Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על מדידה עם אחד המכשירים שהומלצו לפני כמה חודשים בשרשור זה. על המטען כתוב 2 אמפר אבל מעולם לא משתמשתי בו למכשיר המסוגל למשוך זרם כזה..

יש לי לפחות 4-5 מטענים מאותו מקור, חלקם בשימוש שוטף וחלקם במגירה לעת הצורך. בינתיים נותנים שירות מצויין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסוף הזמנתי מעליאקספרס מטען ב-4.65 דולר. שוחחתי עם המוכר בצ'אט, הוא התחייב שהמטען מספק 2A ושאם אבדוק ואמצא שלא, הוא יחזיר את כספי.

אעדכן לאחר שיגיע.

 

בינתיים, ברוח הפלס הדיגיטלי שפורסם כאן, הנה כמה דברים לחובבי ה- DIY:

 

קרנר אוטומטי: http://www.ebay.com/itm/5-Automatic-Center-Punch-Spring-Loaded-with-Brass-Handle-/131219912573?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item1e8d50f77d

יש לי את המדגש הזה, עושה עבודה טובה. לסיגנט יש מוצר זהה שנמכר ב-85 שקלים, יש סיכוי סביר ששני המוצרים יורדים מאותו פס ייצור.

 

מלחם 60W עם שליטה בטמפרטורה: http://www.ebay.com/itm/Electric-Adjustable-Temperature-Welding-Solder-Soldering-Iron-Tool-Pro-60W-220V-/201185866014?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2ed79cb11e

 

עשרה ראשים שונים להחלפה: http://www.ebay.com/itm/10pcs-Solder-Screwdriver-Iron-Tip-900M-T-For-Hakko-Soldering-Station-Tool-BAAU-/400722151248?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item5d4ce6c750

 

המלחם מעולה לעבודות קטנות, השליטה בטמפרטורה מאוד שימושית ומורגשת.

 

מלחם גז, משחרר מהחיפוש אחר שקע קרוב, מעולה לשימוש ברכב: http://www.ebay.com/itm/Gas-Blow-Torch-Soldering-Solder-Iron-Gun-Butane-Cordless-Welding-Pen-/221633596435?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item339a644c13

 

 

יוצר ומבטל מיגנוט במברגים: http://www.ebay.com/itm/Magnetizer-Demagnetizer-Magnetic-Pick-Up-Tool-Screwdriver-Tips-Screw-Bits-DT-/251733274010?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a9c78ed9a

 

לחובבי DIY אמיתיים, מדריך ליצירת ממגנט/מבטל מיגנוט: http://www.elteh.net/english-articles/magnetizer--demagnetizer.html

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מלחם 60W עם שליטה בטמפרטורה: http://www.ebay.com/itm/Electric-Adjustable-Temperature-Welding-Solder-Soldering-Iron-Tool-Pro-60W-220V-/201185866014?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2ed79cb11e

 

עשרה ראשים שונים להחלפה: http://www.ebay.com/itm/10pcs-Solder-Screwdriver-Iron-Tip-900M-T-For-Hakko-Soldering-Station-Tool-BAAU-/400722151248?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item5d4ce6c750

 

המלחם מעולה לעבודות קטנות, השליטה בטמפרטורה מאוד שימושית ומורגשת.

+1. המלחם הזה והראשים משמשים אותי כבר זמן מה.

 

על הדרך אוסיף את המולטימטר הזה: http://www.banggood.com/Vichy-VC99-Auto-Range-Professional-Digital-Multimeter-Tester-p-910660.html

מעבר לדברים הסטנדרטיים הוא מכיל מד קיבול, מד תדר, מד טמפרטורה ובנוסף הוא auto-ranging.

אומנם הזמנתי מאיביי ביותר זול, אבל בכל מקרה ממליץ בחום על הדגם הזה.

פורסם

מאוד מפקפקים, הבנתי שהרשת מפוצצת בזיופים של עמדות הלחמה של hakko

עם זאת, הבנתי שהם בכל זאת תמורה טובה למחיר.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

בהמשך למתן, לי יש את העמדה הזאת (ברור לך שזה לא באמת האקו, אצלי רשום bakko או משהו דומה) , רק הדגם עם התצוגה הדיגיטלית.

 

עובד מצוין, מתחמם מהר, מאוד נוח.

 

ממליץ על הדיגיטלי, פחות או יותר באותו מחיר גם באיביי.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

מלחם גז, משחרר מהחיפוש אחר שקע קרוב, מעולה לשימוש ברכב: http://www.ebay.com/itm/Gas-Blow-Torch-Soldering-Solder-Iron-Gun-Butane-Cordless-Welding-Pen-/221633596435?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item339a644c13

 

 

מדליק. בתקווה וזה לא יתפוצץ לי יום אחד ביד... יש לזה ראשים מתחלפים שאפשר לשים?

עריכה אחרונה על ידי e-r-a-n
פורסם

בעניין מכשירי מדידה, אני יכול להמליץ על המותג MASTECH.

הם מדוייקים מאוד, בנויים כהלכה, למעשה המודד הקודם שלהם שרד אצלי 25 שנה!

לאחרונה רכשתי את הדגם MS8260G, מודד הכולללל.

קיבול עד 4000 מיקרו פראד!, טמפרטורה, תדר וכד... המחיר קצת יותר גבוהה מהמתחרים הסינים אבל ההפרש בטל בשישים באיכות הבינה, הדיוק וחיי המוצר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
מה אתם אומרים בנוגע לאותנטיות של העמדת הלחמה הזאת?

אכן העמדות שלהן די טובות (לא וולר ) אבל למה שצריך ליום יום נותנות מענה מעולה.

תוסיף רק את זה - שימושי מאד

http://www.ebay.com/itm/LED-Light-Clip-Repair-Soldering-Irons-Desktop-Magnifier-Station-Loupe-Holder-New-/181691113539?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4da26043

מחזיק עם אור

 

יש לך את העמדות האלה גם

http://www.ebay.com/itm/937D-SMD-220V-Solder-Soldering-Iron-Station-Welding-SMD-Tool-5-Tips-Stand-ESD-HF-/221502499475?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item339293ea93

 

אתה יכול לקנות גם משומשת כאן בארץ

http://www.ebay.com/itm/Weller-WECP-20-Temtronic-Cooper-Tools-GmbH-SOLDERING-STATION-/360892570067?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5406df99d3

קובי

:-)

פורסם

או שלכולכם יש אייפונים ישנים או שאתם ממש אובססיביים על סוללות גיבוי... איך פריט כזה שולי תופס 70% מהשרשור?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...