Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הHWGEEK בדיוק אתמול הזמנתי כמה מנורות כאלו, אחת במיוחד למחשב לתאורת לילה

בכל מקרה לפני שגולשים פה שוב לסוללות - הנה משהו מגניב לרכב

http://www.aliexpress.com/snapshot/6589707990.html?orderId=66681173092998

הזמנתי 8 כאלו לי להורים לחברה ולחברים

זה משהו שאני חייב

 

 

כל מה שמבוסס על הדבקה בתוך הרכב בשילוב עם השמש הישראלית פשוט נידון לכישלון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

bloodfist, אני לפחות (וכנראה שגם זה שמעלייך) התכוונתי להדבקה על הפלסטיקה שברכב (דשבורד פנלים וכו') ולא להדבקה על חלון זכוכית.

אם הדבק יחזיק או לא, זה תלוי מה המשטח שעליו אתה מדביק את הדבק הנ"ל.

פורסם
כל מה שמבוסס על הדבקה בתוך הרכב בשילוב עם השמש הישראלית פשוט נידון לכישלון.

אכן, גם אצלי המצלמה מודבקת עם דבק M3 דו"צ כבר למעלה משנה ולא נדמה אפילו שהוא קרוב להכנע.

עוד מיתוס לאוסף?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

TDean, המצלמה מודבקת לאן?

ותקרא בבקשה את התגובה שמעלייך בדיוק, אולי זה מה שעשית - הדבקה על החלון זה מעולה.

אבל הדבקה על פלסטיק מחוספס ודשבורד (סוג של פלסטיק לא חלק) זה לא עובד כמו שצריך.

פורסם

אני מחכה לקבל את זה ואחזור לעדכן, מישהו יכול להמליץ על מדבקת זכוכית טובה לנקסוס 5?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בקבוק לחדר הכושר

היתרון הגדול - אפשר לשתות בלחיצה ולא צריך להרים מעל הראש בזמן האימון.

59 ש"ח כולל משלוח עד הבית בדואר רשום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חזרתי לעדכן, קיבלתי אתמול את ה Grid it Cocoon - באמת שווה, ככה זה נראה רגיל ,

photo_2015-04-21_09-50-27.jpg

photo_2015-04-21_09-50-31.jpg

 

photo_2015-04-21_09-45-26.jpg

 

 

photo_2015-04-21_09-45-22.jpg

ככה זה בתיק, אציין שהרצויות אלסטיות ולא נהפכות לרופפות (לפחות מיום אחד של שימוש) , והחפצים לא נופלים, אני מאוד מרוצה, מה שכן, אני אתן את זה למישהו והזמנתי לי כבר את הגרסא היותר טובה

 

http://www.ebay.com/itm/like/Cocoon-GRID-IT-BLACK-Case-Tablet-Sleeve-Pouch-Built-in-Organizer-for-iPad-mini/121429636491?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trksid=p2050601.c100103.m2451&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D29558%26meid%3D5df0698710944b79bb769eaa3f40e425%26pid%3D100103%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D281657681216%26clkid%3D5596873822629560662&_qi=RTM2010727

זה עם מקום לטאבלט. נראה לי יותר טוב.

photo_2015-04-21_09-45-17.jpg

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מצאתי את המוצר הבא בbanggood,

Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank ב64 ש"ח,

 

זה אמין?

הכי זול שמצאתי באליאקספרס היה סביב ה20$.

 

חוץ מזה, למישהו יש ניסיון עם המוצר? אני מבין ששיומי היא חברה טובה (יש שיגידו - למרות שהיא סינית).

.We apologise for the inconvenience

פורסם

חנות אמינה, קניתי ממנה מספר מוצרים תמיד סופקו בלי שום בעיות.

לגבי המטען, מוצר אמין מאוד ומטען פשוט מצויין.

אני איתו כבר שנה מתפקד טוב מאוד, מטעין את הגאלקסי 4 כשלוש מחזורים.

פורסם (נערך)

שיומי חברה טובה ואמינה ויש לי את המוצר הזה.

המוצר עצמו מוצר טוב והיה עד לא מזמן 21$ -> 19$ -> 18$ (אני קניתי ב 17.90$ לפני כמה חודשים מאתר אחר)

רוץ על זה.

ממליץ לקנות גם כיסוי סיליקון כי הקצוות (למעלה ולמטה) של המכשיר יכולות לשרוט.

 

מצורף הכיסוי:

http://www.banggood.com/Protective-Silicone-Case-For-Xiaomi-10400mAh-Power-Bank-p-933978.html

את הכיסוי חפש באיביי, יותר זול.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
מצאתי את המוצר הבא בbanggood,

Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank ב64 ש"ח,

 

זה אמין?

הכי זול שמצאתי באליאקספרס היה סביב ה20$.

 

חוץ מזה, למישהו יש ניסיון עם המוצר? אני מבין ששיומי היא חברה טובה (יש שיגידו - למרות שהיא סינית).

אותה סוללה ב 15.39$

יש לי ניסיון מעולה עם הסוללות שלהם (לי יש את ה 16 אלף שלהם)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...