Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה דפוק כי זה עולה בערך כמו המצלמה...

גם צריך אפליקצייה שיודעת לייצב תמונה. יש כזה דבר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מישהו מכיר איזהו שלט שמתחבר בBT לסמארטפון (NEXUS 5) ויאפשר לי לשלוט במצלמה?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

חיפוש של BT Shutter באיביי נותן כמה תוצאות שנראות כמו אותו מוצר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מיוחד בגו פו שהיא מצלמה טובה,קטנה,עמידה וורסטילית. יש לה הרבה תושבות להתקנה על כל מיני עצמים. כנראה שאם יש לך סמארטפון עם 8 מגה פיקסל ומעלה זה יהיה באותה איכות כמו הגו פרו רק שעם הפלאפון אי אפשר להתקין אותו על כל מיני עצמים בעייתיים כמו קסדת אופניים נניח. וגם בגו פרו יש מייצבי תמונה שמרככים ויברציות לא כמו בפלאפון.

אני לא מעוניין להשקיע את ה1,600 ש"ח למצלמה,וחושב שיש חלופות סיניות. נאלץ להמתין לגיק לתשובה מורחבת.

 

לא כל סמארטפון מצלם 1080P על 60 FPS.

 

ואני חושב שלקבע את הפלאפון לקסדה שלך בזמן שאתה רוכב על אופנוע בשטח למשל זה ממש לא אידיאלי.

חלילה אתה נופל או סתם נתקע בענף ואתה תקוע בלי פלאפון.

They are trying to ban me...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל במצלמה עצמה יש משהו מיוחד חוץ מהאופציה להתקין אותה על דברים? התמונה רועדת פחות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טוב, אחרי שקיבלתי את הSJ אני מרוצה עד הגג.

שאלה- עוד חודשיים אני טס לדרום אמריקה, למישהו יש רעיון מה הדרך הכי מהירה לגבות/להעביר לאייפון סרטונים ותמונות מהמצלמה?

מנסה לחשוב על רעיון שלא מסתמך על מחשב כי לא תמיד אני אמצא שם בטח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא כל סמארטפון מצלם 1080P על 60 FPS.

 

ואני חושב שלקבע את הפלאפון לקסדה שלך בזמן שאתה רוכב על אופנוע בשטח למשל זה ממש לא אידיאלי.

חלילה אתה נופל או סתם נתקע בענף ואתה תקוע בלי פלאפון.

 

וגם אם כן כל מצלמת פלאפון מצלמת ב1080 וכ"ו, זה המדד היחידי לאיכות התמונה?

מהדיון הנ"ל אני מסיק שאף אחד מעליי לא ראה צילומים של גו פרו מקורית (ולא מיו טיוב?)

פורסם
וגם אם כן כל מצלמת פלאפון מצלמת ב1080 וכ"ו, זה המדד היחידי לאיכות התמונה?

מהדיון הנ"ל אני מסיק שאף אחד מעליי לא ראה צילומים של גו פרו מקורית (ולא מיו טיוב?)

 

לא, אבל יש אנשים שחושבים שכן וזה מה שאני מנסה להסביר.

They are trying to ban me...

פורסם

אחד ההבדלים הקריטיים זה זוית הצילום, מאד צרה בסמרטפון, מאד רחבה במצלמה ייעודית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
טוב, אחרי שקיבלתי את הSJ אני מרוצה עד הגג.

שאלה- עוד חודשיים אני טס לדרום אמריקה, למישהו יש רעיון מה הדרך הכי מהירה לגבות/להעביר לאייפון סרטונים ותמונות מהמצלמה?

מנסה לחשוב על רעיון שלא מסתמך על מחשב כי לא תמיד אני אמצא שם בטח.

 

מהיכן קנית ואיך ווידאת שזה מקורי ?

פורסם

גירסת הWIFI המקורית של SJ4000 הינה ניקראת "SJcam SJ4000 WiFi "

כעת הSJ הפך למותג בפני עצמו-SJcam .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...