Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקיטים האלה דורשים המון שעות כיולים והתעסקויות עד לקבלת הדפסה סבירה, ולא מציגים אמינות גבוהה לאורך זמן.

 

בכל אופן, כרגע לא ניתן לייבא מדפסות תלת מימד עקב תקנה חדשה שדורשת אישור מהמשרד לביטחון פנים, והם כמובן לא ממש יודעים על זה. חכה שתהיה הסדרה של הנושא אם אתה רוצה להזמין מדפסת מחו"ל.

פורסם

 

https://www.amazon.com/iOttie-Universal-Holder-Samsung-Packaging/dp/B01BZC262Q

- ממליץ מאוד!

 

 

http://www.thingiverse.com/thing:282474

 

http://www.thingiverse.com/thing:949560

 

אפשר להדפיס כאלה בתלת מימד. נראה שיצא לא רע בכלל. כשתעבור תקופת המבחנים אנסה להדפיס את ההוא שבקישור הראשון ששמתי לך פה, אם לא יצא מספיק מסיבי, אמדל אחד רציני יותר. יש זמן עד לסיום המבחנים אבל אשתדל לעדכן כאן איך יצא.

האמת, כשחיפשתי את המוצר או דברים דומים מצאתי יותר שירטוטים לתלת-מימד וכאלו שהכינו בעצמם מאשר מה שניתן להזמין מחנויות.

 

זה יהיה אדיר (אשלם על כך) אם תכניס כזו הדפסה להרצה במדפסת

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הקיטים האלה דורשים המון שעות כיולים והתעסקויות עד לקבלת הדפסה סבירה, ולא מציגים אמינות גבוהה לאורך זמן.

 

בכל אופן, כרגע לא ניתן לייבא מדפסות תלת מימד עקב תקנה חדשה שדורשת אישור מהמשרד לביטחון פנים, והם כמובן לא ממש יודעים על זה. חכה שתהיה הסדרה של הנושא אם אתה רוצה להזמין מדפסת מחו"ל.

 

אתה חושב שזה להילחם בטחנות רוח או שיש אפשרות לפנות אליהם בבקשה לאישור לפני ההזמנה?

פורסם

למה שפשוט לא תזמין ותראה אם זה יעבור במכס.

אם זה כמו בטלפונים סלולארים שמתוך 6 מכשירים שצריך לשלם עליהם, תפסו לי רק אחד ודרשו עליו תשלום של מיסים, אז יש יותר סיכוי שזה יעבור בלי שישימו לב, מאשר שיתפסו את זה.

 

אלא אם מדובר בקופסא ענקית עם כיתוב בענק שמדובר במדפסת תלת מימד, מה שמעלה את הסיכוי שמישהו במכס ישים לב לזה.

פורסם (נערך)

כרגע מדובר בתקנה חדשה שדורשת אישור מהמשרד לביטחון פנים, והם לא מכירים את התקנה ולא נותנים מענה לנושא. יש דיבור גדול בנושא בקבוצות פייסבוק העוסקות בתחום. יש שם אנשים שלא מצליחים לשחרר את המדפסות שלהם ויש אפילו יבואן שסובבו לו חזרה לחול משלוח של 10 מדפסות בלי לדרוש אישורים בכלל. אני לא הייתי מנסה להזמין עד שזה יוסדר, הסיכויים נראים לא גבוהים בכלל.

 

האמת, כשחיפשתי את המוצר או דברים דומים מצאתי יותר שירטוטים לתלת-מימד וכאלו שהכינו בעצמם מאשר מה שניתן להזמין מחנויות.

 

זה יהיה אדיר (אשלם על כך) אם תכניס כזו הדפסה להרצה במדפסת

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

אדפיס בשמחה, רק שזה יקח קצת זמן בגלל תקופת המבחנים שבפתח. מדוד בינתיים את קוטר הכבלים שאתה משתמש בהם. שאם צריך להתאים את המודל, אעשה זאת לפני ההדפסה.

עריכה אחרונה על ידי Aviran_n
פורסם

אשמח אם תוכל לכתוב אילו קבוצות פייסבוק עוסקות בכך, ועוד יותר אשמח אם תוכל איכשהו לתת לי מספר טלפון או מייל שדרכם תקשרת איתם.

נכנסתי לאתר שלהם וב"צור קשר" מופיעים דברים לא רלוונטים כמו נציב קבילות, משרד השר וכו'.

יש משרד ספציפי בתוך המשרד לבטחון פנים שעוסק בזה?

פורסם

ממני ביקשו ממני אישור ממשרד הכלכלה על ייבוא מתפסים לנשק. מעשית מדובר בשתי חתיכות פלסטיק.

כמובן שבמשרד הכלכלה צחקו לי בפנים.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

צילמתי לכם סרטון של החומר שדוחה מים לשמשה

http://sendvid.com/6qnpl2lm

 

אולי לא נראה ככה אבל בחוץ יש מבול, השילוב של הרוח ממול והדחייה של המים מהשמשה גורמים להם פשוט להתעופף למעלה. כל עוד הייתי במהירות של מעל 70 קמ"ש לא השתמשתי במגבים בכלל.

פורסם

CartMan2oo5, נראה טוב! ולא שמתי לב שלא השתמשתי במגבים עד שלא כתבת :lol:

בדיוק קיבלתי את זה היום בדואר רשום.

מקווה שיהיה לי זמן השבוע לשים את זה, מקסימום בשישי.

 

אגב, יש לי מצלמת אבטחה כיפה כזו שיכולה להסתובב ולעשות זום וטיפות של גשם נדבקות על זה ואז לא רואים יותר מדי במצלמה..

החומר הזה לדעתי יעזור ממש וטיפות פשוט יפלו ולא ישארו על המצלמה. זה גאוני.

×
×
  • תוכן חדש...