Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צעצוע חמוד שאני ממליץ שיהיה בכל בית- CHARGE DOCTORE

 

בהחלט. יש לי והוא מגלה כל מיני דברים מעניינים - איזה מטען מייצב מתח ברמה טובה ואיזה לא, הבדלים גדולים בין חוטים שונים, וגם הראה לי מכשיר USB מקולקל (צריכת זרם מופרזת).

 

דני

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
יש בפורום של MIUI.

http://xiaomi.eu/community/threads/mikey-app-1-7-1.24220/

 

צעצוע חמוד שאני ממליץ שיהיה בכל בית- CHARGE DOCTORE:

תופתעו לגלות עד כמה כבל הטעינה של המכשיר משפיע על זמן הטעינה- בדקתי כמה כבלים מיקרוUSB וההבדלים באמפר היו עד 100%!.

ניסיתי להטעין את הסוללה של שיומי שיכולה להיטען ב2A בעזרת מטען איכותי תוך שימוש בכל מיני כבלים שיש בבית מכל מיני מכשירים, החל מכבל קטן וזול שמגיע עם צעצועים בשתי דולר שהעביר רק 0.9A , כבל של טאבלט שניראה עבה והעביר 1.6A ועד לכבל הקצר של הסוללה עצמה שהעבירה 2A בלי בעיה.

 

usbvoltagetester2-1.jpg

 

סליחה על הבורות, אבל איך מתקינים באנגלית?

פורסם

אתה נימצא בשפת ממשק בעברית? אם כן אז תעבור לאנגלית ואז שתיכנס לאפליקציה הוא יוצג באנגלית.

יש גם תירגום שלו בHEBMIUI.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אתה נימצא בשפת ממשק בעברית? אם כן אז תעבור לאנגלית ואז שתיכנס לאפליקציה הוא יוצג באנגלית.

יש גם תירגום שלו בHEBMIUI.

 

לא אכפת לי עברית, אנגלית, אבל סינית אני לא מבין :?:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
הצלחת?

עריכה: גירסה בעברית:

http://hebmiui.com/files/download.php?file=MiKey-Hebrew.apk

 

בסוף הסתדרתי, צריך להוריד מהלינק של הDOWNLOAD ואז לשנות את הסיומת לAPK

(משום מה בטלפון זה הופיע עם סיומת MAN...)

 

ועדיין באותו נושא- מישהו יודע למה אפשר לחבר את השטות שאמורה לשמור על המייקי הזה כשלא משתמשים בו?

חשבתי שזה אמור להתחבר למחזיק מפתחות אבל הגומי חתוך בקצה שלו כך שכל דבר שאשחיל עליו ישתחרר מיד...

כמוכן המנאיקים הביאו לי בצבע וורוד :sissies:

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם

לא לגמרי קשור לפה, אבל נראה לי חבל לפתוח נושא חדש.

 

אבא שלי מחפש מצלמת כיס קטנה PS בעלות של כ-400 שקלים.

היא אינה מצלמה לטיולים וכו׳ אלא סתם מצלמה קטנה שהוא רוצה שתהיה לו באוטו/בתיק.

 

תודה

פורסם
יש בפורום של MIUI.

http://xiaomi.eu/community/threads/mikey-app-1-7-1.24220/

 

צעצוע חמוד שאני ממליץ שיהיה בכל בית- CHARGE DOCTORE:

תופתעו לגלות עד כמה כבל הטעינה של המכשיר משפיע על זמן הטעינה- בדקתי כמה כבלים מיקרוUSB וההבדלים באמפר היו עד 100%!.

ניסיתי להטעין את הסוללה של שיומי שיכולה להיטען ב2A בעזרת מטען איכותי תוך שימוש בכל מיני כבלים שיש בבית מכל מיני מכשירים, החל מכבל קטן וזול שמגיע עם צעצועים בשתי דולר שהעביר רק 0.9A , כבל של טאבלט שניראה עבה והעביר 1.6A ועד לכבל הקצר של הסוללה עצמה שהעבירה 2A בלי בעיה.

 

 

הוספתי ל-Watch list באיביי, אני אזמין מתישהו

 

 

כן שמתי עין גם על הדגם הקצת יותר מתקדם שמודד גם מתח, המחיר סביבות 20 שקלים

 

 

 

 

יש אפליקציה בשביל זה.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.abmantis.galaxychargingcurrent.free

 

בחינם...

They are trying to ban me...

פורסם

וכל היופי באפליקציה הזו שזה רק למכשירים תומכים :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חוזר לעדכן:

היום קיבלתי את ה WANDTV וההתקנה פשוטה ממה שציפיתי , מכניסים דיסק ומתקינים דרייבר ותוכנה , נכנסים לתוכנה , קופץ חלון , בוחרים ב SCAN , נותנים לתוכנה לסרוק כמה דקות ומתחילים לצפות , שמתי את האנטנה מחוץ לחלון , ללא הפרעות , ללא בעיות , ערוץ 1 , 10 , 22 , 99 , 23 , 23 ילדים , רשת א' ב' ג' ד' 88FM , REKA , בקיצור אחלה של דבר.

מומלץ.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

$%#^%#!

 

הפעלתי את ה Colorfly E708 בפעם השנייה מאז שקניתי אותו. אחרי BOOT עולה הודעה "לצערנו התהליך com.android.systemui הופסק". לחיצה על אישור מקפיצה שוב את ההודעה אחרי רבע שנייה.

 

בזריזות ידיים הצלחתי לפתוח תפריט הגדרות אבל factory reset לא מתבצע למרות לחיצה על אישור.

הצלחתי להפעיל recovery mode ולבצע wipe (סליחה אם אני לא מדייק - מהזכרון), ואז הטאבלט עלה בסינית!

במפתיע הצלחתי לנווט בתפריטים ולהחליף שוב לעברית.

 

הלך חצי ערב.

 

尤瓦

:turn-l:
פורסם

אם אתה על אנדרואיד קיטקט אז אל תישתמש בעברית כי זה מה שגורם בהרבה מכשירים סינים לקריסת המימשק לאחר הדלקה, היה פה עוד חבר עם אותה הבעיה שפשוט שינמך לJB 4.2.2 ואז אין בעיות עם עברית.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תיבדוק טוב באודות המכשיר כי לפי תיאור הבאג אתה עם קיטקט.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...