Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצטרף להמלצה על השיומי (ספציפית מבנגגוד), אחרי כמה נסיונות נפל עם PB אחרים שקניתי באיביי.

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש נסיון מצוין עם אנקרים, אבל המחיר גבוה ב-50% מהשיומי (37$ + משלוח 9$) לדגם ה-9000mAh, והמחיר של ה-12000mAh הוא 46 דולר + 9 דולר משלוח.

 

היתרון הוא שזה נשלח מארה"ב ובמשלוח מהיר, פחות משבוע זה בד"כ מגיע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האמת היא שבתת מודע אני גם מעדיף את אנקר. למרות שבשנים האחרונות אין ספק ששיומי צוברים פופולאריות. 12000mAh יספיקו לפי חישוב גם לחמש טעינות, השאלה היא אם באמת מקבלים את מלוא הקיבולת או שזה "ברוטו" (או שקר אחר כלשהו). אני זוכר שקראתי כאן שהטענים האלה לא בדיוק מספקים את מה שכתבו עליהם. 55 דולר לא נראה נוראי בשביל חמישה ימים של זמינות בטלפון.

 

ליאור, איזה דגם יש לך? והאם יש לך קישור למוצר?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יש לי Astro 2nd Gen של 9000mAh (האמת שניים כאלה, אשתי רצתה גם).

 

זה הלינק למוצר המדויק מהמוכר המדויק (המשתמש הוא אגב של חברת Anker עצמה).

זה הלינק לדגם עם ה-12000mAh מאותו משתמש.

 

גם באנקרים אתה לא מקבל באמת את ה-9000 או ה-12000, אבל אתה מקבל משהו דיי קרוב לזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תתחדש :)

תעדכן מתי מגיע, זה תמיד כיף עם החבילות שלהם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שוב בנוגע לקיבולת מוצהרת ומה שמקבלים בטעינה תכלס- יש חישוב שמראה מה מקבלים בסוף אחרי התחשבות בנצילות של המרת המתח ל5V וזה לא סתם חילוק של קיבולת הסוללה של הפלא בקיבולת של הPB.

לפי הנוסחה מקיבולת סוללה של 10.4AH בעלת נצילות של כ92% מקבלים כ7AH לפי מה שמעניין אותנו כמה פעמים ניתן להטעין את הסוללה של המכשיר שלנו- לדוגמה סוללה של 2500MAH ניתן להטעין כמעט 3 פעמים.

 

זה לגבי הצהרה אמיתית של קיבולת תאי הסוללה שמרכיבים את הPB- כי יש גם הצהרות שיקריות של PB שמורכב למשל מ4 תאים של כ1000MAH אבל על האריזה יהיה רשום סתם קיבולת הזויה של פי 2~3 מהנתון האמיתי + בקר טעינה עלוב בעלת נצילות הנמוכה מ80%.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כתבתי את זה בשרשור השני אבל לא קיבלתי תשובה.

יש למישהו המלצה לפאוור בנק שניתן להטעין גם מחשב נייד?

פורסם

אגב, נזכרתי היום במקרה שהיו תלונות פה על התמונה שמופיעה כתצוגה מקדימה של הטופיק הזה בTapatalk בסמארטפונים.

 

מי שרוצה להעלים את התמונה, מצ"ב הפתרון (בדף הפורומים, להיכנס להגדרות האפליקציה ולבטל הסימון כמתואר בתמונה).

 

2ymusu8y.jpgza3a8apa.jpg

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מחפש ANDROID TV BOX איכותי-פרמיום שיוכל לתמוך גם ב 4K לעתיד, מה אתם אומרים על הTronsmart Orion R28 החדש?

אם אתה יכול חכה עוד קצת MINIX מתחילים להפיץ באוקטובר BOX חדש שים לב עם מעבדי אינטל Intel Bay Trail .

המכשיר יהיה עם בוט כפול ככל הנראה עם חלונות 8.1 ומערכת הפעלה של אנדוראיד.כאשר הראשון יהיה מעט יקר בגלל הרישיון של מיקרוסופט

אני כבר מחכה כבר שנה למכשירים החדשים כמעט קניתי את ה NUC של אינטל.

המוצרים עם האנדרואיד לא בשלים ב 100% ניסית כבר הכל אין תחליף ל X86 למדיה סנטר.

פורסם
מחפש ANDROID TV BOX איכותי-פרמיום שיוכל לתמוך גם ב 4K לעתיד, מה אתם אומרים על הTronsmart Orion R28 החדש?

 

ממליץ לך לרדת מזה בינתיים, אין קופסת אנדרואיד שתומכת כרגע ב 24fps, DTS, TRUEHD, 3D ISO ובטח שלא ב 4K

אולי הצ'יפים החדשים של רוקצ'יפ וגם זה בסימן שאלה ענק, כי לפי הפורומים של XBMC, רוקצ'יפ עדיין לא יצרו איתם קשר בכלל

בקיצור, אם אתה מחפש גמישות, עדכונים שוטפים, קהילה רחבה של מפתחים ותמיכה של כל מה שרשום למעלה, תבדוק קופסאות מבוססות אינטל (haswell)

הקופסא הכי זולה כרגע היא ה asus/hp chromebox שמבוססת על celeron 2955u שעולה בסביבות ה 150-170 דולר בארה"ב.

פורסם

בתור POWER BANK אני הייתי הולך על זה

מכשיר בלבד

http://www.ebay.com/itm/Black-Dual-USB-5V-1A-1-5A-Power-Bank-18650-Battery-Charger-Box-For-Phone-Kit-/371135257786?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item5669629cba

ומכניס לתוכו 3 סוללות נטענות איכותיות ליטיום

למשל כאלה

http://www.ebay.com/itm/High-Quality-2-x-TrustFire-PCB-Protected-18650-3-7V-3000mAh-Rechargeable-Battery-/301168490366?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item461f0a777e

שהן גם מוגנות מקצר

הייתרון - אתה באמת יודע מה איכות הסוללה הפנימית בניגוד לכל המטענים שאין לך מושג על איכות הסוללה ואורך החיים ובמיוחד כמה מחזורי טעינה היא מסוגלת להחזיק

ותמיד אתה יכול להחליף סוללה

 

מבחינת תיפקוד - אותון דבר כמו כל מטען POWER BANK אבל עם יתרונות

קובי

:-)

פורסם
שלומות.

 

התנצלותי הכנה אם מישהו כבר כתב או המליץ.

 

http://www.ebay.com/itm/50000mAh-Solar-Backup-External-Battery-Dual-USB-Power-Bank-Pack-Charger-Black-/111375004218?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item19ee77b23a

 

איך? מישהו רכש? או קנה משהו דומה?

 

חבר מהעבודה קבל לפני שבוע,אמר "סוף הדרך אחי,חוץ מההמתנה של טיפה מעל חודש"

אז חשבתי שחכמי הפורום יאמרו את דברם.

 

יש לי משהו דומה- רק רשום עליו 30K במקום 50K.

אחלה מוצר.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מישהו יודע האם אפשר לחבר למוצר הבא דונגל אנדרואיד:

http://www.ebay.com/itm/Mini-3-Port-1080P-Video-HDMI-Switch-Switcher-Splitter-for-HDTV-DVD-PS3-/150855478890?pt=US_Video_Cables_Adapters&hash=item231fafee6a

 

מדובר במפצל שקעי HDMI, אם אני אשים באחד השקעים דונגל אנדרואיד זה יעבוד?

שלחתי 3 הודעות למוכר כי הוא היחיד שמוכר במחיר נורמלי, לא מבין למה הוא לא עונה...

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...