Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://onewheel.com/

זה הדבר הכי מגניב\מיוחד שיצא לי לראות, ראיתי בארה"ב, הייתי בטוח שהבנאדם שנסע עליו הכין את זה בבית, שהוא איזה פריק טכנולוגי, לא תארתי לעצמי שזה אשכרה מוצר אמיתי, זה עבד גם כל כך טוב, ממש חיית שטח.

לפני כמה ימים פתאום אני קולט על זה כתבה באחד מאתרי הטכנולוגיה..

מצטער שלא קניתי את זה בארה"ב, יש לכם מושג איך מוצאים את זה בארץ או שולחים את לכאן מבלי לשלם 3821% מכס?

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השרשור קצת דעך אז אעדכן קצת בחידושים שלי בתקופה האחרונה:

 

[ATTACH=CONFIG]479339[/ATTACH]

מיכל אישי למילוי בושם, משתמש ב2 כאלה ותמיד יש עלי 2 בשמים נבחרים בתיק בהישג יד. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479340[/ATTACH]

לבעלי אייפון 6, מתאם פיצי שתמיד בכיס חולצת עבודה שאם במידה ונתקעתי בלי מטען, מאפשר לי לחבר כל מטען של מיקרו USB. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479341[/ATTACH]

לא אהבתי טימברלנד כי לא אהבתי מגפיים, אבל עקב המלצות החלטתי לנסות אז במקום לקנות ישר נעל מקורית ב500 שקל אמרתי לעצמי נקנה חיקוי זול שתואם למראה ונראה בכלל אם זה יושב טוב ומתאים לי, ואמרתי לעצמי אם מתאים אקנה את המקורית כשזאת תיקרע, אהבתי מאוד והיא מחזיקה לי כבר 7 חודשים. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479342[/ATTACH]

אין מה להסביר הרבה, אחת הקניות הנוחות והשימושיות שלי השנה. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479343[/ATTACH]

ג'יסטיק למערכת אנדרואיד, משמש אותי למשחקים במיניקס X8-H-PLUS שלי כבר חצי שנה כמעט כל יום. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479344[/ATTACH]

אנטנה לעידן+, טובה למי שהאנטנה הפשוטה שמגיעה עם העידן פלוס מצליחה לתפוס קליטה אך מקרטעת לפעמים, זה מסדר את זה. למי שאין קליטה בכלל ממליץ לקנות מהום סנטר אנטנה אקטיבית. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479345[/ATTACH]

מדהים! פנס שאני עובד איתו מעל שנה (מכונאי), עוצמה מדהימה, נטען מUSB, נפל לי לפיילט שמן, נסע עליו האמר בטעות והוא עדיין חיי ובועט. קישור ובנוסף למי שרוצה רולר על מנת להלביש אותו על מכנסי העבודה: קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479346[/ATTACH]

מעיל שהזמנתי לעצמי, יפה ומחמם! קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479347[/ATTACH]

חומר לשמשה שדוחה מים, כתוב שזה תופס לחצי שנה אבל בפועל זה מספיק לחודשיים בערך, אני חושב מספיק לחורף הישראלי, באמת עובד. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479348[/ATTACH]

קליבר דיגיטלי אמין ומקצועי, בשימוש כחצי שנה. קישור

 

 

[ATTACH=CONFIG]479349[/ATTACH]

עטי פיילוט 0.4 למי שמרבה להשתמש, במקום המחיר שחיטה בארץ. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479350[/ATTACH]

מיני ציידנית, משמש אותי בקיץ לנסיעות לים, יכול להכיל יותר מ10 פחיות בירה והכי חשוב - באמת שומר אותן קרות וצלולות. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479351[/ATTACH]

קיט עבודה לתיקון סמארפונים - הספיק להחליף מסכים לאייפון 6, אלג'י ג'י 3, שיאומי רדמי נוט 3.. ערכה מעולה! קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479352[/ATTACH]

חליפה שהוזמנה עבורי כשהייתי מלווה בחתונה של חבר, הייתה מטרה של חליפה חד פעמית לאירוע חד פעמי אבל בטוח שהיא לא תיהיה כזאת. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479353[/ATTACH]

מערבב אוטומטי למרקים\רטבים וכו, מיועד להכנות שדורשות עירבוב איטי. קישור

 

[ATTACH=CONFIG]479354[/ATTACH]

מעמד מדהים לרכב! הוואקום חזק באופן חריג ובעל אפשרות לסובב את הטלפון. קישור

 

הזמנתי את האוזניה, השפה בסינית, ניסיתי לפי המדריך, להדליק וללחוץ על ווליום אפ עד הביפ, לא מתחלף לאנגלית. איך ניתן לשנות?

פורסם
תודה, ב-ASOS אין כלום ו-ICEBREAKER באמזון אמנם יש אבל אני לא מבין את טבלת המידות.

הוראות הכביסה היו כמו חולצות אחרות. אולי הן לא וצריך לכבס ביד...

הטבלאות מידות באמזון נוראיות וכלליות בד"כ, תבדוק באתר שלהם.

אם יש לך אפשרות לשלוח מארה"ב, מדי פעם בshoebuy.com יש קופון של 30% או 40% שהופך אותם לזולים יחסית.

פורסם
https://onewheel.com/

זה הדבר הכי מגניב\מיוחד שיצא לי לראות, ראיתי בארה"ב, הייתי בטוח שהבנאדם שנסע עליו הכין את זה בבית, שהוא איזה פריק טכנולוגי, לא תארתי לעצמי שזה אשכרה מוצר אמיתי, זה עבד גם כל כך טוב, ממש חיית שטח.

לפני כמה ימים פתאום אני קולט על זה כתבה באחד מאתרי הטכנולוגיה..

מצטער שלא קניתי את זה בארה"ב, יש לכם מושג איך מוצאים את זה בארץ או שולחים את לכאן מבלי לשלם 3821% מכס?

 

היום יצא לי לראות מישהו נוסע על אחד כזה בסבידור מרכז

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

יש מלא סוגים של כאלה יש עם גלגל אחד או שניים.

קוראים לזה גם hoverboard (אין קשר לסקייטבורד המעופף בבחזרה לעתיד).

שלשום ראיתי ילד עף מזה על המדרכה, פתאום המכשיר התחיל לאבד את היציבות בזמן הנסיעה והוא התרסק.

פורסם

ה chromecast של גוגול די שינה לי את הרגלי הצפיה בטלבזיה. פתאום יוטיוב ופוטבול אמריקאי הפכו ללחם חוקי בסלון. זה יופי של דבר

פורסם

חזרה להיסטוריה של השרשור, לאו דווקא מגניב, אבל מחיר מצויין:

מבצע של Aliexpress על מוצרי Aukey, במיוחד מטענים. יש לי בבית איזה חצי תריסר מטענים מתוצרת זו (QC2.0, QC3.0, עם 1, 2 או 3 יציאות) והם מצויינים. יש גם כמה של טרונסמארט (כולל שניים לרכב עם 4 יציאות USB), גם הם מצןיינים אבל נדמה לי שמחירם כעת רגיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה ההבדל בין כרומקאסט לכל קופסת או סטיק אנדרואיד אחר ?

 

הרבה הבדלים.

הכרומכאסט מגיע ללא מערכת הפעלה כפי שאתה מכיר מהאנדרואיד סטיק למיניהם, למעשה הוא נועד לעשות דבר אחד - לאפשר צפייה של תכנים הנמצאים על הטלפון / מחשב / טאבלט שלך על גבי הטלויזיה.

ואת זה הוא עושה נהדר.

אבל אין אפשרויות להתקין עליו אפליקציות כי הוא "עצמאי".

.We apologise for the inconvenience

פורסם
הזמנתי את האוזניה, השפה בסינית, ניסיתי לפי המדריך, להדליק וללחוץ על ווליום אפ עד הביפ, לא מתחלף לאנגלית. איך ניתן לשנות?

 

איזו אוזניה? הfineblue?

השתמשתי בלפחות 10 כאלו ובחיים לא נתקלתי באוזניה שדוברת סינית.. מוזר.. בכל מקרה אין לי איך לסייע לך חוץ מלנסות לחפש פתרון באינטרנט. מעבר, הדברים היחידים שהיא אומרת זה מחובר\כבוי\סוללה חלשה.

פורסם

s-l1600 (1).jpg

מנורת לד סולארית לגינה בעוצמה של 10W וגוון אור בהיר, עם חיישן תנועה וחיישן חושך, ביום נטען מהשמש ע"י הפלטה הסולארית ובערב נדלק לבד במידה ויש תזוזה, נכבה לבד אחרי דקה ללא תזוזה (אפשרות לכוון לפחות מדקה).

יכול לשמש למיליון שימושים, בעיקר לאלו שלא מחפשים להעביר חיווט חשמלי ורק רוצים תאורה קטנה. יש לי כזה ביציאה לגינה רק סגנון קצת שונה ומנורה שבנויה מ56 לדים קטנים, על פניו לפי מה שקראתי המנורה הזאת נותנת יותר אור ממה שיש לי עכשיו. קישור

s-l1600.jpg

פורסם

1482487424517541321.jpg

מטען גיבוי ב66 שקלים. קיבולת סוללה 10,000mah שלי הגיע ועבר טעינה מלאה, אחרי זה עבר פריקה מלאה והוא הטעין לי טאבלט עם סוללה של 8,000mah מ0 עד 100 ואת האייפון 6 שלי מ0 עד 100 ונשאר קצת שאריות.

טוב למי שמרבה בנסיעות. קישור

×
×
  • תוכן חדש...