Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לנו מוצר במטבח (מרכז הבית אצלנו) של חברת ORICO שהוזמן מאיביי אחרי הרבה המלצות.

 

מתחבר לחשמל עם מספר שקעי USB, אצלנו 4.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XORICO+USB.TRS0&_nkw=ORICO+USB&_sacat=0

 

מוצר באיכות מעולה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
יש לנו מוצר במטבח (מרכז הבית אצלנו) של חברת ORICO שהוזמן מאיביי אחרי הרבה המלצות.

 

מתחבר לחשמל עם מספר שקעי USB, אצלנו 4.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XORICO+USB.TRS0&_nkw=ORICO+USB&_sacat=0

 

מוצר באיכות מעולה.

תודה רבה!

לא כלכך מבין מה ההבדלים בניהם אבל ייבדק לעומק.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

בחשמל ישיר חיפה מצאתי לפני חודשיים מגוון רחב במחירים הכי זולים

נורות לד אור יום (2700K)

10W, 15W ועוד

10 שח לנורה, עובד מעולה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני מחפש מטען עם 2-3 כניסות של לפחות 2 אמפר.

יש משהו מומלץ?

משום מה 10 שקל למטען כזה נראה לי זול מדי, ויש הרבה כאלו באיביי.

They are trying to ban me...

פורסם

יש מטענים של Tronsmat ושל Aukey, עם 2-5 יציאות (בד"כ אחת מהן QC2.0 ובחדשים QC3.0), עולים בין $12-30 באתרים הסיניים אבל צריך לערוך סקר בין האתרים העיקריים כיון שהמחירים משתנים על בסיס יומי. הניסיון שלי הוא עם מטעני QC2.0 בעלי יציאה בודדת משל אותם יצרנים, והרושם הראשוני הוא שהם מצויינים, כאשר ה-Aukey יותר קומפקטי. גם בשרשור זה (או שרשור הטלפונים) מצאתי חבר פורום שהמליץ על Aukey.

לשים לב שבדרך כלל המטענים מגיעים ללא כבלים או עם כבל micro USB בודד, כך שעליך לרכוש גם כבלים מתאימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם כבר מטענים, מחפש כבל הטענה 1.5 מטר לאנדרואיד שיטעין כמה שיותר מהר.

יש לי כבל של חברה בריטית שהמליצו עליה פה ושהיה יקר אבל הוא טוב ממש. הבעיה שהחיבור שלו ממש עבה, מה שגורם לי להוריד את המגן בכל חיבור מחדש. המלצות?

תודה רבה!

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

אני משתמש בכבל המקורי של Xiaomi (אחד שהגיע עם הטלפון ואחד שהזמנתי בנוסף) - מרוצה מהם. אצל החיבור type-C אבל אפשר להשיג כבלים ממותגים של היצרנים הסיניים הגדולים עם מוליכים יחסית עבים וחיבור micro USB במחיר $2-10, בהתאם לדגם ולאתר (יש הבדלים משמעותיים בין האתרים הסיניים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי מטענים וכבלים, יכול להמליץ בחום על המוצרים של blitzwolf שנמכרים בדפוקטוב:

http://www.banggood.com/search/blitzwolf/140-0-0-1-1-44-0-price-0-0_p-1.html?p=WL0304514623201404D5

 

עד היום כל מה שהזמנתי או המלצתי לחברים מהחברה הזו

היה מוצלח מאוד. נכון זה המחיר של המוצרים הסינים הפשוטים,

אבל אני מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל משהו שיחזיק הרבה

זמן, ולא יתפרק או יתקלקל אחרי שבועיים.

פורסם

כמה בעייתי יהיה להטעין פלאפון של 5.0V עם 5.3V?

ההיגיון שלי אומר שלא אמורה להיות בעיה, אבל הדעות ברשת חלוקות.

אני חושב לקנות מטען כזה עם 2 יציאות כדי שיהיה לי גם לטאבלט וגם לפלאפון, כמה שפחות ציוד להסתובב איתו יותר טוב.

They are trying to ban me...

פורסם
לגבי מטענים וכבלים, יכול להמליץ בחום על המוצרים של blitzwolf שנמכרים בדפוקטוב:

www.banggood.com/search/blitzwolf/140-0-0-1-1-44-0-price-0-0_p-1.html?p=WL0304514623201404D5

 

עד היום כל מה שהזמנתי או המלצתי לחברים מהחברה הזו

היה מוצלח מאוד. נכון זה המחיר של המוצרים הסינים הפשוטים,

אבל אני מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל משהו שיחזיק הרבה

זמן, ולא יתפרק או יתקלקל אחרי שבועיים.

 

אכן הזמנתי 3 מטענים לרכב, איכות בנייה מעולה, לצערי אחד התפרק כשהוצאתי אותו וכרגע שלחתי תלונה לדפוק-טוב , נראה מה יגידו.

גם הזמנתי כבל הטענה צו-צדדי, מגניב לאללה וגם נראה איכותי, אם כי רק הזמן יגיד.

פורסם

לבנתיים המטענים הכי טובים שמצאתי באיביי הם של BELKIN - מחזיקים אצלי כבר שנים ובעלי מתח גבוה (מטעינים ברכב מייזו פרו 5 באותה מהירות של מטען רגיל).

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...