Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש אפליקציה לאייפון\אנדרואיד

 

ברוב המצבים שאנשים נמצאים עם המצלמה הזו, הטלפון לא עליהם או לא ניתן להשתמש בו.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
שאלה- עוד חודשיים אני טס לדרום אמריקה, למישהו יש רעיון מה הדרך הכי מהירה לגבות/להעביר לאייפון סרטונים ותמונות מהמצלמה?

מנסה לחשוב על רעיון שלא מסתמך על מחשב כי לא תמיד אני אמצא שם בטח.

 

אולי מתאמי OTG לאפל?

 

אין לי נסיון עם המוצרים הנ"ל לאפל, אבל לאנדרואידים יש כאלה מתאמי OTG שאליהם אפשר לחבר דיסק און קי ואז להעביר מה שאתה רוצה בינם ובין הטלפון.

מן הסתם ניתן גם לחבר מתאם USB לכרטיסי זיכרון או את המצלמה עצמה.

 

כדאי אולי לנסות לברר לפני כן עם מישהו שהתנסה עם כאלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
גירסת הWIFI המקורית של SJ4000 הינה ניקראת "SJcam SJ4000 WiFi "

כעת הSJ הפך למותג בפני עצמו-SJcam .

 

אז כבר יש זיופים לזיוף?

http://www.banggood.com/SJcam-SJ4000-WiFi-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-Waterproof-p-939976.html

http://www.banggood.com/WiFi-SJ4000-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-Waterproof-p-938985.html

פורסם

אהלן,

 

מישהו יכול להמליץ ולתת לינק למוכר באיביי שמוכר מטענים מקוריים של 2AMP?

פחות איכפת לי של איזה חברה,

אבל העדיפות היא למטענים הלבנים של סמסונג (עם השקע USB הבודד כמו שיש במטען המקורי של סמסונג).

 

קניתי ממוכר כלשהו שלפי התמונות והמלל תיאור (והמחיר) נראה אמין,

אבל בסוף יצא עוד זיוף סיני מגעיל.

 

הבעיה המרכזית שלי עם הזיופים - זה הזמזום הנוראי שהמטען מייצר,

הזמזום נע בין תדר נמוך ורועש במיוחד ועד לזמזום בתדר גבוהה מאוד שכמעט לא נשמע אבל גורם לי לכאב ראש אחרי זמן שהייה ממושך ליד המטען.

 

בקיצור:

לינק למטען מקורי של סמסונג גלקסי S4.

SHOOT!

 

תודה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

 

בתיאור של המכירה רשום שזה לא תואם לשקע הישראלי (בטח זה פינים בטטות).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...