Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תגידו השעונים האלו יכולים להציג תמונות? ז"א אני יכול לזרוק לשם תמונות ולראות?

מחפש גם המלצה לשעון כזה דיי זול משהו הכי בסיסי לשימושים מעטים , עדיף משהו מעוגל שיראאה כמו שעון

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הגלקסי גיר הראשון יודע להציג תמונות, מניח שגם החדשים, למיטב ידיעתי רק בגירסת ה אנדרואיד לייב החדשה הם יתמכו בשעונים עם מסכי מגע עגולים.

 

אני לא מתמצא במיטב התוצרת הסינית, אבל סדרת הגלקסי גיר נמכרת באיזור 1000 שקל ומעלה.

 

ועד עכשיו גם עבדה רק עם מכשירי סמסונג (יש שעונים מקבילים של LG ומוטורולה) וגם לא עם כולם, באנדרואיד לייב זה אמור להשתנות והשעונים יעבדו עם כל טלפון סלולרי עם בלוטות' 4.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש פה מישהו עם SJ4000 שיכול להביא את דעתו על המצלמה?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גיק, לפני כמה זמן ביררת לגבי שואב אבק לרכב,

יש איזה מסקנות בנושא?

פורסם

למי שאין כניסת USB ברכב או בכלל שצריך מתאם bluetooth הנה החפיץ הבא שיהפוך כל מכשיר עם כניסת 3.5 מ"מ ל אל חוטי.

אצלי באוטו הוא משמש גם כדיבורית עובד ממש בסדר אני משמיע שירים מהטלפון.

http://www.ebay.com/itm/Wireless-Car-Bluetooth-3-5mm-Stereo-Audio-Music-Receiver-A2DP-iPhone-iPod-V3-0-/350902181098?pt=UK_Computing_USB_Bluetooth_Adapters_Dongles&hash=item51b3665cea

פורסם
למי שאין כניסת USB ברכב או בכלל שצריך מתאם bluetooth הנה החפיץ הבא שיהפוך כל מכשיר עם כניסת 3.5 מ"מ ל אל חוטי.

אצלי באוטו הוא משמש גם כדיבורית עובד ממש בסדר אני משמיע שירים מהטלפון.

http://www.ebay.com/itm/Wireless-Car-Bluetooth-3-5mm-Stereo-Audio-Music-Receiver-A2DP-iPhone-iPod-V3-0-/350902181098?pt=UK_Computing_USB_Bluetooth_Adapters_Dongles&hash=item51b3665cea

בקיצור צריך פה טעינה מ 12V

המחיר לא קצת יקר למוצר כזה? נראה כמו סיני שימות תוך חודש ומשדר באיכות לא טובה?

Miata ND2

 

פורסם

אני ניסיתי אבל הקליטה היתה חלשה מדי (לא בהכרח בגלל המכשיר).

 

חפש מתאם עם צ'יפסט של ITE - אבל גם רילטק צ"ל בסדר.

:turn-l:
פורסם
בקיצור צריך פה טעינה מ 12V

המחיר לא קצת יקר למוצר כזה? נראה כמו סיני שימות תוך חודש ומשדר באיכות לא טובה?

הוא נטען יש לו סוללה פנימית שמחזיקה די יפה ,אני מטעין אותו במשרד דרך המחשב פעם בכמה ימים,אתה יכול לחלופין לעבוד איתו כשהוא מחובר לשקע המצת ברכב.

האיכות ממש טובה הוא משתמש בטכנולוגיה\קודאק שנקרא A2DP שתומכת בקצב סיביות של עד 328BIT .

מספיק טוב בשבילי .

פורסם
חברים , יש כאן מישהו שיש לו איזהו ניסיון עם מקלט DVB-T למחשב? משהו כזה

 

http://www.banggood.com/E4000-USB-DVB-T-RTL-SDR-Realtek-RTL2832U-R820T-DVB-T-Tuner-Receiver-p-935440.html

אשמח לקבל קישור לאחד מומלץ

קנה את הדגם הזה הוא משתמש בצ'יפ של realtek שנחשב לטוב.

אם תקנה אותו אפשר להפוך אותו למקלט שיוכל לקלוט אותות ADS-B (לא לצחוק) של מטוסים תוכל להפוך לתחנה שמנתרת אותות ממטוסים.

אם תרצה מידע נוסף תשאל אני ישמח לענות.

פורסם

אני כנראה אקנה אייל תודה.

 

שאלה לגבי חיבור טלוויזיה למחשב.

http://www.ebay.com/itm/New-HDMI-CABLE-10FT-3M-For-BLURAY-3D-DVD-PS3-HDTV-XBOX-LCD-HD-TV-1080P-/281271478415?pt=US_Video_Cables_Adapters&hash=item417d16288f

http://www.ebay.com/itm/DVI-Male-to-HDMI-Female-M-F-Adapter-Gold-Plated-Converter-For-HDTV-/160842546200?pt=US_Video_Cables_Adapters&hash=item2572f67c18

 

החומרים: כבל סיני זול 3 מטר,ממיר HDMI ל DVI.

האם חיבור מהכרטיס לטלוויזיה יעבוד? האם צריך סיכוך וכבל מיוחד באורך הזה?

תודה.

Miata ND2

 

פורסם

חברים אני מעוניין לקנות את המטען הנייד הזה

Anker Astro E5 15000mAh External Battery Charger for iPhones, iPads

לי יש טלפון lg g2, אבל אין את המכשיר שלי ברשימה של המכשירים שזה כן תומך, וגם שמתי לב שכל מטעניי anker אין ברשימה את המכשיר שלי, האם עדיין המטען יטעין לי כי החיבור הוא כמו לgalaxy או htc שהוא כן תומך

×
×
  • תוכן חדש...