Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תחבר את המודד ישירות ליציאת הUSB למשל בסוללת הגיבוי שלך או ליציאת מטען הקיר שלך,

ללא שום מכשיר בצד השני, אתה תקבל את קריאת המתח, לא תקבל קריאת זרם ולא קיבול כמובן שהוא סוג של פועל יוצא של זרם.

 

אם תחבר מכשיר-צרכן בצד השני, אתה תקבל בנוסף למתח, גם את הזרם וגם כמה מיליאמפר עבר לצרכן.

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצוין!

במכשירי סמסונג הוא קורא את הקריאה כשהמסך כבוי ודולק?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

זה לא משנה מה סוג המכשיר ו\או מצב המסך שלו.

כל מה שיעבור דרך המודד, יקרא בצג.

ברגע שתחבר את המודד ליציאת הUSB, המודד ידלק (עם אור ברקע) וישאר דלוק כל עוד יש מתח.

אם אתה רוצה למדוד את צריכת הזרם של המסך בלבד בטעינה, זה לא יעזור לך.

הטלפונים מתוכננים עם הגבלה בטעינה כאשר המסך דלוק (ז"א שכנראה המשתמש נוגע במכשיר - כנראה מסיבות בטיחות).

אם תרצה למדוד אם המטען שלך מספק באמת 2A בטעינה, הוא יעשה זאת בתנאים מסוימים ולא תמיד.

אצלי (גלקסי S5) המטען לא מעביר יותר מדי זרם כשאני פותח את המסך והוא מחזיר את הטעינה המהירה כאשר אני סוגר את המסך.

פורסם

קיבלתי לפני שבוע את הMeeGoPad t02 - האופנה החדשה של מחשבי מיני עם ווינדוס 10, בכללי אני מאוד אוהב את הקונספט ולדעתי זה פיתרון מושלם לרוב משתמשי המחשב, בשביל הסלון או מחשב לאופיס/אינטרנט וכו' שלא תופס מקום וכולל כבר את מערכת ההפעלה.

 

מה שהפתיע אותי מאוד זה שהפיצפון הזה יכול לנגן סרטוני 4K מיוטוב בלי בעיה, מה שאין לי ביכלל סיכוי להריץ על מחשב ישן אבל חזק בהרבה +כרטיס מסך Radeon R9 270.

 

לחיסרון אציין שהדגם הזה לא תומך בטורבו בוסט ולכן התדר המקסימאלי של המעבד הינו 1.33GHZ ולא 1.8GHZ- הם ביטלו את מצב הטורבו עקב מיגבלת הקירור הפאסיבי שלו.

 

לגבי מקוריות מערכת ההפעלה: לא יודע איך ליבדוק אם אכן מקורי או לא אבל הוא מגיעה עם גירסת HOME והוא מאוקטב ומיתעדכן בלי בעיה.

 

אבל בישביל אופיס/אינטרנט/מחשב לסלון אין שוב בעיה, ראיתי שגם באג החלו לימכור כאלה סביב ה600 ש"ח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מערכת ההפעלה מקורית בודאות. מיקרוסופט מחלקת אותן ליצרניות בחינם עבור מכשירים כאלו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

זה מה שנקרא WINDOWS 8.1/10 WITH BING

זו הדרך שלה לספק וינדוס בחינם כדי להשתלט על כמה שיותר מהשוק הזה של מיני מחשבים, סטרימרים וכו'.

פורסם
נראה טוב :-o 130 ש"ח הכוונה למחיר בארץ או איביי?

בכל מקרה איפה אפשר להשיג כזה בארץ?

לא יודע למה יש קישור... יש מצב שהמערכת של הפורום מוסיפה אותו אוטומטית.

בכל מקרה, יש לי את זה (קניתי את גרסת ה-XL בזמנו, בגלל שיש לי מכשיר עם מסך של 5.5 אינץ'):

http://www.iottie.com/images/ProductDetail/Detail_OnetouchXL-exporing.jpg

 

130 ש"ח דרך איבי, משלוח מארה"ב (הגיע תוך שבוע וחצי בערך).

אין לי מושג איפה מוכרים את זה בארץ.

Detail_OnetouchXL-exporing.jpg

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני גם שאלה.

 

אבא שלי מחפש פתרון למחשב מיקרו לסלון שישמש כ:

1. סטרימר לקולנוע ביתי - מחובר לטלוויזיה ולמערכת השמע הנפרדת.

2. מכונה להורדת סרטים ומוזיקה מהאינטרנט.

3. גיבוי ואחסון דרך ויפי.

4. אולי גם שרת מדפסות, אם אפשר.

 

רצוי שירוץ עם וינדוס ושלא יעלה יותר מ-500 דולר (עדיף פחות). צריך הרדיסק של טרה. לא חובה שיהיה גם כונן SSD קטן.

 

הוא חשב על משהו בסגנון הזה:

http://www.amazon.com/Intel-NUC5i3RYH-i3-5010U-Desktop-Computer/dp/B00U9TE7X8

 

אבל אני תוהה האם יש חלופות עדיפות בשוק.

 

תודה!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה בשביל אבא שלי. הוא יהיה בניו יורק בקרוב ויכול לקנות שם.

אייל - התקציב עד 500 דולר אבל כאמור עדיף פחות. לא צריך משהו ששם את ה-NUC בכיס הקטן. צריך משהו דומה לו ביכולות אבל זול יותר. חשוב שיאפשר את כל מה שציינתי למעלה. אם אפשר לחסוך כסף ולקנות בארה"ב - עדיף.

 

יש הצעות?

 

תודה

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מחפש המלצה למטען 12V מיקרו USB איכותי לרכב.

אחד מחברה ידוע ולא גנרי/סיני כמו GP למשל, כי משום מה ה ZENFONE 2 שלי לא מסכים להיטען ממטענים גנרים שכאלה.. :-?

תודה!

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

שאלה.

מה עושים שמוצר שהזמנתי באליאקספרס הגיע לארץ לטענת השולח וחזר אליו .עכשיו הוא רוצה 5$ נוספים בכדי לישלוח אלי שוב.

בקשתי ממנו לשלוח משלוח חינם ןאז הוא ביקש לדבר איתי דרך המייל ולא דרך האתר. במייל הוא ביקש ממני שוב 5$ מישלוח או לחילופין שאשלח לו את חשבון הפיפיל שלי. אין לי חשבון כזה כי אני משלם עם כרטעס אשראי ,אבל למה הוא פנה אלי מחוץ לאתר ולא דרך ההודעות של האתר? צריך לחשוד?

פורסם

קודם כל תבקש זיכוי דרך האתר, המוצר לא התקבל אז אתה זכאי לכסף שלך בחזרה (למרות שזה לא פייפל ומשלמים שם רק דרך הכרטיס ישירות).

ותזמין את המוצר ממוכר אמין יותר (יותר פידבקים ויותר חיוביים וכו').

×
×
  • תוכן חדש...