Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו - מה הסיפור של coolicool והביטוח מכס שלהם? בעלות של 20 דולר אני מכסה את עצמי מכל תשלום מכס? אולי שווה להזמין מהם OnePlusOne?

אגב - אם יש למישהו קישור טוב לFIND7A

אשמח.

 

המחירים שלהם מצוינים, לא הכרתי את האתר לפני זה, בכל מקרה לדעתי כדאי לעבור על הביקורות פה לפני שעושים הזמנה:

 

http://www.resellerratings.com/store/CooliCool

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עם המכשיר הכחול שפורסם פה שמודד צריכת זרם בUSB ווידאתי את זה,

כבלים עבבים ולא גמישים במיוחד (של מוטורולה למשל, או אצלי הראווטר התחבר עם כבל כזה) רק מעבירים 1AMP כמו שצריך

כבלים סבבה של LG וסמסונג מעבירים 0.7 AMP בדר"כ

כבלים זולים מאיביי הם גרועים ברמות, חלקם מעבירים 0.2 במקרה הטוב, ו0.0X במקרה הרע והלא כלכך נדיר.

 

המכשיר הזה שווה הרבה, עשיתי סידור של הכבלים שהיו לי וגיליתי שאני יכול להטעין יותר. עכשיו באוטו נטען לי באותה מהירות כמו בבית, בבית נטען לי עוד יותר מהר קצת, במחשב אני מקבל את המקסימום של 0.5 ולא חצי מזה.. כל פעם שאני יהיה בלחץ לצאת מהבית אבל יהיה לי סוללה ריקה אני יברך את זה.

 

ודרך אגב - כבל שטוח צבעוני כזה היה גרוע מאוד. אבל כבל שטוח שבא בטוח מנגנון גלגול היה ממש טוב (אבל מנגנון יחסית גדול, לא הסופר פשוטים האלה)

 

 

היום קיבלתי את המודד.

 

לא יאומן איזה הבדלים!

 

המטען השחור מקורי LG G3

הלבן - זיוף סיני למטען סמסונג.

 

התמונה הנפרדת = מטען מקורי + כבל מתגלגל סיני.

 

לא יאומן.

 

10403643_10152776756792769_9173608389628083795_n.jpg10429230_10152776772747769_7474421415885940439_n.jpg

בברכה!

יונתן.

פורסם

בעניין דומה: גיליתי אינפלציה של מטענים וצרכנים ב"פינת הטעינה" אצלנו בסלון: 3 סלולרים, שני טאבלטים, MP3 של ילד אחד, רמקול קריוקי של השני, עכבר אויר, מצלמה, מטעני סוללות AA, ורומבה, ובטח שכחתי כמה. הטעינה היא בשיטת "המטען החם" ומטען פנוי הוא סיבה נפוצה למריבה בין הבנים. מטענים יש די הרבה, אבל גם השקעים במפצל מהווים הגבלה (ואי אפשר לשים מטען בכל שקע בגלל צורתם!).

 

המטען הנ"ל ודומיו מספק 6 (במקרה זה) חיבורי USB לטעינה במכשיר קומפקטי אחד שתופס שקע יחיד. תקציב של 6A צריך להספיק בממוצע.

 

http://www.ebay.com/itm/400765122029?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=670309877222&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

:turn-l:
פורסם

מעולה, הוזמן ! :)

 

אגב, זה נוח מאד גם בנסיעות לחו"ל, בד"כ יש מעט שקעים, מעט מתאמים לשקעים, או שהמיקום לא נוח, ויש הרבה צרכנים לטעינה. אחד כזה פותר את כל הבעיות, בהנחה שהוא אכן מספק מה שמוצהר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

שלי עוד לא הגיע, אז אני לא יכול להתחייב, אבל בגלל שהוא לא מבטיח 2A לכל יציאה, אני נוטה להאמין שהמספר נכון.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
בעניין דומה: גיליתי אינפלציה של מטענים וצרכנים ב"פינת הטעינה" אצלנו בסלון: 3 סלולרים, שני טאבלטים, MP3 של ילד אחד, רמקול קריוקי של השני, עכבר אויר, מצלמה, מטעני סוללות AA, ורומבה, ובטח שכחתי כמה. הטעינה היא בשיטת "המטען החם" ומטען פנוי הוא סיבה נפוצה למריבה בין הבנים. מטענים יש די הרבה, אבל גם השקעים במפצל מהווים הגבלה (ואי אפשר לשים מטען בכל שקע בגלל צורתם!).

 

המטען הנ"ל ודומיו מספק 6 (במקרה זה) חיבורי USB לטעינה במכשיר קומפקטי אחד שתופס שקע יחיד. תקציב של 6A צריך להספיק בממוצע.

 

http://www.ebay.com/itm/400765122029?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=670309877222&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

שים לב שבתאור נטען שמסוגל לטעון רק 4 מכשירים בזמן נתון, אז לא ברור לי בשביל מה 6 שקעים.

 

מכל מקום יש לי שלושה מטענים כאלה הגיעו באריזת פצפצים, נותנים לי אמפר שלם למוטו G לא ניסתי מכשיר שיודע למשוך זרם יותר גדול. לאור מחיר המטען המקורי (119 ש"ח בחנות של סקיילקס) שוה את המחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
שים לב שבתאור נטען שמסוגל לטעון רק 4 מכשירים בזמן נתון, אז לא ברור לי בשביל מה 6 שקעים.

לא שמתי לב עד עכשיו. אני מניח שמדובר בטעות. לחילופין אולי המטען מתוחכם ממה שחשבתי ומטעין 4 מכשירים בו"ז, וכשאחד מהמכשירים טעון (לפי הזרם שהוא צורך) הוא מאפשר טעינה לחמישי, וכן הלאה. אני בספק אבל אבדוק זאת לכשיגיע.

עריכה: באתר היצרן (?) לא מצויינת מגבלה כזו:

 

http://www.appacs.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2_10&products_id=71

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
בעניין דומה: גיליתי אינפלציה של מטענים וצרכנים ב"פינת הטעינה" אצלנו בסלון: 3 סלולרים, שני טאבלטים, MP3 של ילד אחד, רמקול קריוקי של השני, עכבר אויר, מצלמה, מטעני סוללות AA, ורומבה, ובטח שכחתי כמה. הטעינה היא בשיטת "המטען החם" ומטען פנוי הוא סיבה נפוצה למריבה בין הבנים. מטענים יש די הרבה, אבל גם השקעים במפצל מהווים הגבלה (ואי אפשר לשים מטען בכל שקע בגלל צורתם!).

 

המטען הנ"ל ודומיו מספק 6 (במקרה זה) חיבורי USB לטעינה במכשיר קומפקטי אחד שתופס שקע יחיד. תקציב של 6A צריך להספיק בממוצע.

 

http://www.ebay.com/itm/400765122029?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=670309877222&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

תשים לב למה שפירסמתי ממש פוסט מעליך,

הרבה מטענים לא באמת מספקים את מה שהם רושמים.

גם המטען שהגיע בפצפצים שמישהו רשם כאן - זה בדיוק המטען שמספק אצלי בקושי חצי אמפר.

 

מציע לנסות מטען של ANKER

http://www.ebay.com/itm/Anker-40W-5-Port-Family-Sized-Desktop-USB-Charger-Universal-5V-8A-Black-/111399030210?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccessories_MobilePhoneChargers&hash=item19efe64dc2

 

לא יצא לי לנסות אותו ספציפית, אבל עד עכשיו כל המוצרים של אנקר עבדו מעולה, הגיעו באריזה מהודרת ומקורית ויותר מהר מכל מוצר אחר מאיביי.

 

כן - הרבה יותר יקר, אבל מצד שני - יש סיכוי טוב יותר לאיכות גבוהה.

בברכה!

יונתן.

פורסם

אני כתבתי על הפצפצים - אצלי מספק אמפר (בדקתי שניים מתוך שלושה שהגיעו אלי). כיון שהמכשיר הזללן ביותר אצלי הוא המוטו G זה כנראה סביר.

 

היום הגיע מוטו G דור שני, וכאשר יגיע הנרתיק שהוזמן ייכנס לשירות, ואז יבדק המטען שהגיע אתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי מד זרם/מתח כמו שלך ומטעני 2A סינים עלומי שם שמוציאים בכיף 1.7A מדוד. הסינים אמנם משקרים בלי למצמץ כשמתאים להם, אבל באותה מידה יכולים להיות אמינים ומדוייקים. אם הסיני היה משקר, הוא היה כותב משהו אטרקטיבי כמו 2 אמפר לכל הערוצים במקביל, שזה 12A או 60 וואט. במקרה הזה אני מאמין לכתוב.

:turn-l:
פורסם

אני פחות מודאג ממה שהיה כתוב,

כי במקרה שלי המטען "של סמסונג" הסיני, השמיע כזה זמזום בלתי נסבל שפשוט פניתי חזרה לסוחר והוא החזיר לי את כל הסכום.

 

מניח שזה עניין של מזל גם.

בברכה!

יונתן.

פורסם

לא יצא לי עד היום להיתקל בספק שיודע באמת למשוך 2.1 אמפר טהור מהמטען

ובדרךך כלל הבעיה טמונה בכבלים ובמכשיר שמושך מטח

לדוגמה נוט 2 יודע למשוך עד 1.8 אמפר והוא העביר את זה אך ורק עם כבל באורך 15 סנטימטר מאוד עבה של נוקיה

הכבל המקורי של סמסונג מעביר רק 1.0 אמפר

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי גלקסי S4 בלי המטען המקורי שלו, כרגע יש לי מטען ישן של LG שמוציא 0.7A

אני רוצה לקנות מטען מקורי או משהו אפילו יותר טוב שיטעין לי את המכשיר הכי מהר והכי בטוח.

ראיתי את 2 הקישורים הבאים- האם שניהם מקוריים?

http://www.ebay.com/itm/Original-OEM-Samsung-Galaxy-S-4-IV-ETA-U90JWE-USB-Data-Cable-Home-Wall-Charger-/261619713301?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item3ce9c00515

 

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Original-Samsung-USB-Wall-Charger-for-Galaxy-Note-II-N7100-S4-i9500-/321412305900?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&var=&hash=item4ad5aa93ec

 

תודה רבה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...