Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

טוב אחרי שהשרשור הזה קצת דעך וניהיה שרשור של סוללות גיבוי, נזרים כמה שטויות שהצטרפו אלי לבית:

 

מחזיק סלולארי לרכב, עם צ'יפ טעינה אלחוטית, ז"א איך ששמים את הטלפון על המתקן מתבצעת טעינה אוטומטית ללא צורך לחבר\לנתק כל פעם את הכבל פיזית לטלפון.

*מן הסתם שהמתקן צריך להיות מחובר באופן קבוע לחשמל

*צריך לקנות בנוסף צי'פ לטלפון שלכם (חוץ מאלה שבאים עם אחד מובנה) למשל יש לי אייפון 4S ונדרש אליו מגן מיוחד.

D-0065R_zps438771d3.jpg

קניה

 

משדר אלחוטי מהטלפון\נייד אל הטלויזיה, מה שרואים בטלפון או בנייד תיראו בLCD, מתחבר דרך HDMI.

HTB19YfcGFXXXXcHXFXXq6xXFXXX8.jpg

קניה

 

ממתג HDMI, מיועד לאלו שאין להם מספיק חיבורים בטלויזיה לכל המוצרים. מגיע עם שלט.

SAM_6167.jpg

קניה

 

כרטיס SD עם יכול העברת נתונים בWIFI.

Flashair16G_4_zps6f8fada2.jpg

קניה

 

כרטיס אשראי אונברסלי הכולל כמה סוגי מברגים, פותחנים סרגל ועוד...

$_12.JPG

קניה

 

מצלמת DVR הכוללת 2 עדשות מקדימה, כל עדשה מכסה 130 מעלות ככה שיוצא כיסוי של 260 מעלות (אצלי ברכב זה מכסה מקורה לקורה, את כל השמשה הקידמית) וכמובן מצורפת לזה מצלמה אחורית. המכשיר יודע לחבר ביחד את הצילום של 2 העדשות.

$T2eC16V,!zoE9s5ne+31BR)RmCd+QQ~~60_1.JPG

קניה

 

משדר FM למוזיקה, טוב למי שאין חיבור USB במערכת ונמאס לו לצרוב דיסקים. מגיע עם שלט רחוק.

10022_4_fcf9e3a35a624326addd3886e3a43fb6.jpg

קניה

 

מערכת מאוד פשוטה שלא כוללת מקום לדיסקים אבל בעלת USB וקורא כרטיסי זיכרון.

D8936.jpg

קניה

 

יותר מאוחר אפרסם עוד כמה שטויות.

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם

יפה, גאדג'טים נחמדים.

תוכל לצלם תמונה אמיתית של המערכת לרכב, האם היא תומכת באותיות בעברית?

מעניין לראות את המסך שלו.

ולגבי המשדר לרכב באם גם הוא תומך בהצגת אותיות בעברית?

_________________________________

פורסם

^ נראה כמו חיקוי ל-Jabra TOUR.

 

לי יש את ה-Jabra FREEWAY, היא באמת מדהימה.

גם הרמקול שלה ממש חזק (שמעתי דרכו כשהייתי בטיול באיטליה),

וגם תומכת בהעברת המוזיקה מהטלפון דרכה ב-FM למערכת הרכב ואז אתה שומע חלק מהרמקולים ברכב.

יש אותה ביותר זול פשוט עם אריזה אוניברסלית פשוטה:

http://www.amazon.com/Jabra-Bluetooth-Speakerphone-UNIVERSAL-PACKAGING/dp/B00RNMVBBU

 

שני חברים שלי רכשו אותה ולא מצטערים על הרגע הזה.

לפני כן כמובן היו להם דיבוריות אחרות, רק סבלו מהן.

זה אומנם לא $20, אבל מקבלים איכות ומוצר שמחזיק זמן רב.

 

הדיבורית נדלקת כשאתה נכנס לרכב על פי תנועה, מתחברת אוטומטית לבלוטוס' כמובן, ומכבה עצמה

לבד אחרי כמה דקות טובות שאין לה חיבור בלוטוס' למכשיר כלשהו.

ככה הסוללה שלה מחזיקה המון זמן. משהו כמו חודש-חודש וחצי עד שצריך להטעין אותה.

היא מקבלת פקודות קוליות שזה מאוד נחמד, בין היתר לדעת כמה סוללה נשארה.

פורסם
יפה, גאדג'טים נחמדים.

תוכל לצלם תמונה אמיתית של המערכת לרכב, האם היא תומכת באותיות בעברית?

מעניין לראות את המסך שלו.

ולגבי המשדר לרכב באם גם הוא תומך בהצגת אותיות בעברית?

 

2 הרכיבים בדרך, ברגע שיגיעו אני אעדכן אותך.

פורסם

שלט אונברסלי לומד, ניתן "להעתיק" שלט אחר במלואו, וניתן סתם ללמד מתוך כמה שלטים ביחד את הפונקציות הרצויות.

D8395.jpg

קישור

 

משדר מוזיקה דרך בלוטוט', עובד על מתח של 5V וצורך אותו דרך USB (כל חיבור מתאים, גם הזה שמובנה במערכת שלכם).

$_1.JPG

קישור

 

ספל עם פונקציה של עירבוב עצמי.

B423CF1333CF63CEC620CEC603CBCECAC8CD33CEA023.JPG

קישור

 

מנורה שנדלקת אוטומטית בפתיחת מגירה\דלת. עובד על עקרון של מגנט, מגיע בצורה של 2 חלקים, ברגע שהמנורה מתנתקת מהחלק המגנטי נסגר מעגל חשמלי והמנורה נדלקת, שימושי לארונות או מגירות חשוכות.

SZ020180040405RK.jpg

קישור

 

מתקן אוניברסלי שמתלבש על מחבתות\סירים ונותן את האפשרות לשפוך את המים שבפנים בקלות ללא צורך במסננת.

$_1.JPG

קישור

 

מכשיר שמעתיק את תצוגת הסמארטפון לתצוגה המערכת הדיגיטאלית שלכם ברכב. יכול להיות נח בשימוש בתוכנות ניווט או סתם לצפייה בתוכן מהמכשיר.

* חשוב מאוד לבדוק עם המוכר תאימות למערכת הדיגיטאלית שיש לכם ברכב.

v808-8-5667.jpg

קישור

 

מנורת LED לאקווריום, עם שלט רחוק לשליטה על הצבע ועוד.

$(KGrHqR,!n4FIE6j4lFmBSJ(1q67Bg~~60_1.JPG

קישור

פורסם

תגידו, יש איזושהי דרך להזמין כבל USB מאיביי למטען מקורי של LG - ולהיות בטוח שהוא יספק את המתח המלא מהמטען למכשיר?לפני שבועיים רכשתי כבל טעינה "איכותי" ב50 שקל בחנות רצינית, ונאמר לי במפורש שזה כבל ברמה גבוהה.בפועל מדדתי את המתח עם הכבל - והוא לא מצליח לחצות את ה0.5 אמפר.



משמע - בדיוק כמו כל כבל זבל אחר...יש נתונים מסויימים לדעתי שמעידים על כבל ברמה גבוהה, משהו שכתוב על הכבל.

אולי המומחים כאן יוכלו לתת את דעתם על הנושא?

בברכה!

יונתן.

פורסם

יש לי את המטען האלחוטי הזה של itian גם, הבעיה שלו שבאור שמש קיצי ישיר + וייז פועל, המכשיר מתחמם ובשלב מבוים מפסיק להטעין.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יש המלצות לזרוע למכשיר לרכב משהו פשוט ואיכותי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תגידו, יש איזושהי דרך להזמין כבל USB מאיביי למטען מקורי של LG - ולהיות בטוח שהוא יספק את המתח המלא מהמטען למכשיר?לפני שבועיים רכשתי כבל טעינה "איכותי" ב50 שקל בחנות רצינית, ונאמר לי במפורש שזה כבל ברמה גבוהה.בפועל מדדתי את המתח עם הכבל - והוא לא מצליח לחצות את ה0.5 אמפר.



משמע - בדיוק כמו כל כבל זבל אחר...יש נתונים מסויימים לדעתי שמעידים על כבל ברמה גבוהה, משהו שכתוב על הכבל.

אולי המומחים כאן יוכלו לתת את דעתם על הנושא?

 

שווה לחפש באיביי כבל לפי מספר סידורי של המוצר. למשל כבל של מוטורלה, איכותי, עם מספר סידורי SKN6378A. חיפוש בגוגל לפי מק"ט זה העלה תוצאות.

×
×
  • תוכן חדש...