Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן יעבוד זה חיבור מיני USB אין סיבה של יעבוד.

יש לי מטען שלהם ממולץ ביותר. לי יש את ה-astro 2 מספיק ל-2 טעינות מלאות של ה S4 שלי הוא קטן ונייד.

בכל מקרה אם אתה רוכש תקנה רק מהחנות הרשמית שלהם באייבי מצרף לך לינק.

http://stores.ebay.com/AnkerDirect?_trksid=p2047675.l2563

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין סיבה שהוא לא יתאים למכשיר שלך. בשירותי הצבאי הטענתי עם E4 את כלל המכשירים של כל הפלוגה מסוגים שונים. אף מכשיר לא עשה שום בעיה.

פורסם
חברים אני מעוניין לקנות את המטען הנייד הזה

 

Anker Astro E5 15000mAh External Battery Charger for iPhones, iPads

 

לי יש טלפון lg g2, אבל אין את המכשיר שלי ברשימה של המכשירים שזה כן תומך, וגם שמתי לב שכל מטעניי anker אין ברשימה את המכשיר שלי, האם עדיין המטען יטעין לי כי החיבור הוא כמו לgalaxy או htc שהוא כן תומך

 

 

גם לי יש את המטען הזה. אני יכול להרגיע אותך. עובד עם g2 של אשתי ועם הלומיה 920 שלי.

פורסם (נערך)

חברים זה ההודעה שקיבלתי מהמוכר הרישמי של אנקר

Unfortunately due to the LG G2's unusual charging system it isn't actually compatible with the E5. The LG G2 has problems with many external batteries.

 

Apologies that we can't be of more service on this occasion but if you do have any further questions at all then please don't hesitate to ask.

 

איך זה הגיוני שהמוכר אומר שהסוללה לא מתאימה למרות שחברי הפורום אומרים שהיא כן מתאימה?

האם באיזשהי צורה נפגעת הסוללה של הטלפון מהטעינה...

עריכה אחרונה על ידי chelsky26
פורסם

אשמח לדעת מה המכשיר הזה עושה:

http://www.geekbuying.com/item/CMX-AML8726-MX-Android-4-2-Dual-Core-Mini-TV-Box-HDMI-HDD-Player-1G-8G-Built-in-XBMC-1080P-RJ45-AV-Port-with-IR-Remote-Control---Black-330173.html

ואם הוא מומלץ, ואם יש לו מחליפים במחיר טוב יותר או מחיר דומה.

למשל אפשר דרכו לעשות מירורינג מהאנדרואיד ?

Miata ND2

 

פורסם

האמת עכשיו שאתה אומר את זה אני נזכר שכאשר אני מחבר את ה-g2 של אשתי לסוללה של אנקר המכשיר מטעין אך אומר שהטעינה איטית.

בכל אופן יש טעינה ואני ממש לא שמתי לב שהיא איטית.

פורסם
אשמח לדעת מה המכשיר הזה עושה:

http://www.geekbuying.com/item/CMX-AML8726-MX-Android-4-2-Dual-Core-Mini-TV-Box-HDMI-HDD-Player-1G-8G-Built-in-XBMC-1080P-RJ45-AV-Port-with-IR-Remote-Control---Black-330173.html

ואם הוא מומלץ, ואם יש לו מחליפים במחיר טוב יותר או מחיר דומה.

למשל אפשר דרכו לעשות מירורינג מהאנדרואיד ?

 

אם אתה לא יודע מה הוא עושה אז איך הגעת אליו ?

בעיקרון זה מכשיר אנדרואיד שיודע בין היתר להריץ תוכנה שנקראת XBMC, שמאפשר בערך כל מה שאתה יכול לחשוב עליו בנושא של צפיה בשידורים, סרטים וסדרות, גם מהמחשב שלך, וגם מהרשת.

זה ספציפית לא מומלץ, כנראה מדובר בזיוף, מכשיר כזה עולה כ-65-70$, ההבדל הוא בדגם הלוח הראשי, שצריך להיות תואם לכל הקושחות שמפותחות ברשת ע"י הקהילה.

לי יש כזה, ולעוד כמה חברים בהמלצתי, מרוצה מאד. אפשר לעשות מירורינג מאנדרואיד, וגם AIRPLAY מאייפון (לסרטים ומוזיקה, לא שכפול מסך).

אפשר בעצם להתקין כל אפליקציה של אנדרואיד מגוגל פליי. זה מה שיש לי :

http://www.aliexpress.com/item/Amlogic-8726-MX-Dual-Core-XBMC-Full-Download-Android-4-2-Midnight-MX2-TV-Box-1G/1828524573.html

 

הערה אחת - כרגע מבחינת תוכנה המכשיר מוגבל להוציא בXBMC רזולוציה של 720P בלבד, החומרה מסוגלת ל-1080P, אבל זה לא נתמך עדיין בתוכנה.

אין בעיה לנגן סרטים של 1080P, אם יוצגו ב-720 פשוט.

אתה יכול לראות ביוטיוב סרטונים עם הדגמות וביקורת וכו'. סתם דוגמה אחת :

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יצא לי להכיר אתר שלדעתי יכיר לאנשים פה כמה גאדג'טים חדשים.

 

האתר ברוסית, מצאתי אותו באחד הפורמים ההישראלים.

 

יש המון מוצרים שנסקרו באתר, עם הסבר מפורט, תמונות אותנטיות, חוות דעת על המוצר, היתרונות, חסרונות.

 

אפשר גם לחפש באופציית החיפוש באתר מוצר מסוים, רוב הסיכויים שהוא נסקר.

ככה אפשר לדעת לפני שמזמינים, אם המוצר טוב / לא טוב. אם כדאי / לא כדאי.

 

לא יצא לי להשתמש באתר, הכרתי אותו רק היום.

אני גם לא מבצע קניות באינטרנט, צריך בשביל זה כרטיס אשראי, אבל זה יכול לעזור לחברים שפה.

 

תיהנו - http://mysku.ru/

פורסם

לא מכיר, אבלב הזמנתי כזה השבוע, הסתכתי על המותג. עלה לי 10 ש"ח פחות מההצעה שהעלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם אתה לא יודע מה הוא עושה אז איך הגעת אליו ?

בעיקרון זה מכשיר אנדרואיד שיודע בין היתר להריץ תוכנה שנקראת XBMC, שמאפשר בערך כל מה שאתה יכול לחשוב עליו בנושא של צפיה בשידורים, סרטים וסדרות, גם מהמחשב שלך, וגם מהרשת.

זה ספציפית לא מומלץ, כנראה מדובר בזיוף, מכשיר כזה עולה כ-65-70$, ההבדל הוא בדגם הלוח הראשי, שצריך להיות תואם לכל הקושחות שמפותחות ברשת ע"י הקהילה.

לי יש כזה, ולעוד כמה חברים בהמלצתי, מרוצה מאד. אפשר לעשות מירורינג מאנדרואיד, וגם AIRPLAY מאייפון (לסרטים ומוזיקה, לא שכפול מסך).

אפשר בעצם להתקין כל אפליקציה של אנדרואיד מגוגל פליי. זה מה שיש לי :

http://www.aliexpress.com/item/Amlogic-8726-MX-Dual-Core-XBMC-Full-Download-Android-4-2-Midnight-MX2-TV-Box-1G/1828524573.html

 

הערה אחת - כרגע מבחינת תוכנה המכשיר מוגבל להוציא בXBMC רזולוציה של 720P בלבד, החומרה מסוגלת ל-1080P, אבל זה לא נתמך עדיין בתוכנה.

אין בעיה לנגן סרטים של 1080P, אם יוצגו ב-720 פשוט.

אתה יכול לראות ביוטיוב סרטונים עם הדגמות וביקורת וכו'. סתם דוגמה אחת :

יכול להיות שסתם השגתי מחיר טוב על המכשיר? כי נראה שמדובר ב 2 מכשירים זהים.

ראיתי ב MEMOFISH והיה רשום שזה הופך כל טלוויזיה לחכמה.

בקיצור, לעשות עם זה שיתוף מסך גם במשחקים מהאנדרואיד אני לא יכול?

נראלי יותר זול לקנות כבל מהמחשב לטלוויזיה וככה לצפות בסרטים וסדרות, לא?

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...