Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראה קישור בהודעה 1161 בשרשור זה, יש לי 3 מטענים מסוג זה שעולים $5.99 ליחידה ואני מרוצה מהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך אתה בודק כמה מוציא המטען?

והאם אתה יכול לעשות לי ולשרשור טובה ענקית ולבדוק כמה מוציא המטען במכשיר שצורך יותר זרם כמו S4 או נוט כלשהו?

תודה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

רשום על המטען כמה הוא מוציא. של הגלקסי S4 מוציא 5V על 2 אמפר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש באיביי מדי זרם ל-micro USB שעולים כמה פרוטות. קניתי כזה ואני משתמש בו מדי פעם למדידת תפוקת מטענים. כמובן שהזרם תלויגם בכבל ובטלפון הנטען.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה מטען מקורי של גלקסי 4:

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Galaxy-S4-S3-i9505-i9500-EU-Charger-Adapter-USB-Cable-Original-/380647407466?hash=item58a05a7f6a

 

איך אני בטוח שהוא מקורי?

הזמנתי בעבר עשרות מטענים מאיביי. הייתי משווה בניהם מבחינה חיצונית (באחד הכתב אפור יותר, בשני פחות וכו) .

אח"כ הייתי משווה גם נתוני צריכת זרם והספק של המטען לפי מה שספיראל פרסם לך.

זה המטען היחיד שמצאתי שמקורי. אני שנים מזמין ממנו, מטען או שניים בחודש. מכיוון שכל המשפחה שלי עסוקה בלאבד אותם.

אין לי ספק במקורויות שלו, ואני אחד שלא יכול לסבול משהו לא מקורי.

פורסם

בסרטון זה המקורי שעלה לו כ-$25. באיביי זה 35 ש"ח.

מעניין אם זה באמת קרוב למקורי כי נראים זהה לחלוטין.

ולפי הסרטון נראה איכותי וחזק... שווה את הכסף.

 

אייל, אשמח אם תגיד איך הרמקול הזה מתפקד. אולי אקנה לעצמי גם אחד כזה :wink:

פורסם
זה מטען מקורי של גלקסי 4:

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Galaxy-S4-S3-i9505-i9500-EU-Charger-Adapter-USB-Cable-Original-/380647407466?hash=item58a05a7f6a

 

איך אני בטוח שהוא מקורי?

הזמנתי בעבר עשרות מטענים מאיביי. הייתי משווה בניהם מבחינה חיצונית (באחד הכתב אפור יותר, בשני פחות וכו) .

אח"כ הייתי משווה גם נתוני צריכת זרם והספק של המטען לפי מה שספיראל פרסם לך.

זה המטען היחיד שמצאתי שמקורי. אני שנים מזמין ממנו, מטען או שניים בחודש. מכיוון שכל המשפחה שלי עסוקה בלאבד אותם.

אין לי ספק במקורויות שלו, ואני אחד שלא יכול לסבול משהו לא מקורי.

 

תודה רבה לך!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

חייב להגיד שמצאתי אחרי כמה חודשים את השילוב הכי טוב לטעינת צרכני ה 2AMP

אחרי הרבה בדיקות של הרבה כבלים עם מודד אמפר יצא שהכבלים של בלקין עם מטען מקורי של סמסונג מצליח להעביר 1.6 אמפר גם בכבל באורך 2 מטר שלהם

מי שצריך טעינה מאוד מהירה עם כבל ארוך שווה להשקיע

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
אייל, אשמח אם תגיד איך הרמקול הזה מתפקד. אולי אקנה לעצמי גם אחד כזה :wink:

לאחר שימוש של כמעט שבוע אני יכול לספר שהרמקול אכן חזק יחסית ואפשר להנות ממוזיקה בשעת המקלחת הרועשת.

אל תצפו לאיכות מוזיקלית מטורפת והצליל שבוקע מהרמקול הוא קצת מתכתי אבל בשביל 35 שקלים האיכות מספקת.

כמו כן, המוכר מצהיר שהסוללה מחזיקה מעמד כשש שעות בעוד שאצלי היא החזיקה כשעה מצטברת של מוזיקה עד שביקשה להטען שוב.

הרמקול הזה משמש גם כדיבורית BT אך לא יצא לי לבדוק את האיכות שלו ואני לא מתכנן לענות לשיחות כשאני ערומקו.

פורסם

למישהו יש ניסיון עם המטענים של ה4-6 יציאות?

מחפש משהו בעל שתי יציאות USB בלבד.

עוד דבר מעניין שטכנאי בכיר אמר לי שברגע שמחברים כמה צרכנים בעלי מיליאמפר שונה זה לא טוב. לא כל המוצרים אצלי צריכים 1A.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...