Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שחיפש אנדרואיד טי.וי

בדפוקטוב יצא ב 10 אחוז הנחה למוצר הנ"ל ככה שזה יהיה מתחת לרף המס.

קופון: E2E

מחיר סופי: 74.69 דולר

http://www.banggood.com/X5II-RK3188-Quad-Core-1_6Ghz-Android-4_2-WiFi-PC-TV-Box-p-908969.html

מבחינת מפרט זה ל MINIX NEO X7 המעולה.

אני לעצמי הזמנתי.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה דעתכם על מיקלדת כזו?

מישהו כבר ניסה?

SKU15272817.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שלום חברים :)

ה- Mx2 שלי הגיע,

בינתיים זה עושה לי קצת בעיות ואני לא מצליח לראות ערוצים ישראליים.

האם יש firmware/rom חדש יותר שכדאי להתקין ?

אם כן איך עושים את זה ? אני יודע מהפלאפון שהייתי מחשב אותו ב- usb למחשב, אבל פה אין את האפשרות הזו.

אשמח למדריכים + כל מיני דברים קטנים שיכולים לשפר את חוויית השימוש.

תודה :)

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
הזמנתי מדפוקטוב וקיבלתי היום.

שטות חמודה שנוחה לי להדלקת הפנס בעיקר...:-D

 

הזמנתי גם אבל איזה אפליקציה מפעילה את זה?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

טוב בינתיים הצלחתי לראות ערוצים, אך בינתיים עובד לי רק ערוץ 1, וערוץ 10(גיבוי) שהוא באיכות ממש מסריחה.

האם מישהו מצליח לראות ערוצים רבים יותר ?

הייתה לי תקווה שאצליח לראות דרך זה ערוצים 1,2,10 באיכות טובה ואז אבטל את הוט(ולא ממש לא בא לי להוסיף גם עידן פלוס לחגיגה שהולכת לי בסלון :) חוצמזה שדרך ה- tvbox אפשר לראות גם סרטים וסדרות).

 

אשמח לעזרתכם.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

גם אני הזמנתי כמה כאלה לכל המשפחה, מעניין כיצד זה ישנה את צורת השימוש :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
למי שחיפש אנדרואיד טי.וי

בדפוקטוב יצא ב 10 אחוז הנחה למוצר הנ"ל ככה שזה יהיה מתחת לרף המס.

קופון: E2E

מחיר סופי: 74.69 דולר

http://www.banggood.com/X5II-RK3188-Quad-Core-1_6Ghz-Android-4_2-WiFi-PC-TV-Box-p-908969.html

מבחינת מפרט זה ל MINIX NEO X7 המעולה.

אני לעצמי הזמנתי.

 

עכשיו בלבלתם אותי.

מה עדיף? את מה שמעליי או את זה:

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-MK908II-RK3188-Cortex-A9-Quad-Core-1-6GHz-Google-Android-4-2-Mini-TV-BOX-2G-8G-BT-External-Wifi-Antenna-Black-318432.html

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אם זה לצפייה בטלויזיה / אינטרנט / משחקים למה צריך יותר מדונגל? ההבדל הוא עוד חיבורים, לא?

 

אכלתי לוקשים מהדונגלים האלו עדיף קופסה מייקר רק במעט ,מה גם מקבלים יותר חיבורים פיזור חום .

פורסם

יש לי דונגל והוא סבבה. עובד שעות (מופעל מה- USB של הטלויזיה) בלי התחממות. מתחבא מאחורי הטלויזיה והבנים שלי בכלל חושבים שזו הטלויזיה שאיתה הם משחקים.

:turn-l:
פורסם
חשבתי לקנות Pebble אך העדפתי קודם לבדוק עם עצמי בכלל את הקונספט של ה Smart watches

אז הזמנתי לי U8 U Watch 1.48 Inch Bluetooth Smart Wrist Band Bracelet.

 

נראה אם זה שווה את המאה ומשהו שקל.

 

נראה לי שלפני הפבל שווה לראות מה עם Galaxy Gear Live, עדיין לא בדקתי לעומק רק היום גיליתי שהוא יצא, שווה לראות איזה סיקור או שניים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...