Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תודה לכם, מחיר באמת פגז, יותר טוב מאיביי.

חשבתי בכלל להזמין בקרוב לגבי החורף הבא (עד שהמוצר יגיע אליי), אבל עכשיו יהיה לי גם לחורף הזה בגלל שזה כבר פה..

מעולה.

 

אני לא מהמרכז ומסתבר שהמשלוח שלהם עולה 35 שקלים עם שליח עד הבית, אין להם משלוח רגיל ולאסוף מסניף הדואר או משהו בסגנון, כבר לא משתלם לי.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

אם אני לא טועה יש להם משלוח חינם מעל 200₪, שווה להתקשר ולברר.

אם כן, פשוט תוסיף לסל עוד דברים שאתה צריך / תצטרך בעתיד (נוזל ניקוי שמשות, סבונים, מגבות, שמנים וכו')

פורסם

חנות מומלצת. אני לפחות פעם בשנה קונה מהם מלאי של שמפו לרכב, מטליות (כותנה לפי מטר), ניקוי למגנזיום ועוד...

בגלל עניין עלות השילוח (שליח עד הבית) אני קונה מלאי שיספיק לשנה ולא מוצר אחד כל פעם.

פורסם
הזמנתי את האוזניה, השפה בסינית, ניסיתי לפי המדריך, להדליק וללחוץ על ווליום אפ עד הביפ, לא מתחלף לאנגלית. איך ניתן לשנות?

כאשר האוזניה דלוקה, תלחץ בו זמנית על כפתורי הווליום + וה- עד שתשמע צליל וזהו :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
האמת, כשחיפשתי את המוצר או דברים דומים מצאתי יותר שירטוטים לתלת-מימד וכאלו שהכינו בעצמם מאשר מה שניתן להזמין מחנויות.

 

זה יהיה אדיר (אשלם על כך) אם תכניס כזו הדפסה להרצה במדפסת

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

הדפסתי לי אחד אתמול לצורך הניסיון (רזולוציה לא גבוהה כ"כ, אבל יותר ממספיקה למודל כזה), רק רציתי לעדכן שהאם הייתי מעצב את זה בעצמי, יש כמה דברים שייתי עושה קצת אחרת, אבל זה ללא ספק יצא מעולה לדעתי ויכל לעשות לי הרבה סדר בעבודות אם זה היה לי בארגז הכלים קודם. צרפתי כמה תמונות להמחשה.

20170315_172207.jpg

20170315_172258.jpg

20170315_172357.jpg

פורסם

אדיר, שלחתי לך שמר (הודעה פרטית)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למי שיש ילדים קטנים

א.

מנורת כוכבים, הייתי סקפטי לגמרי, בהתחלה היה נראה לי כמו צעצוע אבל פתאום קלטתי שיש כיסוי מגן, כשמורידים אותו פתאום מקבלים תמונה חדה על הקירות הקרובים, מגניב !

הילדים לא הפסיקו להתלהב.

 

ב.

אוהל לילדים

היות וכל ילד תפס לו את הפינה "שלו", חשבתי שיהיה מגניב אם יהיה להם מקום "מסתור" שיוכלו לשחק בו,

הביצוע בפועל פחות טוב, האוהל עומד עם 4 מוטות שיושבים מבפנים במגרעת קטנה, לא הכי בטיחותי, הם לרוב יוצאים מהמגרעת והאוהל מתעוות

בנוסף, הילדים התלהבו בהתחלה אבל זה לא החזיק, למרות הכל אני לא מתחרט וחושב שעוד יהיה לזה שימוש, מדי פעם הם נכנסים לשם.

בכל מקרה כי אני חושב שלעשות עם זה קמפינג ושיהיה לילדים אוהל למשחקים זה רעיון לא רע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

לפני כחודש התחלתי בפרוייקט "הקטנת ציוד השטח באוטו", אחרי שאבי העיר לי שהוא נראה כמו מחסן, והציוד תופס יותר מידי מקום.

שלושה פריטים דיי מגניבים שזה הניב, בין היתר, לאלה מכם שאוהבים קמפינג.

 

שני כיסאות מתקפלים, אחד עם משענת גבוהה יותר, ושולחן. כל הסט הזה תופס בתא המטען בערך מקום של כיסא מתקפל סטנדרטי שניתן לרכוש פה בארץ. הכיסאות נוחים מאוד, ועושה רושם שהם גם עמידים מאוד. הפלטה של השולחן נמתחת ונהיית קשיחה לחלוטין, אין בעיה להניח כוסות או בקבוקים מבלי שיפלו. השולחן צנוע במידותיו, מספיק בכיף לארוחה של שני אנשים.

 

החיסרון היחיד לדעתי הוא שלוקח עוד כמה שניות להקים הכל, מול הכיסאות הנפוצים שלוקחים בדיוק שניה להקמה. עבורי זה ממש לא קריטי.

 

A0CCE155-CC1F-46A8-B669-BFBDE05E1A29 (Medium).jpg

השולחן כבר ראה שימוש, לכן הוא קצת מלוכלך.

 

כיסא עם משענת גבוהה

http://www.ebay.com/itm/131854768177

 

כיסא עם משענת נמוכה

http://www.ebay.com/itm/131960580890

 

שולחן

http://www.ebay.com/itm/112118507447

 

תהנו :)

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם

עפי התמונות הכסאות כשהם מקופלים נראים כמו כל כסא שנמכר ב40 שקל.

הם באמת קטנים משמעותית?

×
×
  • תוכן חדש...