Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סטפ להזיק אני לא חושב אבל כשתיהיה במצב עמידה הטיפות מצטברות על השמשה יותר מאשר שאין את החומר. לא יודע איך זה יתנהג על משקף שזז כל הזמן.

פורסם

מעניין ן, כשאני משתמש "בווקס בין רגע" של סונקס לרכב אני מעביר גם על החלונות.

עכשיו לפני הסירטון, אני רואה שזה נותן לי את אותה תוצאה...

 

גם אני מחכה לשלי.

9082c88b8f24b76beeed93f64ed83d4a.jpg

_________________________________

פורסם
החומר מכיל משהו שיכול להזיק למשקף פלסטיק של אופנוע?

 

Sent from my M3s using Tapatalk

יש חומר ייעודילמשקפי פלסטיק, הזמנתי מאמזון, ועד כה עושה עבודה מעולה גם בקסדה וגם במגן הרוח.

http://Rain-X 620036 Plastic Treatment - 12 fl. oz. https://www.amazon.com/dp/B00T9LR2BQ/ref=cm_sw_r_cp_apa_GR1KybFF3NGJ2

 

Send from my OnePlus 3T

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
לירוי 1 לכל שמשה. אין טעם לשים על השמשה האחורים כי זה לא יעזור

למה לא יעזור על שמשה אחורית?

אין לי שם מגב אבל יש לי מצלמה אחורית שזה יעזור ויוכלו לראות משהו גם בגשם.

פורסם

1451946690508677571.jpg

 

מקלדת לכל דבר, אנדרואיד, מחשב, מדיה סנטר פשוט הכל.

הוזמן ב16.1 הגיע ב2.2

משתמש אותי בMINIX X8 H PLUS והחליף את הAIR MOUSE A2 של מיניקס.

מעבר פשוט מושלם, פחדתי שזה יהיה סתם חרטא ולא יהיה נח לשימוש ושיהיו זיופים, הדיוק מושלם, הנוחות אין דברים כאלה, דאגו לשים את כל סוגי הכפתורים בכל המקומות האפשריים על מנת ליצור נוחות מקסימלית, יש תאורת לילה, הפד מתוכנן לעבור כעכבר לכל דבר, אצבע אחת מזיזה את העכבר, נקישה אחת נותנת לחיצה, נקישה עם 2 אצבעות זה עכבר ימני וגלילה עם 2 אצבעות זה להזיז את המסך. למי שלא נח אפשר לעשות את כל זה בכפתורים שנמצאים ליד. בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ! שולט באנדרואיד ובווינדוס באופן מדהים, כולל מקשים בעברית. קישור

×
×
  • תוכן חדש...