Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כחודש התחלתי בפרוייקט "הקטנת ציוד השטח באוטו", אחרי שאבי העיר לי שהוא נראה כמו מחסן, והציוד תופס יותר מידי מקום.

שלושה פריטים דיי מגניבים שזה הניב, בין היתר, לאלה מכם שאוהבים קמפינג.

 

שני כיסאות מתקפלים, אחד עם משענת גבוהה יותר, ושולחן. כל הסט הזה תופס בתא המטען בערך מקום של כיסא מתקפל סטנדרטי שניתן לרכוש פה בארץ. הכיסאות נוחים מאוד, ועושה רושם שהם גם עמידים מאוד. הפלטה של השולחן נמתחת ונהיית קשיחה לחלוטין, אין בעיה להניח כוסות או בקבוקים מבלי שיפלו. השולחן צנוע במידותיו, מספיק בכיף לארוחה של שני אנשים.

 

החיסרון היחיד לדעתי הוא שלוקח עוד כמה שניות להקים הכל, מול הכיסאות הנפוצים שלוקחים בדיוק שניה להקמה. עבורי זה ממש לא קריטי.

 

[ATTACH=CONFIG]484513[/ATTACH]

השולחן כבר ראה שימוש, לכן הוא קצת מלוכלך.

 

כיסא עם משענת גבוהה

http://www.ebay.com/itm/131854768177

 

כיסא עם משענת נמוכה

http://www.ebay.com/itm/131960580890

 

שולחן

http://www.ebay.com/itm/112118507447

 

תהנו :)

אתה עשית השוואת מחירים?

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

למישהו יש המלצה לנגן MP3 עמיד במים לשחייה בבריכה?

פרמטרים חשובים: 4GB זכרון, ניגון Shuffle, רדיו FM (לא חובה).

 

תודה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
למישהו יש המלצה לנגן MP3 עמיד במים לשחייה בבריכה?

פרמטרים חשובים: 4GB זכרון, ניגון Shuffle, רדיו FM (לא חובה).

 

תודה.

 

שחיתי כמה שנים עם MP3 של פיניס

זה דגם משודרג של מה שהיה לי

http://www.finisinc.com/duo

 

מדובר בצעצוע לא זול אבל עובד נהדר.

שום דבר לא תקוע באזניים והנגן נח בין האוזן לעין. הצליל "משודר" דרך העצם באיכות מפתיעה.

החיסרון היחיד הוא שכאשר הראש מחוץ למים, לא שומעים כמעט כלום.

המוצר איכותי ואמין. השקעה לשנים.

 

חבר שלי שוחה עם נגן של סוני,

https://www.sony.co.uk/electronics/walkman/nwz-ws610-series

גם הוא מרוצה בסך הכל..

יום טוב גם לך

פורסם

יתכן ואתה צודק אבל לא צריך להיות גאון באלקטרוניקה כדי להבין שהמקרן שמולך שווה את השקלים שלו לעומת מקרנים אחרים שכביכול עולים פחות ושוב כביכול אמורים לספק את הסחורה.. וכנ"ל בנוגע למוצרים אחרים שהוא נותן עליהם ביקורות שבוצעה עליהם סקירה פיזית

פורסם

אחלה מטען של חברת Blitzwolf מגיע עם 4 יציאות USB שאחת מהם היא QC3.0

אני עם הדגם הקודם (QC2.0ׁׁׂׂׂׂׂׂׂׂׂ) וממש מרוצה ממנו

לינק

https://www.banggood.com/Qualcomm-Certified-BlitzWolf-BW-C10-QC3_0-54W-USB-Car-Charger-with-Power3S-and-Quick-Charge-3_0-p-1041807.html?rmmds=searchC81111624873201406ZA

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...