי בתקופה האחרונה:

 

[ATTACH=CONFIG]479339[/ATTACH]

מיכל אישי למילוי בושם, משתמש ב2 כאלה ותמיד יש עלי 2 בשמים נבחרים בתיק בהישג יד. קישור

 

הבושם נשמר בצורה טובה בבקבוקון הזה או מתנדף/מאבד חוזק עם הזמן?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
מה ז"א רק עם כבל? יש לו אפשרות עבודה עם כבל בכלל? ומוזר.. אני משחק איתו יום יום כמעט.. וכשאני משחק זה מסתכם לפחות בשעתיים, כשאני סוגר שבת זה מסתכם בכ10 שעות משחק לפחות (מביא את הסטרימר איתי לבסיס). בכל מקרה יש רגעים בודדים שהשלט מתנתק לי מהקונסולה (אחרי קופה ארוכה בלי שימוש בדרך כלל) ועל מנת להצליח לחבר אותו מחדש אני צריך למחוק את ההתקן מהסטרימר ולחפש אותו מחדש, תנסה אולי יעזור.

מסתבר שכן. חבר אותו למחשב בכבל ותראה שהוא מזוהה כהתקן.

אין מה לאפס אותו מהמחשב, הוא לא מופיע מלכתחילה. פשוט לא משדר בלוטות'.

קניתי אותו כדי לשחק על טאבלט Windows 8 ששקע הUSB שלו משמש גם לטעינה, כדי שאוכל לשחק בזמן שהטאבלט נטען.

 

אגב, הקישור למעיל העור שצירפת מוביל לתמונה של המעיל ולא לקניה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

מחילה, הנה הקישור:

http://www.ebay.com/itm/322350955064?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=511268106287&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

אשמח אם אחד המנהלים יוכל לערוך לי את ההודעה.

 

בנוגע לג'וייסטיק, אין לי מושג מה הגורם לתקלה אצלך, אבל אני משתמש בו באנדרואיד.. לא ניסיתי בווינדוס וגם רשום במפרט שהוא מותאם לאנדרואיד..

 

לירוי - כן.. לצערי הכרטיס שלי לא מקובל על עליאקספרס ואני יודע שיש שם מחירים זולים יותר מאיביי לפעמים.

×
×
  • תוכן חדש...